Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

salainen rakastajani pani minua peppuun,ja lähti vaimonsa luo:))

Vierailija
29.08.2008 |

.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet niin yksin, että kun äijä lähtee vaimonsa luo, niin joudut nettiin nimettömänä tilittämään...

Vierailija
22/52 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukkomiehen panopuuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrität peittää 'pidän vähän hauskaa', 'ei tarvitse sietää varttia kauempaa', saanpahan tästä hyvät rahat' ym pinnallisten ja ihmiselle täysin turhien hyödykkeiden taakse.

Mutta pura vaan meihin pahaa oloasi, se helpottaa.

Vierailija
24/52 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enempää en kerro.

-ap

Vierailija
25/52 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppuseksihän on kivaa! Terkut ap:lle kyl mäki tykkään.

Vierailija
26/52 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikai rakastajasi ole niin törkimys, ettei pesisi kaluaan ennenkuin vaimo kulta ottaa suihin!? Ei sitä kyllä vaikea ole uskoa, mutta miksi harrastat seksiä tuollaisen ällötyksen kanssa? Koska olet samanlainen. Olen aina pitänyt näitä toisia naisia ja pettäjämiehiä tai toisinpäin kovin yksinkertaisina ja alemman luokan kansalaisina. Ja tämä on vain minun mielipiteeni, ei siitä kannata välittää.

Vierailija
27/52 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

annat varatun ukon käyttää itseäs hyväks,kertoo vaan ettet arvosta ollenkaan itseäsi ja et kykene normaaliin rehelliseen ihmissuhteeseen. Sua on todennäkösesti joku mies satuttanut ja nyt pistät vahingon kiertämään vaikka todellisuudessahan se palaa bumerangina takas;olen surullinen puolestas

Vierailija
28/52 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun panemiset ja kenen kanssa, antakaa ihmisten tehdä mitä ne huvittaa ja ap: ei tarvi tulla sunkaan tänne raportoimaan pliiis!

Vierailija
29/52 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuitenkin aina palaa vaimonsa luo ;) Kumpikohan onkaan hänen sydämen valittunsa ;)

Vierailija
30/52 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vaan toi mies, en tahdo tuollaista limanuljaskaa!

http://play.boysfood.com/uploaded-videos/38934/Ass-2-mouth-2-Ass-.html

Vierailija
32/52 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päinvastoin:)

-ap

Vierailija
33/52 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätilökaveri naureskeli, että kollegojensa kanssa seuraavat ketä on vaimokkeista naitu enempi perseeseen kun peräsuoli roikkuu synnytyksessä.

Vierailija
34/52 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei siellä paljon järjenhiventä kuulu.

eikai rakastajasi ole niin törkimys, ettei pesisi kaluaan ennenkuin vaimo kulta ottaa suihin!? Ei sitä kyllä vaikea ole uskoa, mutta miksi harrastat seksiä tuollaisen ällötyksen kanssa? Koska olet samanlainen. Olen aina pitänyt näitä toisia naisia ja pettäjämiehiä tai toisinpäin kovin yksinkertaisina ja alemman luokan kansalaisina. Ja tämä on vain minun mielipiteeni, ei siitä kannata välittää.

Vierailija
35/52 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin jotain kertoo jos naisella puhkee primaariherpesinfektio ja peräaukko ja -suoli ovat täynnnä rakkuloita. Näitä on naistentautien os:lla :)

varo vaan ap kun annat ilman kortsua, kohta sulla herpes, hiv tai jokin muu std

Vierailija
36/52 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa mennä vetään toista miestä perseeseen=homo

Voi raukka kun oot yksinkertanen. Oikeastaan mitalin tarttisit. Ei se kulissi vaimoaan ja mies rakastajiaan sinun takia jätä. Kyllä vaimo kuviot tietää.

Vierailija
37/52 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne tarttuu anaalissakin. Etkä sä tiedä missä sen miehen mulkku on ennen sua ollut, kuinka monessa pillussa ja perseessä. Ei taudit lähde pesemällä vaikka tuoksu lähteekin...

Toisaalta, minusta olisi kovin alentavaa ja yksinäistä olla vain jonkun miehen panopuu vartin ajan ja sitten se mies jättäisi minut lähteäkseen toisen luo. Sinä luulet olevasi voittaja, koska saat toisen omaa, muta oikeasti, babe, sinä se tässä häviät ja jos joku voittaa niin se on mies, joka hyväksikäyttää kahta naista. Et ehkä tajua tätä tänään, et huomenna, mutta usko pois, joku päivä se kolahtaa sinuunkin ja aika lujaa. Viimeistään kun olet sukupuolitautien klinikalla hoidattamassa niitä tauteja.

Vierailija
38/52 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sinänsä fiksusti tehty, koska ajan kanssa peppupanot löystyttää lihaksia ja vanhempana ne ei sitten enää pidä vaan tulee kakka housuun.

Sinä sitten saat sen riesaksi, voi olla että miehellä viimeistään siinä vaiheessa into loppuu kun rakastajat laskee lastin housuun...ellei sitten ole niitä miehiä, joita kakkaleikit kiinnostaa. Yöks.

Vierailija
39/52 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hutsuja pannaan perseeseen, ei vaimoja

Jos antasit ukolles peppua ei se menis vieraisiin panemaan peppuun ;D

Vierailija
40/52 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätilökaveri naureskeli, että kollegojensa kanssa seuraavat ketä on vaimokkeista naitu enempi perseeseen kun peräsuoli roikkuu synnytyksessä.

Kyllä se peräsuoli voi vaan laskeutua ilman perspanoakin... Aikas paljon on aikaa seurailla kätilöilläkin synnyttäjien anatomiaa... ei mua vaan kiinnostais.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan