Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä treffit

Vierailija
07.07.2023 |

No niin, nyt ollaan jännän äärellä. Taustaa: mies muuttui joitakin viikkoja sitten vihamieliseksi minua kohtaan ja ilmoitin tuolloin halusta erota. En halua roikkua kenessäkään joka vihaa minua. Siitä saakka olemme nukkuneet eri huoneissa ja vain hoitaneet lasta, välit asialliset, ei romantiikkaa.

Miehen kalenteri on jostain syystä synkronoitunut puhelimeeni. Tämä johtuu siitä että puhelin oli ensin lapsella ja mies kirjautui google-tilillä sisään ladatakseen äppejä. Olen joskus ennenkin saanut hänen kalenteripäivityksiään ja maininnut siitä. Mies mielestään korjasi ongelman, mutta nyt juuri tuli ilmoitus (naisen nimi) lounas. On siis ilmeisesti lounastreffeillä.

No niin. Muuttuiko mies minua kohtaan vihamieliseksi koska uusi oli jo katsottuna?

Kommentit (16)

1/16 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä analyysi.

Vierailija
2/16 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet jännä miehen kanssa. Onko mies niin komea ettet voi erota?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mahdollista. Voi olla, että on alkanut joko tietoisesti tai alitajuisesti lietsomaan ongelmia suhteeseen, että saisi jonkin tekosyyn eroamiseen ilman että paljastaa omat kuvionsa. Tai juurikin että itse "viattomana" tulisi jätetyksi, kun vaimo oli se joka tahtoi erota.

Vierailija
4/16 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
5/16 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysy häneltä jos kerran välit on asialliset ja olet utelias.

Vierailija
6/16 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Eikö loogisempi selitys olisi, että hän sopi treffit, koska olitte jo päättäneet erota? Millä ihmeen logiikalla palstamamman aivot oikein toimivat?

Vierailija
7/16 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhteessa ei ole ollut erityistä draamaa tai suurempia ongelmia ja mies ilmoittaa yllättäen että haluaa erota, on yleensä kyseessä toinen nainen. Loppujen lopuksi miehet haluavat aika harvoin rikkoa perheen jos ei ole ketään uutta tiedossa.

Vierailija
8/16 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Vierailija
9/16 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos suhteessa ei ole ollut erityistä draamaa tai suurempia ongelmia ja mies ilmoittaa yllättäen että haluaa erota, on yleensä kyseessä toinen nainen. Loppujen lopuksi miehet haluavat aika harvoin rikkoa perheen jos ei ole ketään uutta tiedossa.

"Rikkoa perheen" tarkoittaa suomeksi "joutua eroon lapsistaan".

Vierailija
10/16 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akkahan tässä halusi erota?

Vierailija
11/16 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun esitetään tällaisia kvantitatiivisia väitteitä, niin olisi hyvä edes pikkuisen selittää, millaiseen tietoon ne perustuvat. Eli millä tavalla olet saanut tätä tietoa eroista ja niiden syistä?

Vierailija
12/16 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kysy häneltä jos kerran välit on asialliset ja olet utelias.

Kysyinkin, laitoin viestin Whatsapissa, ei ole vielä lukenut sitä, eikä vastannut.

Vierailija
13/16 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
14/16 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan työlounas tänään työkaverin kanssa, joka on mies. Tehdään etätöitä ja sovitaan usein lounaita. 

15/16 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mutsilla on työkaverina n. 35-vuotias mies, joka halusi erota vaimostaan/kolmen lapsensa äidistä, koska hän rakastui (ihastui) toiseen naiseen.

Vierailija
16/16 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin mysteeri selvisi. Ruotsinkielinen mieheni oli kirjoittanut kalenteriin Inge lunch ja oletin että hän puhuu Inge-nimisestä naisesta (juu olisi toki harvinainen nimi) mutta se tarkoittikin ingen lunch, ei lounasta. Ei se nyt tarkoita etteikö hänellä voisi olla treffiseuraa noin muuten, mutta tällä kertaa ei ainakaan Inge-nimisen naisen kanssa 😁 kiitos seurasta, seuranta päättyy tähän!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi