Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla hyvä mies/ hyvä parisuhde? Kertoisitko siitä, vastapainona kaikelle vihalle.

Vierailija
06.07.2023 |

Tässä ei sinkkuna uskalla parisuhdetta edes yrittää, kun kuuntelee vierestä mitä parisuhde-elämä käytännössä on. Miehet vonkaa päivät pääksytysten vain sitä niin ja parisuhteen kriisit liittyy lähinnä miesten uskottomuuteen. Toki naisetkin osaa, mutta jos nainen on uskollinen niin mies pitää sitten naista itsestäänselvyytenä.

Uskottomuuteena tässä tarkoitan ihastumisia ja lähestymisiä, selvästi rajan ylittävää flirttiä ja ylipäätään huomion hakemista muilta kuin omalta puolisolta. Ns. henkistä pettämistä. Kaikille tämä ei tietenkään ole pettämistä. Elämä on varmasti helpompaa silloin.

Olisi kiva kuulla positiivisia kokemuksia hyvistä suhteista ja hyvistä miehistä. Onko niitä?

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen omasta mielestäni, koulutettu, perhekeskeinen, terveelliset elintavat, hauska, älykäs, vien lapsia harrastuksiin, huolehdin lasten kouluasioista, ystävällinen, kiltti, kokeilunhaluinen ja seikkailunhaluinen ja silti uskollinen, hyvä sängyssä. Ulkonäöllisesti 8-9,  luultavasti ihan hyvät kasvon piirteet, miehekäs vartalo, lempeät silmät. Haluan tehdä vaimon kanssa yhdessä asioita, osallistun kotitöihin.

Silti, en riittänyt vaimolle ja mietin onko olemassa minulle parempaa, vai yrittää jatkaa ja yrittää hyväksyä huono vaihe elämässäni.

Vierailija
82/91 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä mies ja onnellinen parisuhde. Ollaan oltu 15 vuotta naimisissa ja toki vaikeitakin aikoja on ollut, mutta koskaan ei olla vakavasti harkittu eroa.

Meillä ihan aidosta pidetään toisistamme ja suhteen pohjalla on vahva ystävyys joka kantaa silloinkin kun rakkaus on koetuksella.  Meillä on samanlaiset arvot, samanlainen huumorintaju ja annetaan kumpikin toiselle vapaus olla sellainen kuin on. Kohdellaan toisiamme kauniisti ihan arjessa, aikaisemmin heräävä tuo toiselle teekupillisen sänkyyn, halailemme ja kosketamme ohimennen pitkin päivää ilman mitään seksuaalisia takaa-ajatuksia. Kehutaan ja kiitetään toisiamme kun aihetta on, molemmat tekee osuutensa yhteisistä kotihommista ja hoitaa osuutensa lasten asioista., soitellaan päivittäin kun ollaan erossa, sillä molemmat matkustaa sekä duunin puolesta että kavereiden kanssa.

Kumpikin luottaa toiseen, toki pitkässä suhteessa tulee ihastumisia, tai ainakin minulle tulee, mutta mitä sitten, ne menevät ohi kun ei niille tee mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen omasta mielestäni, koulutettu, perhekeskeinen, terveelliset elintavat, hauska, älykäs, vien lapsia harrastuksiin, huolehdin lasten kouluasioista, ystävällinen, kiltti, kokeilunhaluinen ja seikkailunhaluinen ja silti uskollinen, hyvä sängyssä. Ulkonäöllisesti 8-9,  luultavasti ihan hyvät kasvon piirteet, miehekäs vartalo, lempeät silmät. Haluan tehdä vaimon kanssa yhdessä asioita, osallistun kotitöihin.

Silti, en riittänyt vaimolle ja mietin onko olemassa minulle parempaa, vai yrittää jatkaa ja yrittää hyväksyä huono vaihe elämässäni.

Luulin, että parisuhde on yhteinen asia. Sitten alkoi paljastua pahoja asioita. Luulin, että meillä on hyväparisuhde kun panostan niin paljon perheeseen ja vaimoon.

