Mies huomauttaa aina iästäni, kun riitelemme
Aina vetoaa nuoruuteeni ja usein sanoo tylysti "ymmärrät kun olet vanhempi" Minä olen 23 ja hän on 36v. Tämä todella ärsyttää ja kysyn joka kerta miksi hän on kanssani kerta olen liian nuori/lapsellinen? Onko muilla kokemusta tällaisesta "ikä-kortista"
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lämmöllä muistelen kun seurustelin itseäni 8v nuoremman naisen kanssa. Oli se vaan mahtava mimmi, sai useita peräkkäisiä orgasmeja pelkästään panemalla. Harmi, että oli muuten hullu niin homma lopahti siihen. Ei liity aloitukseen mitenkään mutta on sitä vaan niin mahtavaa muistella.
Kertoo paljon miehestä, että tuo on se, mitä muistelet suhteesta. Alemman tason mies.
Et sinä siitä mitään tiedä. Melko pitkälle menevä päätelmä muutaman rivin nimettömän nettikommentin perusteella.
Eivät nämä asiat ole yhtään monimutkaisia. Huonon miehen tunnistaa äärimmäisen nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on 11v. ikäeroa ja mun mies ei ole noin typerä.
Et tiedä mitään siitä, kumpi tuossa asiassa on oikeassa. Mies voi hyvin olla oikeassa ja ap naiivi ja ajattelematon. Mutta tuotahan se miesviha teettää...
No pitäisikö sinun joskus kysyä, miksi olet hänen kanssaan? Tosin trollihan sinä oletkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lämmöllä muistelen kun seurustelin itseäni 8v nuoremman naisen kanssa. Oli se vaan mahtava mimmi, sai useita peräkkäisiä orgasmeja pelkästään panemalla. Harmi, että oli muuten hullu niin homma lopahti siihen. Ei liity aloitukseen mitenkään mutta on sitä vaan niin mahtavaa muistella.
Kertoo paljon miehestä, että tuo on se, mitä muistelet suhteesta. Alemman tason mies.
Et sinä siitä mitään tiedä. Melko pitkälle menevä päätelmä muutaman rivin nimettömän nettikommentin perusteella.
Eivät nämä asiat ole yhtään monimutkaisia. Huonon miehen tunnistaa äärimmäisen nopeasti.
Älä nolaa itseäsi enempää. Selvää on, ettet ajattelulla loista.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida paljon miesten ajatuksen juoksua ymmärtää.
Alemman tason miehillä ei varsinaisesti ole ajatuksenjuoksua. Ne vain reagoivat kuten eläimet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nolaa itseäsi enempää. Selvää on, ettet ajattelulla loista.
Ohis
Persu.
Meillä ikäeroa on 15 vuotta, ollaan oltu yhdessä 11 vuotta, naimisissa 8 ja kaksi lasta ja ikinä, siis ikinä mies ei ole riidan yhteydessä tuollaista.
Ehkä kannattaa pohtia josko teille molemmille löytyisi sopiva kumppani. Jokuhan tässä ikäasiassa ukkoasi hiertää.
Keskity siihen että toimit itse oikein. Kyllä me kaikki joudumme lopulta tilille teoistamme. Jokainen saa palkan sen mukaan mitä tekee.
Laitat polvet yhteen niin pitkäksi aikaa, että äijä oppii käyttäytymään. Ei mene pitkään. M53
Vierailija kirjoitti:
Vastatkaa, mikä teitä lähes nelikymppisiä ukkoja kiehtoo parikymppisissä naisissa?
Sivusta sanoisin, että ovat kummatkin tyhmiä. Molemmat samalla henkisellä tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika
Niin juuri ja ota minut tilalle. Lupaan etten kertaakaan vetoa ikäeroon. M53
Tuon ikäisellä ei ole muutakaan vetoa.
Kyllä on kun on pinkka kunnossa ja tämän ikäisellä insinöörismiehellä on jos ei ole tehnyt jotain väärin. M53
Pysy pappa oman ikäisissä naisissa.
Aloin olemaan 40v miehen kanssa tuon ikäisenä. Nykyään ollaan naimisissa. Ensimmäiset 10 vuotta hän käytti tuota ikäkorttia aina silloin kun tiesi hyvin puhuvansa pashaa ja että minä olen oikeassa. Hän oli vain liian keskenkasvuinen henkisesti myöntääkseen olevansa väärässä, oli helpompaa lytätä minua.
Sano sille ukolle suorat sanat, muuta ohjetta minulla ei ole. Sanot, että hänellä ei ole mitään oikeutta puhua sinulle alaspäin ja että sinä et hyväksy sellaista, että suu kiinni vaan.
Vierailija kirjoitti:
Laitat polvet yhteen niin pitkäksi aikaa, että äijä oppii käyttäytymään. Ei mene pitkään. M53
Jestas mitä 50-lukulaista ajattelua..hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten heräsit.
Vierailija kirjoitti:
Vastatkaa, mikä teitä lähes nelikymppisiä ukkoja kiehtoo parikymppisissä naisissa?
Seksihalut on suunnilleen samalla tasolla ja se on tärkeää parisuhteessa.
Olet jo wanha haahka niin ihan oikein mieheltä huomautella.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika
Se on moro ja näkemiin.
Taas tää klassikko kun ikä on vaan numeroita ja tosirakkaus ei katso ikää ja mitä vielä.
Henkisesti jälkeenjääneet miehet haluavat reilusti nuoremman naisen, koska sellaista on helpompi alistaa esim. juuri tähän tyyliin. Saman ikäiset naiset kiertävät tuollaisen kaukaa.
Ota nyt tästä opiksi ja etsi seuraavaksi normaali mies.
Mies voi hyvinkin olla oikeassa. Aika moni meistä näkee asioita eri tavoin keski-iässä verrattuna miten näki parikymppisenä. Ja jos ei näin ole, niin eiköhän se ole vähän huolestuttavaa.
Näkisin asian niin, että lapsellisuus ja ymmärtämättömyys on todella käynyt miehen hermoon. On raskasta olla liian lapsellisen aikuisen kanssa.