En käsitä miten vielä vuonna 2023 tupakoitsijan oikeus tupakoida menee savuttomien oikeuksien edelle!
Ei vaan käy järkeen, että oikeus polttaa on tärkeämpi kuin muiden oikeus raittiiseen ilmaan. Suututtaa, kun uusi naapuri käy tunnin välein tupakalla ja kaikki savut nousee mun parvekkeen ovesta sisään. Ja asiasta ei voi edes valittaa, koska muiden hengitysilman pilaaminen on ihan sallittua!
Kommentit (265)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten suomalaiset yleensäkään voi elää kun kaikki asiat häiritsee?
Tupakan poltto on terveysriski, siksi sen myynti loppuu vuonna 2030, kun ette viitsi kävellä tupakkapaikalle.
Loppuu myös laivalta kuten myös nuuskan myynti.
Ihmisille sanotaan, kävele tupakkapaikalle, jos poltat.
En kävele, poltan tupakkaa parvekkeella.
No, lopetetaan koko myynti sitten.
Suomalaiset ei halua noudattaa sääntöjä joten myynti on pakko lopettaa.
Niin, laiskana istuit perse homeessa parvekkeella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakan poltto on terveysriski, siksi sen myynti loppuu vuonna 2030, kun ette viitsi kävellä tupakkapaikalle.
Kannattaa varmaan ajoissa vieroittaa itsensä, jos ei ole rahaa hypätä ulkomailla.
En minäkään ymmärrä astmaatikkona sitä terrorisointia. Henkeä alkaa ahdistamaan.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ymmärrä astmaatikkona sitä terrorisointia. Henkeä alkaa ahdistamaan.
Mun puolisolle tulee migreeni ja saikkua hakee sitten töistä.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Sama kadulla, kaikki menevät kääre suussa ja takana tuleva saa tunkkaiset ilmat. Lenkillä etsitään raikasta ilmaa?
Koska tilanne on tämä, kaikki idioottimaiset ilmastopuheet ovat yhtä tyhjän kanssa, jos ei tätä pahinta ilmastohäiriköintiä saada kuriin!😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varmaan ajoissa vieroittaa itsensä, jos ei ole rahaa hypätä ulkomailla.
Melkoiset vierotusoireet tulee, jos ei lopeta ajoissa.
Hoh hoijaa...... on teillä ongelma?
Muuttakaa savuttomaan taloon. Vi..... mitä inisijöitä.
"Tupakointi loppumassa Suomessa vuoteen 2030 mennessä"
"Tupakointikielto terasseille, urheilukentille, maauimaloihin ja huvipuistoihin"
"Savuttomat asuntoyhteisöt (ei saa polttaa tupakkaa edes ulkotiloissa)."
https://valtioneuvosto.fi/-//1271139/tyoryhma-esittaa-kuinka-suomesta-s…
"Tupakkatuotteiden matkustajatuontimääriä on pienennettävä"
https://www.epressi.com/tiedotteet/terveys/tupakkatuotteiden-matkustaja…
Vierailija kirjoitti:
"Tupakkatuotteiden matkustajatuontimääriä on pienennettävä"
https://www.epressi.com/tiedotteet/terveys/tupakkatuotteiden-matkustaja…
"vastoin EU - lainsäädäntöä"
Tutkimuksissa on todettu että pieni röökin haju sinällään ole vaarallista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Sama kadulla, kaikki menevät kääre suussa ja takana tuleva saa tunkkaiset ilmat. Lenkillä etsitään raikasta ilmaa?
Koska tilanne on tämä, kaikki idioottimaiset ilmastopuheet ovat yhtä tyhjän kanssa, jos ei tätä pahinta ilmastohäiriköintiä saada kuriin!😡
-Yhdyskuntailman pienhiukkasia pidetään pahimpina ihmisten terveyteen vaikuttavista ilmansaasteista. Merkittäviä terveysvaikutuksia havaitaan jo suhteellisen matalissa, Suomelle tyypillisissä pienhiukkaspitoisuuksissa.
Esimerkiksi päästöt autojen pakoputkista ja omakotitalojen piipuista eivät ehdi laimentua tehokkaasti ennen kuin ne joutuvat ihmisten hengitettäviksi. Suomalaisista lähipäästöistä aiheutuu vuosittain useita satoja enneaikaisia kuolemantapauksia sekä vähintään kymmenien miljoonien eurojen taloudelliset menetykset lisääntyneen sairastamisen vuoksi.
Ympäristökeskus
Kielletään talot, autot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun puolisolle tulee migreeni ja saikkua hakee sitten töistä.
Missä ihmeen röökikopissa miehesi on töissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itku pillien ongelmia
Onnea syöpähoitoihin! Muista maksaa kaikki hoidot sit itse, ettet verotuloja kuluta
Tää on niin kulunut argumentti. Suomessa 2,5 miljoonaa on ylipainoisia ja joka neljäs aikuinen on läski. He myös saavat maksaa hoitonsa itse, samoin ryyppäävät jne. Tv. Rouva 52v. en polta itse, en ole lihava enkä ryyppää.
Mutta täysin oikeutettu. Tupakointi on valinta. Mitä jos itse saisit keuhkosyövän vain siksi, että joku läheisesi polttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itku pillien ongelmia
Onnea syöpähoitoihin! Muista maksaa kaikki hoidot sit itse, ettet verotuloja kuluta
Tää on niin kulunut argumentti. Suomessa 2,5 miljoonaa on ylipainoisia ja joka neljäs aikuinen on läski. He myös saavat maksaa hoitonsa itse, samoin ryyppäävät jne. Tv. Rouva 52v. en polta itse, en ole lihava enkä ryyppää.
Mutta täysin oikeutettu. Tupakointi on valinta. Mitä jos itse saisit keuhkosyövän vain siksi, että joku läheisesi polttaa?
Keuhkosyövän voi nykyään saada mistä tahansa.
-Hiljainen keuhkosyöpä yleistyy tupakoimattomilla naisilla Suomessa - syy on mysteeri
Naisten keuhkosyöpätapaukset ovat lisääntyneet myös tupakoimattomilla naisilla. Syytä ei tiedetä. Usein sairaus löydetään liian myöhään.
Filha ry:n pääsihteeri ja keuhkosairauksien erikoislääkäri Tuula Vasankari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itku pillien ongelmia
Keuhkosyövän voi nykyään saada mistä tahansa.
-Hiljainen keuhkosyöpä yleistyy tupakoimattomilla naisilla Suomessa - syy on mysteeri
Naisten keuhkosyöpätapaukset ovat lisääntyneet myös tupakoimattomilla naisilla. Syytä ei tiedetä. Usein sairaus löydetään liian myöhään.Filha ry:n pääsihteeri ja keuhkosairauksien erikoislääkäri Tuula Vasankari.
Joo, en tätä epäile yhtään. Varmaankin kaikki se töhnä, mitä savupiipuista, pakoputkista jne pumpataan jatkuvasti ilmakehään. Satuin vaan elämään parikymmentä vuotta sellaisen kanssa, joka poltti. Puhdas ihme, ettei mulla jo ole syöpää. Tai kasvaimia.
Ei tupakoinnin lopettaminen vaikeaa ole, on kokemusta.
Selluliittireidet täytyy peittää kaupungilla.