G: Korjaa tässä pahin ammattiisi liittyvä harhaluulo
Kommentit (74)
joten en osaa joka vuorokauden aikaan pitää päivystystä, että milloin on rekulla ripuli ja kuinka kauan puppen silmätulehdus on kestänyt. Varatkoon ajan eläinlääkärille, jollei maalaisjärki riitä...
Siis ihan mielelläni neuvon jos osaan, mut mun työni ei liity sairauksiin enkä oo niissä ekspertti joten multa on turha odottaa sen ihmeeellisempiä neuvoja kuin mitä eläinkirjoista voi itsekin lukea...
palkka on hieman keskivertoa parempi. Hyviä tuloja on tietty joillain spesialisteilla tai työnarkomaaneilla. Työllä ei rikastu. Perimällä rikastuu.
Terv Lääkäri jonka perheen tulot ;netto on 2800 euroa.
tutkijat eivät siis ole harmaita nörttejä, jotka yksinäisinä mumisevat jotain pölyisten paperien keskellä kammiossaan...
Kyllä minä ihan ihminen olen, enkä todellakaan mikään tyhmä, jota saa haukkua ihan vapaasti.
Insinöörithän tietävät kaiken ihan minkä alan tahansa tekniikasta ja teknisistä hilavitkuttimista, tai ainakin niistä yleisemmistä. Eli kysyjästä riippuen vähintään tietotekniikasta (alkaen siitä nettipankista), rakentamisesta, sähkötekniikasta ja niiden osa-alueista. On tästä tosin ollut hyötyä alaa vaihtaessa, kun kaikki olettavat minun olevan ihan perillä alasta, vaikken ole koskaan kurssiakaan kyseistä alaa lukenut.
(Tosin täytyy myöntää, että aika paljon tekninen pohja auttaa kyllä soveltamaan ja oppimaan nopeasti uuttakin puolta monista asioista. Ja aika monet insinöörit osaavat korjata sen kopiokoneen yleisimmät viat tms, kun heiltä sitä jatkuvasti oletetaan. Oppiihan sitä kun tekee.)
Vierailija:
palkka on hieman keskivertoa parempi. Hyviä tuloja on tietty joillain spesialisteilla tai työnarkomaaneilla. Työllä ei rikastu. Perimällä rikastuu.
Terv Lääkäri jonka perheen tulot ;netto on 2800 euroa.
Monesti juuri nuo huonotuloiset lääkärit ovat niin täynnä titteliänsä, että yrittävät potkia sairaanhoitajia päähän. Yllätys on suuri jos lääkäri ei tunne esim. minua. Minä teen sh:n työni ja hyvin teenkin. Lääkäri saa kyllä nenille jos yrittää päteä turhuuksissa.
Sh jolla sh:n huonot tulot + omasta (kylläkin peritystä) omaisuuden kautta tulevat kovat tulot ja vielä mieskin joka tienaa yrittäjänä kivasti. Teen työtäni vain työntekemisen ilosta! Hoidan potilaat viimeisen päälle ja hypin ylimielisten ihmisten silmille vain syystä!
Kaikki parturit-kampaajat ei ole huoria!! Ja kaikki miespuoliset kampaajat ei ole homoja!! =D
Ei mul kyl näy olevan yhtää viiksiä tai muuta. Mikä vois niinku viestiä jostai tiätsä sellasest iljettävästä karvasesta pikkunisäkkäästä. On mul hampaat, mut ne ei kyl eroo paljoo tosta alakerran kassatytön purukalustosta.
Et en ymmärrä.
Mut hei, nyt mä meen nakertaan jotain purtavaa. Kunhan saan ekaks tän pitkän, tiätsä tän tosi pitkän jutskan pois tosta edestä et en kompastu siihen. Moi!
Itse asiassa kirjastovirkailijat useimmiten hyllyttävät kirjat ja istuvat tiskin takana, mutta hekin tekevät paljon muutakin. Toki noita töitä voivat kirjastonhoitajatkin tehdä, mutta heidän pääasiallisin työnsä on kirjojen luettelointi ja tiedonhakutehtävät. Myös kirjaston esittely koululaisryhmille on kirjastonhoitajan työtä. Ja kirjastonhoitajaksi pääsee vasta, kun siihen on pätevyys, eli ylempi korkeakoulututkinto, johon kuuluu vähintään aineopinnot informaatiotutkimuksesta.
Sooooooou not. Latiakaan ei tule alennusta, ei ittelle eikä kavereille.
Enkä myöskään osaa vastata kaikkien mahdollisten lentoyhtiöiden palveluun liittyviin reklamaatioihin (enhän edes työskentele lentoyhtiön palveluksessa) ENKÄ todellakaan halua keskustella niistä vapaa-ajallani!
Eipä ainakaan päde liikelaitoksen palveluksessa. Täällä painetaan huonolla palkalla niska limassa burn outin partaalla. Tiukempi tahti kun edellisissä paikoissani, jotka oli yksityisellä sektorilla.
pointti oli??? koska olet perinyt, saat tehdä muiden elämän hankalaksi työpaikalla?
ei pidä paikkaansa: tunnen yhden heteronkin.
ja edelleen moni ystävä ja sukulainen luulee, että juuri tästä haluan keskustella aina vapaa-ajallanikin.
Yleisin aloitus sukujuhlissa: (pöyhitään hiuksia, kun lähestyn) ja " Mitä sä tekisit tälle mun tukalle, jos saisit tehdä ihan mitä vaan?" johon aina vastaan, varaa aika liikkeeseeni, niin katsotaan ihan ajan kanssa.
Mua ei oikeasti kiinnosta ihmisten hiukset enää vapaa-ajalla. Olen yrittäjä ja teen hemmetin pitkää päivää. Toki pidän työstäni, mutta en tee töitä vapaa-ajalla.