G: Korjaa tässä pahin ammattiisi liittyvä harhaluulo
Kommentit (74)
tosiasiassa suunnittelua, suunnittelua, suunnittelua, kokouksia, poissaolojen selvittelyä, vanhempainiltoja, projektien suunnittelua. Illat, viikonloput ja välitunnit menee täysin työn parissa, vapaa-aikaa ei tunnut jäävän lainkaan...
Se luulo, että pelkkä sukupuoli sanelisi henkilön kyvykkyyden toimia jossakin ammatissa, raivostuttaa. Kun se ei ole totta. Monet " miesten hommat" ovat suorastaan vasemman käden töitä, mutta maineeltaan mukamas jotenkin miehekkäitä ja siksi naiset muka kyseisissä töissä pärjää.
tätä kyllä kypsytti kuulla aika tavalla...
Tuntejahan ei tarvitse suunnitella, kun on valmista oppimateriaalia, ja kokeet ja muut nyt korjaa kahvitauolla. Koskaan ei tarvitse huolehtia mistään byrokratiasta eikä esim. pitää omia tietojaan ajan tasalla.
Näitä riittäisi vielä lisääkin... :)
väärin, joku voi oikeasti tykätä siivoustyöstä, kuten esim. mie !
ei oo muuten meidän sairaalassa näkynyt. Enkä tiedä yhtään hoitajaa, joka olis muhinoinut lääkärin kanssa liinavaatevarastossa...
Toimintaterapeutti = askartelu-ohjaaja
...ei ole.
Totuus: olen täysi torvi ilman yleissivistystä. Enkä ole ainoa alani edustaja.
Väite: Opettajilla on huonot palkat.
Totuus: Jos kesällä saa palkkaa, kokonaisansiot ovat ihan mukavat. Itse olen kesät työtön, siksi pidän palkkaani surkeana.
Totuus: tienaan vähemmän kuin työntekijäni vaikka teen huomattavasti pitempää viikkoa.
no, itse olin ihan vaan keskitason oppilas....
Mutta kiva, että oppilaat pitävät L:n ylioppilaana...
eikä joka ikisessä turistikohteessa eikä joka hotellissa eikä tiedä niistä kaikista kaikkea. Jos työ on istumista tiskin takana Suomessa, ei matkustamaan pääse kuin lomilla, ja matkailualan huonoilla palkoilla ei aina silloinkaan.
Haluaa soittaa aina. Kaikkialla. Kaikille. Kaikilla vähänkään soitinta muistuttavilla vempeleillä.
- yölläkin voi soittaa jos tarvii tukea ja apua, aina se lähtee auttamaan.
siksipä niille ei tarvitse maksaa enempää liksaa, itseasiassa vähempikin riittäisi varmasti.
Ei se, että on yliopistossa ja tavoittelee tohtorin tutkintoa tarkoita, että tunnistaa joka paiseen.
Sairaanhoitaja=lähihoitaja
Sairaanhoitaja=lääkäri
Suurimmalla osalla tavallisista ihmisistä ei ole hajuakaan siitä mitä kukin sairaalassa tekee.
Ei tule saamaan oman alan töitä. Koskaan. Mistään.
Itellä on riittänyt kyllä hyvä palkkaista työtä, jota en saanut suhteilla, valmistumisesta saakka.
Ja käyttää riidellessä koko ajan partta " sanot noin, koska....."
Ei pidä paikkaansa.