Muijan jatkuvat kriisit.
Aivan upea nainen jonka kanssa aivan upea suhde.. mut j-lauta ei kuukautta ilman ongelmia..
On ikäkriisi, painokriisi, mitä teen isona kriisi, olenko parisuhde ihminen kriisi, näytän rumalta/ vanhalta/ lihavalta kriisi, miksen ole menestynyt enemmän kriisi..
Loppuuko nää kriisit ikinä?
Kommentit (27)
Rupea säkin kriisiytymään ja keksi kahta pahempia valituksen aiheita vaikka omasta päästäsi. Muijas sitten tietää millaista on sitä kuunnella.
Käyny saman lista läpi ja siihen päälle siivouskriisi, lomamatkakriisi, ruokakriisi. En jaksanut enää sitä ja otin eron.
Kun muutin omaan asuntoon ja sisustin itse kämppäni oman maun mukaa ja tein just sitä safkaa mitä halusin, niin ettei ole kriisi vinkumassa takana. Huomasin noin 2 viikon asumisen jälkeen, että hävinnyt pääkivut, vatsakivut, yleinen vitutus, ärsyyntyminen, väsymys, nukun paremmin enkä heräile öisin. Silloin tajusin kuinka paljon toinen ihminen kuormittaa omaa fiilistä, kun on koko aika negatiivinen ilmapiiri läsnä.
Nykyisen naisen kanssa ei asuta yhdessä enkä aio ikinä muuttaa yhteen ja sen sanoin ihan suhteen alussa. Hänelle kävi ja oli samaa mieltä ettei halua asua enää yhdessä, koska se on nähty ja koettu jo. Ollaan nyt noin 3v oltu yhdessä, niin suhde tuntuu fressiltä, koska ei nähdä joka päivä ja molemmat saa olla rauhassakin ilman, että toista tarttis miettiä. Se on todella tärkeää. Kun nykyinen kumppani erosi miehestään, niin häntä otti päähän se 24h katsominen samassa asunnossa ja se vaan kävi raskaaksi ja kun mitään ei tapahtunut siinä suhteesssa.
Ihan ittes ja terveytes vuoksi kannattaa miettiä, jos hommat ei muutu, niin pistät kämppäpaperit sisään tai ostat oman kämpän.
Jotain (tai usein useita tai pitkään jatkunutta) on tapahtunut menneisyydessä, joka tuon aiheuttaa. Jatkuvaa riittämättömyyttä ja tyytymättömyyttä sekä ahdistusta. Ei se lopu ennen kuin hän itse kohtaa oman myrkyllisen kaavansa. Ja silloinkin sitä on vaikeaa muuttaa. Ei kannata siis niin sanotusti pidättää hengitystä odotellessa. Se ei nimittäin muutu sillä, mitä sinä sanot, jos ei itse tee asialle mitään.
Naiset on vähän neuroottisia ja jotkut turhan drama queenejä. Kannattaa etsiä ihminen joka ei ole niin pinnallinen.
Noi kriisi-ihmiset on yksinkertaista porukkaa.
Nauroin omassa mielessä kaikille työkavereille muinoin kun kertoivat omistaan, että voiko tuollaisia ihmisiä olla olemassa. Exä ei todellakaan kriiseillyt mistään, oli tasapainoinen ja lähes täydellinen. No tuon oxän jälkeen on ollut jo muutama kumppani ja niistä kaikki on aivan järkyttäviä kriisi ihmisiä.
Valitettavasti nyt kun tiedän miten hyviä kumppani ehdokkaita voi olla, niin nämä epästabiilit lähtee kiertoon heti.
Aapeee.
Kun tää alkaa oikeasti olla jo naurettavaa. Mun tehtävä on 24/7 kehua häntä ja yrittää tsempata.. sit menee taas 2 päivää hyvin ja uusi kriisi puskeee