Vierailija
84/91 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä te olette löytäneet noin ihania miehiä kuin tässä ketjussa on kerrottu. Mulla ei miehen ulkonäöllä tai tuloilla ole hevonkukun merkitystä, mutta tuntuu ettei vastaan tule edes vähänkään kiinnostavia ja mukavia miehiä. En jaksa olla enää sinkku. Mutta onnea ja hyvää jatkoa tosiaan kaikille sielunkumppaninsa löytäneille.

Mä koen löytäneeni lähes aina ihania miehiä. Ihmetellyt joskus vierestä kun kaveri nappaa red flagit ympärillä liehuen elämäänsä tyyppejä, joita en itse alkukartoituksen perusteella edes harkitsisi.

Kukaan ei kuitenkaan ole täydellinen ja kyllä intiimissä suhteissa voi tulla vastaan yhteentörmäyksiä ja kriisejä. Ihmiset on keskeneräisiä. Parisuhde elää ja muotoutuu muun elämän mukana. On kuitenkin viisasta pitää tietyistä kriteereistä kiinni.

Komppaan tätä! 

85/91 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin menee.

Vierailija
86/91 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, olemme perhekeskeisiä.

Vierailija
87/91 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa edellä mainituista miehistä on reilusti yli 180cm riippumatta naisen pituudesta ja siitä huolimatta että miesten keskipituus on alle 180.

Ne miehet jotka eivät ole yli 180cm eivätkä myöskään miesmallikasvoisia, tienaavat vähintään 4t€/kk ja te pariuduitte vähintään 28 vuotiaina.

Koska naiset eivät tuhlaa nuoruuttaan alle 180cm ei-mallinkasvoisiin miehiin , vaan parhaimman aineksen miehiin. Näillä parhaimman aineksen miehillä on niin paljon kysyntää, että niillä on nainen joka sormelle, mutta naisia ei haittaa olla haaremissa. Sitten kun ikä lähenee 30 ja hauskanpidot ja elämästä ja seksistä nauttimiset on jo takana, asetutaan aloilleen jonkun tylsän, epäseksikkään betamiehen kanssa, joka tienaa hyvin, on kunnollinen, vaihtaa vaippoja jne. Hänelle ei ole luvassa sitä rakkautta ja kuumaa seksiä, mitä sama nainen on antanut hokipojille ja muille alfa miehille viimeiset 15 vuotta. Tämä betamies ei mitenkään vedä vertoja niille alfoille jonka kanssa tämä nainen on ollut, sillä niillä alfoilla oli vaan yksinkertaisesti paremmat geenit. Mikään mitä betamies tekee, ei voi herättää samanlaista kiihkoa, mitä nainen on jo aiemmin kokenut alfojen kanssa. Siksi tulee ilmenemään pihtausta, pettämistä, avioero.

Eli mielestäsi lyhyt tai köyhä mies ei voi olla hyvä ja rakastava aviomies?

Lyhen miehen pitää kompensoida joko poikkeuksellisella komeudella tai hyvillä tuloilla.

Köyhä mies voi menestyä naisten kanssa todella hyvin, jos on pitkä ja komea, koska ulkonäkö on kaikkein tärkein.

Mutta niin se menee, että alle 30 vuotiaina naiset haluaa olla kuumien miesten kanssa, jotka ovat pitkiä ja komeita ja pelaavat/ovat pelanneet lätkää. Siinä vaiheessa 'hyvän aviomiehen ominaisuuksilla' , kuten vakkapa uskollisuudella, ei ole mitään väliä, koska naiset vain huolettomasti nauttivat nuoruudestaan. Kun ikä lähestyy 30, niin sitten halutaankin se 'hyvä ja rakastava aviomies' eli otetaan väh. 4t€/kk tienaava betamies (joka oli incel samalla kun nainen oli alfojen kanssa), joka maksaa laskuja, vaihtaa vaippoja ja ennen kaikkea mahdollistaa tyypillisen keskituloisen elämäntavan. Naisten on pakko tehdä näin tai olla ilman omaa miestä, koska parhaimman aineksen alfamiehiä ei riitä kaikille ja siksi nuorena naiset ovatkin haaremeissa.

Ulkonäkö on miehille paljon tärkeämpää parinvalinnassa kuin naisille. Joillekin jopa se ainoa tärkeä asia.

Oletko tullut ajatelleeksi, että tuo kertomasi kuvio on se vanha, klassinen miesten harrastama? Eli nuorena juostaan ympäriinsä ja pidetään hauskaa, mutta naimisiin halutaan sen hyvän ja kunnollisen tytön kanssa? 🙂

Luulen, että elämäsi helpottuisi kummasti, jos katsoisit avoimin silmin ympärillesi välillä. Lyhyet miehet pariutuvat, köyhät ja rumat pariutuvat, työttömät miehet pariutuvat, kyllä niitä pariskuntia muodostuu kaiken aikaa.

Naiset pitävät pitkistä miehistä, se on totta, mutta pariutuvat myös lyhyempien kanssa. Miehet pitävät nuorista ja hoikista naisista, se on totta, mutta pariutuvat myös vanhempien ja ylipainoisten kanssa.

Miesten naisille asettaman ulkonäkökriteerit TUTKITUSTI PALJON MATALAMMAT kuin naisten miehille asettamat.

https://imgur.io/L9Vu4Zo?r

Se, että miehet nuorena harrastavat paljon irtoseksiä koskettaa vain ja ainoastaan parhaimman aineksen alfameihiä, koska naiset eivät halua harrastaa seksiä muiden kuin alfamiesten kanssa.

Kaupassa kun katselee pariskuntia, huomaa että noin 90% tapauksista mies on aina yli 180cm riippumatta naisen pituudesta (eli ei väliä onko nainen 150cm vai 175cm, mies on aina yli 180cm). Lyhyet miehet naisten kanssa ovat harvinainen näky, tilastollisia poikkeamia eli outliereita.

Ja et voi yleistää että miehet pitävät hoikista naisista koska merkittävä osuus miehistä pitää juuri päinvastaisista. Yksi suosituimmista prno kategorioista on bbw eli big beautiful women ja "tuhtifetissin" omaavista miehistä on tositv sarjojakin tehty. Lisäksi on paljon miehiä keillä on erityinen mieltymys pitkiin naisiin.

Kuinka yleistä on että naisilla on erityinen

mieltymys lyhyisiin miehiin? Entä lihaviin? Dad bodya ei lasketa

Joo ei minulla ole mitään erityistä viehtymystä lyhyisiin mieheen, mutta niin vain yksi sellainen tuli ja pyyhkäisi jalat alta parissa ihan lyhyessä kohtaamisessa. Eli pituudella tai kiloilla ei ole hevon kukun merkitystä, kun muuten kolahtaa. Antaisin mitä vain, että pääsisin sen kainaloon. Ja on siis noin 170cm pitkä mies kyseessä, orastavaa kaljua päälaella jne.  Tuloista ei hajuakaan, ei ainakaan ulospäin mitenkään näy, kun olen nähnyt hänet aina vain työvaatteissa. Mutta niin hauska ja sanavalmis ja skrappi, että huh huh! 

Anna kun arvaan, tapasit hänet yli 28 vuotiaana ja sitä edeltävät 15 vuotta olit miesten kanssa, jotka ovat nykyistä miestäsi laadukkaampia (pidempiä, komeampia)? Miehesi tienaa ainakin lähes 4t€/kk

Mitä sinusta kertoo se, että mielestäsi 13-vuotiaat lapset harrastavat seksiä laadukkaiden miesten kanssa, ja ilmeisesti 13-vuotias on jotenkin laadukkaampi nainen kuin 29-vuotias? 

Vierailija
88/91 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tää on vähän tuuristakin kiinni. Mulla on kaikki kolme poikaystävää, joista yhden kanssa olen ollut yli 20 vuotta yhdessä ovat olleet tosi kivoja, mukavia ja reiluja.

Minulle on kerrottu suoraselkäisesti esim. että olet ihan kiva, mutta meidän on parasta jatkaa matkaa eri suuntiin. Juteltiin tän jälkeen kahdesti ja pystyin jatkamaan matkaa niin hyvillä mielin, kuin tuollaisissa tilanteissa pystyy. Arvostan tätä edelleen ja hyvät muistot jäi.

Vierailija
89/91 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä suhde täällä, aina se ei sitä ollut, mutta kasvoimme kumpikin niin paljon viime vuosina, että rakkaus voitti myrskyt.

Tapasimme koulussa 2014 vuonna ja lähes heti ihastuimme molemmat toisiimme.

