Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa sinut yleensä laukeamaan, kun tyydytät itseäsi?

Vierailija
06.07.2023 |

Tai mihin haluat laueta, onko jotain suosikkia? Jokin tietty mielikuva, ajatus, asetelma tai näkymä? Ruudulla näkyvä orgasmi, siemensyöksy? Kysymys on osoitettu sekä miehille että naisille.

Itse olen mies, ja minulta meinaa tulla - ja usein tuleekin - kun ajattelen tai katson kiihottunutta naista puolipukeissa, tissit esillä tai juuri tulossa esille. Nimenomaan mielikuva rinnoista ja siitä, millaiset ne kenelläkin ovat, toimii laukaisevana tekijänä.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän satisfyeria eikä tarvi todellakaan miettiä yhtään mitään.

Vierailija
62/67 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilla hillo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ja stimulaation intensiteetti.

Vierailija
64/67 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus siitä, kuinka exäni kuolisi eikä käyttäisi lastamme sekopäisen touhunsa välikappaleena ja viranomaisten kanssa pelleilyssä. 

Vierailija
65/67 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä yleensä ajatukset, todella epärealistiset joita en oikeasti haluaisi kokea. 

Mm. mieheni olemassa minua kohtaa kusipää, huorittelisi ja haukkuisi ja alkaisi nuolla ja panna jotain toista ja kehuisi tätä miten on parempi kuin minä.

Joku isä (lihava ja vanhempi) ja n.25+ vuotias poika panemassa minua ja kohtelisi kuin lelua. Puhuisi vain toisilleen ja jättäisi minut huomiotta. Mieluiten tämä tapahtuisi vielä niin että miehen vaimo näkisi ja seuraisi vaan hiljaa sivusta laittaen vaikka ruokaa kun minua pantaisi keittiön pöydällä. Lopulta kun spermat sisällä niin käskisi lähteä kotiin, spermat valusi pöydälle ja lattioille mutta vaimo siivoaisi ne kyllä.

N.32

Vierailija
66/67 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma Tainion kuvat saa sekä motivoitumaan treenaamaan että tulemaan sooloseksin merkeissä.

Vierailija
67/67 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä yleensä ajatukset, todella epärealistiset joita en oikeasti haluaisi kokea. 

Mm. mieheni olemassa minua kohtaa kusipää, huorittelisi ja haukkuisi ja alkaisi nuolla ja panna jotain toista ja kehuisi tätä miten on parempi kuin minä.

Joku isä (lihava ja vanhempi) ja n.25+ vuotias poika panemassa minua ja kohtelisi kuin lelua. Puhuisi vain toisilleen ja jättäisi minut huomiotta. Mieluiten tämä tapahtuisi vielä niin että miehen vaimo näkisi ja seuraisi vaan hiljaa sivusta laittaen vaikka ruokaa kun minua pantaisi keittiön pöydällä. Lopulta kun spermat sisällä niin käskisi lähteä kotiin, spermat valusi pöydälle ja lattioille mutta vaimo siivoaisi ne kyllä.

N.32

Nyt on kunnollista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan