Muijan jatkuvat kriisit.
Aivan upea nainen jonka kanssa aivan upea suhde.. mut j-lauta ei kuukautta ilman ongelmia..
On ikäkriisi, painokriisi, mitä teen isona kriisi, olenko parisuhde ihminen kriisi, näytän rumalta/ vanhalta/ lihavalta kriisi, miksen ole menestynyt enemmän kriisi..
Loppuuko nää kriisit ikinä?
Kommentit (27)
Ei lopu, naisilla on aina jokin kriisi. Sama kriisi toistuu olitpa kenen naisen kanssa vaan. Eli älä valita vaan sopeudu kuin mies 8)
Vierailija kirjoitti:
Ei lopu - kuljen kriisistä kriisiin, kuljen komein askelin.
Sitä mä pelkään. Taas menee 3v Kankkulan kaivoon ku ei vaan jaksa tuollaista
Vierailija kirjoitti:
Ei lopu, naisilla on aina jokin kriisi. Sama kriisi toistuu olitpa kenen naisen kanssa vaan. Eli älä valita vaan sopeudu kuin mies 8)
No ei toistu. Useamman kuin 1 kanssa seurustellut ja tää on kyl ainoa kriisipesäke.
Oikeastaan kaikki tuli jo todettua.
Se on joko tai.
Ilman on tylsä olla....
Fhffhf kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei toistu. Useamman kuin 1 kanssa seurustellut ja tää on kyl ainoa kriisipesäke.
Koitappa olla jonkun kanssa pidempään, eli vähintään 10-20v ja tuu sitten kertomaan uusiksi.
Naisilla on aina ongelmia, ovat vähän nössöjä.
Minä pidän nuo päivittäiset kriisit oman pääni sisällä.
Aika wt puhua kumppanistaan muijana.
Loppuu, jos lopettaa hormoniehkäisyn.
Elämä on niin turvallista nykyään että draamaa pitää kehittää jos sitä ei ole.
Tuossapa olikin päivän aikana päässä pyörivät ajatukseni.
Alkakaa harrastaa meditaatiota niin oppii näkemään ajatukset pelkkinä ajatuksia jotka tulevat ja menevät ilman, että niihin tarvitsee aina reagoida.
Ei lopu. Hyvä Ap, on meitä sellaisiakin naisia, jotka eivät kriiseile!
Naiset sentään puhuvat kriiseistään. Miehet vain murjottavat, tiuskivat, etsivät syyn naisesta.
Joskin tässä tapauksessa olen kyllä sitä mieltä, ettei tuollainen kriisi-hyppely kyllä ole kivaa toiselle. Ottaisit asian puheeksi, ja jos ei yhtään auta, eroa!
Vierailija kirjoitti:
Ei lopu. Hyvä Ap, on meitä sellaisiakin naisia, jotka eivät kriiseile!
Ja tämän kirjoittaja on se "not like other girls" -nainen.
Ei lopu, pahenee vain.
Elämä helpottui paljon kun lähdettiin eri teille.
Vierailija kirjoitti:
Naiset sentään puhuvat kriiseistään. Miehet vain murjottavat, tiuskivat, etsivät syyn naisesta.
Joskin tässä tapauksessa olen kyllä sitä mieltä, ettei tuollainen kriisi-hyppely kyllä ole kivaa toiselle. Ottaisit asian puheeksi, ja jos ei yhtään auta, eroa!
Kyllä ja esimerkkinä tästä, jos nainen ei löydä kumppania, hän etsii syytä ensisijaisesti itsestään, ulkonäöstään, luonteestaan. Moni mies kasvattaa naisvihaansa vastaavassa tapauksessa, vanhat perinteet syyttää naista kaikesta.
Ei lopu - kuljen kriisistä kriisiin, kuljen komein askelin.