salainen rakastajani pani minua peppuun,ja lähti vaimonsa luo:))
Kommentit (52)
Vähänkö voit olla ylpeä itsestäs! ihan olet ollu pelkkä perse jollekin jo viis vuotta. Siinä on sun ihmisarvos! kyllä sillä kannattaakin jo ylpeillä! =D ( Nauraa kuollakseen!)
:( Raukkaparka, toivottavasti tämä on provo.
edelleen persettä pakottaa,ja pitäisi lähteä baariin bailaamaan,mutta miesseuraa en taida pokata nyt,kun on paikat hellänä:))
-ap, se "raukkaparka.....
Rakastajasi nimi on Nikke...
Tampere on etelä-suomea...
Otti vaan niin kovasti päähän, kun ukko ei vieläkään suostu jättämään vaimoaan, että tuli tilittämään Vauva-lehden foorumiin. Itsellään vauvakuume ja puolittain eletty elämä kakkosnaisena jäytävät mielessä.
Itkee nyt tyhjässä kodissa yksinään ja tämä kirjoitus oli kosto vaimolle ja kaikille muille vauvanhankinta-asteelle päässeille. Mies ei voinut taaskaan jäädä viereen nukkumaan, vaan pinkoi lämpimään kotiinsa perheensä luo.
Ehkä elämä toisena naisena on jostakusta kylmähköstä tyypistä hauskaa ja jännää hetken, mutta eiköhän viiden vuoden kuluessa ala olla jo hermot mennyttä ja katkeruus valtavaa.
Otti vaan niin kovasti päähän, kun ukko ei vieläkään suostu jättämään vaimoaan, että tuli tilittämään Vauva-lehden foorumiin. Itsellään vauvakuume ja puolittain eletty elämä kakkosnaisena jäytävät mielessä.
Itkee nyt tyhjässä kodissa yksinään ja tämä kirjoitus oli kosto vaimolle ja kaikille muille vauvanhankinta-asteelle päässeille. Mies ei voinut taaskaan jäädä viereen nukkumaan, vaan pinkoi lämpimään kotiinsa perheensä luo.
Ehkä elämä toisena naisena on jostakusta kylmähköstä tyypistä hauskaa ja jännää hetken, mutta eiköhän viiden vuoden kuluessa ala olla jo hermot mennyttä ja katkeruus valtavaa.
Eipä tuo rakastajalta kuulosta. Jos sanoisin jotain salaiseksi rakastajakseni, se vaatisi yhteistä aikaa, helliä huomionosoituksia... Pelkkä perseeseen pano ei tee rakastajaa, vain seksikumppanin.
Tuo RAKAStaja taitaa olla sinulle täysin tuntematon? Minun rakasajani on oma mieheni :) Häneltä saan niin ohi mennen annetut suukot, aamupalat, yhdessä vauvan kanssa valvotut yöt, olkapään kun surettaa kuin peppuseksitkin. Olen voittaja. Ja vaikka mieheni panisikin myös jotain muuta (mitä en kyllä usko) niin silti minä olisin voittaja sinuun nähden sillä saisin kaiken muunkin enkä vain seksiä.
edelleen persettä pakottaa,ja pitäisi lähteä baariin bailaamaan,mutta miesseuraa en taida pokata nyt,kun on paikat hellänä:))
-ap, se "raukkaparka.....
Oikeesti, olet tosi säälittävä. :( Enkä tarkoita sitä millään pahalla. Tuoko on hyvää elämää? Tai ehket edes koe ansaitsevasi hyvää elämää?
Tiedätkö, miltä tuntuu rakastaa?
kiitos paljon, sulle vois antaa jonkun mitalin yhteiskuntapalveluista.Sillä ei kait se mun mies sun ainoa pano ole.
Jos tämä ei ole provo, niin käy todellakin ap:ta sääliksi.
Taidat olla aika yksinkertainen ihminen. Fiksujen ihmisten ajatukset pyörii pikkusen eri sfääreissä. Onko sulla raukka huono itsetunto? Mä säälin sua.