Mies huomauttaa aina iästäni, kun riitelemme
Aina vetoaa nuoruuteeni ja usein sanoo tylysti "ymmärrät kun olet vanhempi" Minä olen 23 ja hän on 36v. Tämä todella ärsyttää ja kysyn joka kerta miksi hän on kanssani kerta olen liian nuori/lapsellinen? Onko muilla kokemusta tällaisesta "ikä-kortista"
Kommentit (70)
Ala vastata ikäkommentteihin "OK boomeri"
Vastatkaa, mikä teitä lähes nelikymppisiä ukkoja kiehtoo parikymppisissä naisissa?
Vierailija kirjoitti:
Sanot jatkossa, että totta, ehkä pitäisi vaihtaa nuorempaan.
Tämä toimii. Riita tosin saattaa eskaloitua vähän lisää mutta mitäs väliä sillä on, kyllä se siitä tasoittuu. Äijä säikähtää varmasti ja miettii sanomisiaan jatkossa. M53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika
Niin juuri ja ota minut tilalle. Lupaan etten kertaakaan vetoa ikäeroon. M53
Tuon ikäisellä ei ole muutakaan vetoa.
No ensinnäkin 36 vuotias ei ole mikään vanhus, vaan mies parhaassa iässä. Kieltämättä ikäeronne on aika suuri. Miehen mielestä 23 v on vielä lapsi. Se taas on eri asia miksi mies sitten otti niin nuoren naisen. Ehkä aloittajan kannattaisi ottaa ero ja katsella ikäisiään. Ei noin rajua ikäeroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika
Käteen ehkä? M53
Meillä on 11v. ikäeroa ja mun mies ei ole noin typerä.
Vierailija kirjoitti:
Onko 36 jonkun mielestä vanha?!?!!?!!!! Tässähän tuli itselleni nyt ikäkriisi
No ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Lämmöllä muistelen kun seurustelin itseäni 8v nuoremman naisen kanssa. Oli se vaan mahtava mimmi, sai useita peräkkäisiä orgasmeja pelkästään panemalla. Harmi, että oli muuten hullu niin homma lopahti siihen. Ei liity aloitukseen mitenkään mutta on sitä vaan niin mahtavaa muistella.
Kertoo paljon miehestä, että tuo on se, mitä muistelet suhteesta. Alemman tason mies.
Vierailija kirjoitti:
Hän haluaa sinusta henkisen yliotteen, siksi vetää iän esiin konfliktitilanteissa. Todellisuudessa hän ei keksi muuta sanottavaa, joten käyttää tuota taktiikkaa.
Ja tämä on usein syy miksi paljon nuoremman kanssa halutaan parisuhde. Saman ikäinen on samalla tasolla eikä ole niin helposti määräiltävissä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on 11v. ikäeroa ja mun mies ei ole noin typerä.
Tai sitten se ei ole niin fiksu, että olisi keksinyt noin hyvän koukun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lämmöllä muistelen kun seurustelin itseäni 8v nuoremman naisen kanssa. Oli se vaan mahtava mimmi, sai useita peräkkäisiä orgasmeja pelkästään panemalla. Harmi, että oli muuten hullu niin homma lopahti siihen. Ei liity aloitukseen mitenkään mutta on sitä vaan niin mahtavaa muistella.
Kertoo paljon miehestä, että tuo on se, mitä muistelet suhteesta. Alemman tason mies.
Et sinä siitä mitään tiedä. Melko pitkälle menevä päätelmä muutaman rivin nimettömän nettikommentin perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä teidän ikäero ei ole edes paha mutta mies on typerä
Vaihtoon
Mistä tiedät kumpi noista on typerä? Mistä tiedät, ettei ap:n jutut/argumentit ole lapsen tasolla?
Vierailija kirjoitti:
Onko 36 jonkun mielestä vanha?!?!!?!!!! Tässähän tuli itselleni nyt ikäkriisi
No onhan 13 vuotta vanhempi kumppani nyt tosi vanha. Varsinkin parikymppiselle, mutta kyllä muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida paljon miesten ajatuksen juoksua ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vastatkaa, mikä teitä lähes nelikymppisiä ukkoja kiehtoo parikymppisissä naisissa?
Eivät saaneet naista parikymppisenä.
yritätkö puolestaan sitten uhkailla munalukolla ja hukatulla avaimella?
Olin nuorena, tyhmänä ja epävarmana hetken aikaa tuollaisessa suhteessa, en edes kehtaa kertoa miten valtava ikäero oli.
Alussa mies haukkui koko ajan oman ikäistensä naisten ulkonäköä. Jos esim. autolla ajettiin kaupungilla, niin osoitteli jalankulkijoita, että onpas tuokin muija repsahtanut parissa vuodessa ja katso nyt mitä kauhea läski tuossa menee. Valitti myös mun vanhemmista heti ensimmäisellä kerralla, kun näki heidän kuvansa: Kukas tämä possu on, älä vain sano että sun äiti, sun täytyy kyllä vahtia syömistäsi ettei sullekin köy noin. Ja onko tämä harmaa hiiri tässä sun isä?
Sitten mies valitti jatkuvasti mun nuoruudesta ja tyhmyydestä: esim. olen tyhmä kun en muista jotain Harri Holkeria tai Esko Ahoa ja eikö teille opeteta kouluassa yhtään mitään ja miten olet voinut päästä ylioppilaaksi kun et tiedä mistään mitään. Vahti myös hulluna mun syömistä ja painoa, etten vain lihoisi. Onneksi mulla oli lopulta järkeä lopettaa suhde. En ikinä enää ole kenenkään liian vanhan tai liian nuoren kanssa, 2 vuoden ikäero suuntaan tai toiseen on ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika
Kyllä on kun on pinkka kunnossa ja tämän ikäisellä insinöörismiehellä on jos ei ole tehnyt jotain väärin. M53
23-vuotiaalle se on aika vanha.