Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies huomauttaa aina iästäni, kun riitelemme

Vierailija
06.07.2023 |

Aina vetoaa nuoruuteeni ja usein sanoo tylysti "ymmärrät kun olet vanhempi" Minä olen 23 ja hän on 36v. Tämä todella ärsyttää ja kysyn joka kerta miksi hän on kanssani kerta olen liian nuori/lapsellinen? Onko muilla kokemusta tällaisesta "ikä-kortista"

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ensinnäkin 36 vuotias ei ole mikään vanhus, vaan mies parhaassa iässä. Kieltämättä ikäeronne on aika suuri. Miehen mielestä 23 v on vielä lapsi. Se taas on eri asia miksi mies sitten otti niin nuoren naisen. Ehkä aloittajan kannattaisi ottaa ero ja katsella ikäisiään. Ei noin rajua ikäeroa.

Eihän mies ole vanha, vielä. 10 vuoden kuluttua on ukkoontunut kun nainen on parhaassa iässä.

Joka tapauksessa mies yrittää alistaa AP:ta henkisesti eikä arvosta häntä. Antaisin kenkää oli ikä mikä hyvänsä.

Vierailija
62/70 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tää klassikko kun ikä on vaan numeroita ja tosirakkaus ei katso ikää ja mitä vielä.

Henkisesti jälkeenjääneet miehet haluavat reilusti nuoremman naisen, koska sellaista on helpompi alistaa esim. juuri tähän tyyliin. Saman ikäiset naiset kiertävät tuollaisen kaukaa.

Ota nyt tästä opiksi ja etsi seuraavaksi normaali mies.

Tai sitten henkisen puolen asioilla ei ole mitään tekemistä tämän kanssa ja nuorempia on vaan mukavampi njussia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudolta kuulostaa, jos riitatilanteissa sanoo tuollaisia. Pyrkii saamaan sinusta henkisen yliotteen, jotta kuljet mukana kuin lammas narussa.

Vierailija
64/70 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitat polvet yhteen niin pitkäksi aikaa, että äijä oppii käyttäytymään. Ei mene pitkään. M53

Jestas mitä 50-lukulaista ajattelua..hohhoijaa.

Mutta toimii.

Vierailija
65/70 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies voi hyvinkin olla oikeassa. Aika moni meistä näkee asioita eri tavoin keski-iässä verrattuna miten näki parikymppisenä. Ja jos ei näin ole, niin eiköhän se ole vähän huolestuttavaa.

Voi olla oikeassa juu, mutta miksi äijä sitten hakeutui tähän suhteeseen

Vierailija
66/70 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lämmöllä muistelen kun seurustelin itseäni 8v nuoremman naisen kanssa. Oli se vaan mahtava mimmi, sai useita peräkkäisiä orgasmeja pelkästään panemalla. Harmi, että oli muuten hullu niin homma lopahti siihen. Ei liity aloitukseen mitenkään mutta on sitä vaan niin mahtavaa muistella.

Jotkut saavat. Mä saan.

53v.

Vierailija
67/70 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oudolta kuulostaa, jos riitatilanteissa sanoo tuollaisia. Pyrkii saamaan sinusta henkisen yliotteen, jotta kuljet mukana kuin lammas narussa.

Just näin ja sitten kun ap ei enää pääse pakoon, alkaa läski tummua. Juokse kun vielä voit.

Vierailija
68/70 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastatkaa, mikä teitä lähes nelikymppisiä ukkoja kiehtoo parikymppisissä naisissa?

Seksihalut on suunnilleen samalla tasolla ja se on tärkeää parisuhteessa.

Siis seksiin vetoat? Mulla on seksihalut samalla tasolla kuin oli kakskymppisenä.

53v.

Vierailija
69/70 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ikäero 🤢 pedari

Vierailija
70/70 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on itsetunto-ongelmia. Pelkää alitajuisesti, että jätät, kun hän kokee itsensä vanhaksi. Mulla miehen kanssa sama ikäero, ei ongelmaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän