Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö kukaan kuudeksi töihin joka aamu? Oletteko aina väsyneitä?

Vierailija
28.01.2007 |

Tarjolla olis vuoromali jossa pääosin kuuden aamuja, kiva olla kotona ajoissa mutta mietityttää jatkuva aikanen ylös nouseminen! Iltavuoroja olisi muutama kuukaudessa. Kyselen niiltä jotka eivät tee yövuoroja koska jos joutuu välillä tekemään öitä ja sitten koittaa pirteenä nousta kuudeksi töihin niin väsyttää todella paljon =)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut ongelmapäivä väsymyksen kannalta on maanantai, jos viikonloppuna ei malta mennä suunnilleen arkirytmin mukaan nukkumaan l. noin 21.30. Muuten en ole sen enempää väsyneempi kuin silloinkaan kun tein 9-7-vuoroa ja iltavuoroa.

Vierailija
2/6 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuo ei tekisi tiukkaakaan, koska olen aina noussut aikaisin. Aamu-uninen siskoni olisi tuosta jatkuvassa tokkurassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vuoroa jossa on sekaisin aamua, iltaa ja yötä joten on vaikea arvioida että olenko oikeasti aamu uninen vai olenko vaan yleensä väsynyt!=) no nytkin siis teen kuuden aamuja, mutta siis en todellakaan joka päivä... lisää kokemuksia jos jollain on!AP

Vierailija
4/6 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin olin tosi väsynyt. En osannut mennä nukkumaan ysiltä.

Vierailija
5/6 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen ruumiillista työtä ja olen raskaana, joten se kyllä vaikuttaa. lisäksi mun mies on 2-vuorotyössä, joten joka toinen viikko esikoinen ja koti on iltaisin kokonaan minun vastuullani enkä kerkiä varsinaisesti hengähtämään, en istumaan hetkeksi koneen ääreen enkä oikein mitään muutakaan.

joka toinen viikko menen sitten seitsemään, mutta ei se kauheasti parempi ole. saan nukkua puoli tuntia kauemmin, että ehdin viedä esikoisen kuuteen hoitoon ennen töihin menoa. illat ollaan kaikki kotona, ja se tietysti helpottaa kovasti.

Vierailija
6/6 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka päivä. TV-sarjat yms videoidaan ja katsellaan iltapäivällä, kun pääsee jo kahdelta töistä. Eikä yhtään väsytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme