Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En käsitä miten vielä vuonna 2023 tupakoitsijan oikeus tupakoida menee savuttomien oikeuksien edelle!

Vierailija
06.07.2023 |

Ei vaan käy järkeen, että oikeus polttaa on tärkeämpi kuin muiden oikeus raittiiseen ilmaan. Suututtaa, kun uusi naapuri käy tunnin välein tupakalla ja kaikki savut nousee mun parvekkeen ovesta sisään. Ja asiasta ei voi edes valittaa, koska muiden hengitysilman pilaaminen on ihan sallittua!

Kommentit (265)

Vierailija
261/265 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsee joskus se, että tupakoijat kokee oikeudekseen pitää enemmän taukoja kuin tupakoimattomat, Mikä ihmeen perusoikeus se on, että jotkut käy jatkuvasti röökillä eikä tee töitä kun muut painaa hommia.

Olen miettinyt, että niille ihmisille pitää ruveta maksamaan parempaa palkkaa koska he tekevät enemmän töitä ja pitävät vähemmän taukoja. Tai sitten, niin että me muut pitää yhtä paljon taukoja kuin tupakoitsijat.

Vierailija
262/265 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveysfasismia vaatia ettei saisi olla mitään paheita/nautintoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/265 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itku pillien ongelmia

Onnea syöpähoitoihin! Muista maksaa kaikki hoidot sit itse, ettet verotuloja kuluta

Savuttomat aiheuttavat pidemmän elämänsä vuoksi enemmän vuoksi enemmän sairaanhoidon kustannuksia kuin tupakoivat.

Vierailija
264/265 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun omakotitalossa ja myös naapurin rouva tupakoi (meillä on vain toiselle puolella naapuri,talomme on  kadun viimeinen) joten naapureita tämä ei haittaa. Bussipysäkeillä ym en polta enkä pikkulasten läheisyydessä. Tumpit menee taskutuhkikseen. 

Olen 45vuotias,polttanut 16vuotiaasta asti ja surettaa  tämä vaino sekä syyllistäminen.

Tupakoitsijoita ei kukaan vainoaisi, etikä syyllistäisi, jos tupakoitsijat (kaikki) ottaisivat huomioon muut ihmiset ja varmistaisivat etteivät vahingossakaan altista muita ihmisiä myrkkykäryleilleen. Meillä ei tarvitisi edes olla mitään rajoitteita, jos tupakoitsijat välittäisivät tuosta pikkujutusta. Mutta kun joukossanne on aivan liikaa heitä, jotka eivät välitä, niin se merkitsee sitä, että pakkoja ja rajoituksia tulee olla ja että niitä tulee koko ajan lisää.

Että ihan turha itkeä sitä, että tupakoitsijoita syylistetään.

Toimiiko sama logiikka vaikka sukupuolen, uskonnon tai ihonvärin kohdalla? Kaikkia saa syyllistää, jos osa joukosta tekee jotain?

Vierailija
265/265 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tupakat haisee karmealle. Mikä oikeus on niitä levittää niitä äklöjä hajuja naapuriasuntoon tai parvekkeelle tai terassille. Maaseudulla kai levitetään sianpaskaakin pelloille ainakin jossain Euroopassa. Nauttikaa naapurit ja haistakaa paska.