kivaa juttuseuraa miehelle?
Moi, täällä olisi 39 vee mies jota ei jututa..löytyiskö kivaa juttuseuraa...
Kommentit (17)
..oikeasti ylsi elämän suoloista...
Vierailija:
..oikeasti ylsi elämän suoloista...
..vaan hyvin ansaittu vapaapäivä :)
..simple totuus, mutta näin se on :)
...eiköhän tämä ihan julkinen paikka ole..
mun mies kyllä eksyis ihan heti vauvapalstalle, olkoonkin kuinka julkinen paikka.
Mieti sellaista keski-ikäistä kurppaa yövoiteet nassussa, paplarit päässä ja flanelliyökkäri päällä täynnä vihaa ja katkeruutta.
Sellaisia me av-mammat ollaan. Mutta ihan pojot yrittämisestä. Moni ei tänne uskaltautuis...
..tosi usein mielenkiintoisia juttuja ja aiheita..miehellekin
Hieman naismainen, itket helposti, jos teillä on riita vaimon kanssa, mökötät.
Sulla s sihahtaa ihanasti,
Olet laiha ja pitkä, silmälasipäinen.
Mikä osu nappiin?
..jos jokin tuossa täsmäsi niin laiha olen, muuta en tunnistanut
mutta ei ehkä niin kivaa.