Parin vuoden yhdessäolon jälkeen tapahtui se perinteinen, että kunnioitus katosi (olimme vielä molemmat tuolloin koukussa alkoholiin ja pilvenpolttoon) ja tuli pari kertaa erottuakin.

Nykyään menee paremmin kuin koskaan molemmilla, niin yksilötasolla kuin parisuhdetta katsoen. Kunnioitus palannut ja addiktiot selätetty. Molemmat olemme äärimmäisen kiitollisia toisillemme, että jaksoimme yrittää kaikista vaikeuksista huolimatta, ja tässä sitä nyt ollaan edelleen umpirakastuneina.

Kunnioitus, rehellisyys (niin itseä kuin toista kohtaan) ja avoimuus ovat parisuhteen pyhä kolminaisuus :)

Vierailija
90/91 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on todella hyvä mies. Suurin ero aiempiin parisuhteisiini on, että nykyinen kumppanini rakastaa minua sellaisena kuin olen yrittämättä millään tavalla kontrolloida tai muuttaa minua. Tunnen harvoja ihmisiä, jotka ovat yhtä vapaita kaikenlaisesta vallantavoittelusta ja pelaamisesta ihmissuhteissa. Oikeastaan vasta hänen myötään olen huomannut, miten paljon tavanomaiseen ihmisten väliseen kanssakäymiseen sisältyy epäsuoraa valta-aseman testaamista ja pätemistä. Hän ei esimerkiksi koskaan puhu pahaa entisistä kumppaneistaan, vaikka muuta kautta tiedän, että tähän voisi olla syytäkin. Tämän ansiosta tiedän, ettei hän puhu minustakaan ikävällä tavalla muille.

En kuitenkaan halua tehdä tästä sukupuolikysymystä ja väittää, että kaikki miehet ovat sellaisia tai tällaisia, ja oikeastaan onkin parempi sanoa, että nykyinen mieheni on hyvä ihminen kuin että hän on hyvä mies.

Vierailija
91/91 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa edellä mainituista miehistä on reilusti yli 180cm riippumatta naisen pituudesta ja siitä huolimatta että miesten keskipituus on alle 180.

Ne miehet jotka eivät ole yli 180cm eivätkä myöskään miesmallikasvoisia, tienaavat vähintään 4t€/kk ja te pariuduitte vähintään 28 vuotiaina.

Koska naiset eivät tuhlaa nuoruuttaan alle 180cm ei-mallinkasvoisiin miehiin , vaan parhaimman aineksen miehiin. Näillä parhaimman aineksen miehillä on niin paljon kysyntää, että niillä on nainen joka sormelle, mutta naisia ei haittaa olla haaremissa. Sitten kun ikä lähenee 30 ja hauskanpidot ja elämästä ja seksistä nauttimiset on jo takana, asetutaan aloilleen jonkun tylsän, epäseksikkään betamiehen kanssa, joka tienaa hyvin, on kunnollinen, vaihtaa vaippoja jne. Hänelle ei ole luvassa sitä rakkautta ja kuumaa seksiä, mitä sama nainen on antanut hokipojille ja muille alfa miehille viimeiset 15 vuotta. Tämä betamies ei mitenkään vedä vertoja niille alfoille jonka kanssa tämä nainen on ollut, sillä niillä alfoilla oli vaan yksinkertaisesti paremmat geenit. Mikään mitä betamies tekee, ei voi herättää samanlaista kiihkoa, mitä nainen on jo aiemmin kokenut alfojen kanssa. Siksi tulee ilmenemään pihtausta, pettämistä, avioero.

Eli mielestäsi lyhyt tai köyhä mies ei voi olla hyvä ja rakastava aviomies?

Lyhen miehen pitää kompensoida joko poikkeuksellisella komeudella tai hyvillä tuloilla.

Köyhä mies voi menestyä naisten kanssa todella hyvin, jos on pitkä ja komea, koska ulkonäkö on kaikkein tärkein.

Mutta niin se menee, että alle 30 vuotiaina naiset haluaa olla kuumien miesten kanssa, jotka ovat pitkiä ja komeita ja pelaavat/ovat pelanneet lätkää. Siinä vaiheessa 'hyvän aviomiehen ominaisuuksilla' , kuten vakkapa uskollisuudella, ei ole mitään väliä, koska naiset vain huolettomasti nauttivat nuoruudestaan. Kun ikä lähestyy 30, niin sitten halutaankin se 'hyvä ja rakastava aviomies' eli otetaan väh. 4t€/kk tienaava betamies (joka oli incel samalla kun nainen oli alfojen kanssa), joka maksaa laskuja, vaihtaa vaippoja ja ennen kaikkea mahdollistaa tyypillisen keskituloisen elämäntavan. Naisten on pakko tehdä näin tai olla ilman omaa miestä, koska parhaimman aineksen alfamiehiä ei riitä kaikille ja siksi nuorena naiset ovatkin haaremeissa.

Ulkonäkö on miehille paljon tärkeämpää parinvalinnassa kuin naisille. Joillekin jopa se ainoa tärkeä asia.

Oletko tullut ajatelleeksi, että tuo kertomasi kuvio on se vanha, klassinen miesten harrastama? Eli nuorena juostaan ympäriinsä ja pidetään hauskaa, mutta naimisiin halutaan sen hyvän ja kunnollisen tytön kanssa? 🙂

Luulen, että elämäsi helpottuisi kummasti, jos katsoisit avoimin silmin ympärillesi välillä. Lyhyet miehet pariutuvat, köyhät ja rumat pariutuvat, työttömät miehet pariutuvat, kyllä niitä pariskuntia muodostuu kaiken aikaa.

Naiset pitävät pitkistä miehistä, se on totta, mutta pariutuvat myös lyhyempien kanssa. Miehet pitävät nuorista ja hoikista naisista, se on totta, mutta pariutuvat myös vanhempien ja ylipainoisten kanssa.

Miesten naisille asettaman ulkonäkökriteerit TUTKITUSTI PALJON MATALAMMAT kuin naisten miehille asettamat.

https://imgur.io/L9Vu4Zo?r

Se, että miehet nuorena harrastavat paljon irtoseksiä koskettaa vain ja ainoastaan parhaimman aineksen alfameihiä, koska naiset eivät halua harrastaa seksiä muiden kuin alfamiesten kanssa.

Kaupassa kun katselee pariskuntia, huomaa että noin 90% tapauksista mies on aina yli 180cm riippumatta naisen pituudesta (eli ei väliä onko nainen 150cm vai 175cm, mies on aina yli 180cm). Lyhyet miehet naisten kanssa ovat harvinainen näky, tilastollisia poikkeamia eli outliereita.

Ja et voi yleistää että miehet pitävät hoikista naisista koska merkittävä osuus miehistä pitää juuri päinvastaisista. Yksi suosituimmista prno kategorioista on bbw eli big beautiful women ja "tuhtifetissin" omaavista miehistä on tositv sarjojakin tehty. Lisäksi on paljon miehiä keillä on erityinen mieltymys pitkiin naisiin.

Kuinka yleistä on että naisilla on erityinen

mieltymys lyhyisiin miehiin? Entä lihaviin? Dad bodya ei lasketa

Eikös jokin aika sitten Suomen lehdissä ollut juttua siitä, kun tutkittiin mitä ihmiset haluavat kumppaniltaan ja miehet lähinnä luettelivat haluamansa ulkonäön ja naiset luonteenpiirteitä ja käytöstapoja? Ja peri päivää sitten oli tinderprofiileista juttua, kuinka miehet esittivät paitsi enemmän toiveita ulkonäön, niin myös naisen tulotason suhteen.

Naiset haluavat itseään pidemmän miehen. Eli 158cm naiselle riittää hyvin se 165cm mies. Kyllä näitä pariskuntia on tuolla paljon. Jonkin verran myös näitä samanpituisia tai niitä missä nainen on pidempi.

Luulin, että bbw on vain pienen porukan juttu. Ehkä parin prosentin. Onko sinulla tilastoja? Pidän numeroista. 🙂

Naisilla ei ehkä ole samanlaista fiksaatiota tietyn ulkonäöllisen piirteen omaaviin miehiin, enemmänkin sitä, ettei ulkonäöllä ole mitään väliä, kun tapaa sen luonteeltaan sopivan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi