Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annukan rintoja käpälöitiin Provinssin turvatarkatuksessa

Vierailija
06.07.2023 |

https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000009699116.html

Annukka kertoo, kuinka Provinssi-festivaalien turvatarkastuksen työntekijä kosketteli hänen rintojaan. Järjestäjän tiedossa on jo ainakin 20 tapausta, joissa turvatarkastaja on toiminut epäasiallisesti.

Mieleenpainuvin kommentti oli 15-vuotiaalta, joka kertoi samanlaisesta kokemuksesta rintoihin kajoamisesta. Mielestäni pitää olla aika vahva perustelu ja epäilys jonkin luvattoman esineen tuomisesta alueelle, että käydään kiinni 15-vuotiaan rintoihin, Annukka toteaa.

Provinssin turvatarkastusta hoitanut palveluntarjoaja on Securitas Events. He eivät halunneet kommentoida tapauksia tiistaina, eikä Me Naiset tavoittanut ketään kommentoimaan asiaa keskiviikkona.

Kommentit (343)

Vierailija
81/343 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoperseisillä naisilla voi olla itse asiasssa ontto tekoperse, johon on kätketty jotakin. luvatonta. Voi sisältää viinaa monta litraa.

Hemmetti että sä jaksat jankuttaa. Huomaatko itse?

Vierailija
82/343 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko ekat festarit joissa ihmisiä tutkitaan? Vai Annukan ekat festarit?

No, ei mua ole koskaan rinnoista käpälöity festareiden turvatarkastuksessa. Vaikka isot onkin. 

En ymmärrä miten jonkun mielestä voi olla oikein tuollainen käpälöinti. Saako näitä hyväksyjiä saada tulla kourimaan vaikka kassajonossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/343 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille oma sisäänkäynti jossa naiset tutkivat paikat, ei ole ok piilottaa viinipusseja rintsikoihin.

Samalla voi pitää sukupuolet erillään toisistaan aidalla myös alueella.

Entäpä, jos olenkin transnainen, jolla ainut mahd. piilopaikka löytyykin vähän alempaa...

Vierailija
84/343 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kehopositiivisen naisen kehosta löytää vaikka viinapussin? Yhtä möykkyä koko ruumis.

Jankutijankuti.

Vierailija
85/343 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin näyttänyt ne tissit!

- nänni on neutraali

Heh, onko tämä taas sitä naisille tyypillistä tapaa pitää yllä kahta agendaa? Tissien pitäisi saada näkyä kun miehilläkin kerran saa ja nyt siinä onkin jotain pahaa kun niitä "kopeloidaan"? :D

Toivottavasti joku lihava, ruma ja vanha homo käy sinua oikein tulisesti suutelemassa kun kerran pidät suutasi näkyvillä. Idiootti.

Olipa taas yllätys jos et ole tiettyjen naisten kanssa samaa mieltä olet mies. Feministit puuttuvat siihen, kuka kommentin sanoo, ei siihen, mitä hän sanoo. 

Naisia esineellistetään nyt enemmän kuin koskaan ennen ja sen tekevät naiset ihan itse.  Nykyfeminismin viesti on mielestäni ristiriitainen. Yritetään väittää ettei sukupuolia ole, että ne ovat vain kulttuurisia ja sosiaalisia rakennelmia ja samaan hengenvetoon huudetaan apua se koski mun tisseihin, kun toinen teki vain työtään. Kyllä, rinnat ja se perse on yleisin paikka jossa tavaraa alueille salakuljetetaan. Tämä kertoo feministeille tyypillisestä tavasta pitää näitä kahta agendaa yllä. Yrittäkää nyt jumalauta päättää mikä on teille oleellista.

Onko oikeasti olemassa niin tyhmiä ihmisiä, että heille on loogista:

Jossain joku sanoo että sukupuolia ei ole joten seurauksena on että kaikkien naisten tissejä saa puristetella vapaasti. Onko tämä joku huono vitsi?

Luulen, että tuo on aivan tosissaan.

Vierailija
86/343 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin näyttänyt ne tissit!

- nänni on neutraali

Heh, onko tämä taas sitä naisille tyypillistä tapaa pitää yllä kahta agendaa? Tissien pitäisi saada näkyä kun miehilläkin kerran saa ja nyt siinä onkin jotain pahaa kun niitä "kopeloidaan"? :D

Toivottavasti joku lihava, ruma ja vanha homo käy sinua oikein tulisesti suutelemassa kun kerran pidät suutasi näkyvillä. Idiootti.

Olipa taas yllätys jos et ole tiettyjen naisten kanssa samaa mieltä olet mies. Feministit puuttuvat siihen, kuka kommentin sanoo, ei siihen, mitä hän sanoo. 

Naisia esineellistetään nyt enemmän kuin koskaan ennen ja sen tekevät naiset ihan itse.  Nykyfeminismin viesti on mielestäni ristiriitainen. Yritetään väittää ettei sukupuolia ole, että ne ovat vain kulttuurisia ja sosiaalisia rakennelmia ja samaan hengenvetoon huudetaan apua se koski mun tisseihin, kun toinen teki vain työtään. Kyllä, rinnat ja se perse on yleisin paikka jossa tavaraa alueille salakuljetetaan. Tämä kertoo feministeille tyypillisestä tavasta pitää näitä kahta agendaa yllä. Yrittäkää nyt jumalauta päättää mikä on teille oleellista.

Onko oikeasti olemassa niin tyhmiä ihmisiä, että heille on loogista:

Jossain joku sanoo että sukupuolia ei ole joten seurauksena on että kaikkien naisten tissejä saa puristetella vapaasti. Onko tämä joku huono vitsi?

Mitä pahaa on rintojen puristelussa jossa ne on ihan lutkamarssin mukaisesti on neutraalit siinä missä esim varpaat? Tästä ristiriidasta minä puhun en siitä että rintojen puristelu on ihan ok. 

Saako sinua kuka tahansa vapaasti suudella?

Miksi kuvittelet että tämä festarikävijän mielipide on sama kuin jonkun feministiaktivistin?

Miksi nolaat itsesi käytämällä törppöä kieltä joka saa sinut näyttämään vakavasti otettavan keskustelijan sijaan joltain ihan muulta?

Edelleenkään et kiinnitä siihen huomiota mitä joku sanoo. 

Nänni on neutraali, sukupuoli on neutraali. Miksi yhdistät nyt rinnat esim suutelemiseen? Naiset ovat ihan itse järjestäneet tapahtumia nännien tasa-arvon puolesta. Eli edelleenkin puhutaan siitä ristiriidasta jotka ovat naiset luoneet. (Ei Annikan tisseistä)

- Nännit kohti ulappaa!

Vierailija
87/343 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ei mua ole koskaan rinnoista käpälöity festareiden turvatarkastuksessa. Vaikka isot onkin. 

Ei tällaista varmaan olekaan kuin Provinssissa. Onko sielläkään ollut aikaisemmin?

Vierailija
88/343 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ooEivätkö naiset nykyään saa "suutaan auki", jos joku viranomainen tms yrittää kosketella. Lehtihaastatteluhan se on ko asiasta vähintäänkin tehtävä...oman kuvan kera tietysti!

Mitä sä siinä tilanteessa sanot? Kyllä mulle saattais tulla vähän yllätyksenä tuossa tilanteessa käpälöinti. Mulla kun on lähtöoletuksena aina (ollut) asiallisesti käyttäytyminen.

Nuorilla voi olla lisäksi pelko siitä, että kohtauksen aiheuttaminen johtaa siihen, ettei pääse edes sisään festareille.

Hyvä että Annukka oli rohkea ja nosti asian esille. Jos on yhtään ihmismielen tuntemusta tai empatiaa siunaantunut niin yksinkertaisempikin ymmärtää miksi tuollaisessa tilanteessa ensimmäinen reaktio voi olla jäätyminen.

On juuri tullut nolatuksi ja häväistyksi ihmisjoukon edessä, ja häpäisijällä tilanteessa auktoriteettiasema.

Tiedoksi kaikille naisille: sinulla on oikeus vaatia naispuolinen turvatarkastaja. Se on ihan laissa määrätty oikeus.

Vierailija
89/343 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tyttö oli nykymuodin mukaan niin lauta ja muunsukupuolisen näköinen että meni miehestä ja siksi rintakehä tunnusteltiin.

Jaa, eikös nykymuoti ole päinvastoin sitä että ollaan niin läsöjä, anteeks, kehopositiivisia, että muistutetaan lähinnä barpapapaa, ja vaikka myös miessukupuoliset on samallalailla keskeltä paksuja, niin naissukupuolisilla utareet kuitenkin sen verran roikkuu, että kyllä sukupuolen erottaa.

Ei ne psykologiaa opiskelemaan hakevat Marin-kloonit.

Vierailija
90/343 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas vaan. Tuleva kaunis TikTok-tähti esittäytyi meille.

Löytääkö Danny hänet, aika sen näyttää.

Löytääkö Annukka jääkiekkojoukkueen lentokentältä, aika sen näyttää.

Suomen julkkisprofiili on luotu, "Provinssi-Annukka"

Nyt eturivin bileisiin stadiin ja jääkiekkoilijaa/julkkismiestä etsimään

Vierailija
91/343 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vein RMJ 1l viinapullon vaginassani. Portilla miesvartija ihmetti turpeaa häpykumpua, mutta päästi kun oli kokeillut sitä kädellä.

Vierailija
92/343 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ooEivätkö naiset nykyään saa "suutaan auki", jos joku viranomainen tms yrittää kosketella. Lehtihaastatteluhan se on ko asiasta vähintäänkin tehtävä...oman kuvan kera tietysti!

Mitä sä siinä tilanteessa sanot? Kyllä mulle saattais tulla vähän yllätyksenä tuossa tilanteessa käpälöinti. Mulla kun on lähtöoletuksena aina (ollut) asiallisesti käyttäytyminen.

Nuorilla voi olla lisäksi pelko siitä, että kohtauksen aiheuttaminen johtaa siihen, ettei pääse edes sisään festareille.

Hyvä että Annukka oli rohkea ja nosti asian esille. Jos on yhtään ihmismielen tuntemusta tai empatiaa siunaantunut niin yksinkertaisempikin ymmärtää miksi tuollaisessa tilanteessa ensimmäinen reaktio voi olla jäätyminen.

On juuri tullut nolatuksi ja häväistyksi ihmisjoukon edessä, ja häpäisijällä tilanteessa auktoriteettiasema.

Tiedoksi kaikille naisille: sinulla on oikeus vaatia naispuolinen turvatarkastaja. Se on ihan laissa määrätty oikeus.

Silloin käy helposti niin, että ohjataan ulos.

Vierailija
93/343 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen palstapersut ei näe tässäkään toiminnassa mitään ongelmaa vaikka Provinssia olisikin hyvä syyttää nyt kaikesta mahdollisesta, kuten on tapana, kun persujen tunteita on loukattu.

Vierailija
94/343 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten jonkun mielestä voi olla oikein tuollainen käpälöinti. Saako näitä hyväksyjiä saada tulla kourimaan vaikka kassajonossa?

Miten joku hyväksyy jotakin maininnalla, ettei ole kokenut vastaavaa? Ja onko Annukan aiheuttama somevyöry asiallista?

Vierailija
95/343 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännästi joillakin miehillä on tarve väheksyä aihetta ja laskea leikkiä asiasta.

Vierailija
96/343 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, en koskaan mene Provinssiin. "Turva"tarkastajat ovat kaikkea muuta kuin turvallisia.

Minkälainen "mies" on sellainen joka hakeutuu alalle ahdistellakseen naisia sen sijaan että haluaisi suojella ihmisiä mm. ahdistelijoilta?

Vierailija
97/343 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on Annukan mielipide asiasta. Hänen luulisi tietävän ettei provinssissa sallita mielipiteitä.

Vierailija
98/343 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltapäivälehdet on se oikea tapa lähteä ratkaisemaan asiaa? 

Vierailija
99/343 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmisto on tuollaista kiinni käyvää.

Vierailija
100/343 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin käy helposti niin, että ohjataan ulos.

Ei saa ohjata ulos. Tapahtuma on saanut luvan pitää tapahtumansa mitoittamalla mm. järkkärien määrän oikein. Tapahtuman on siis taattava naispuoliset järkkärit että saa toimia.

Vakava asia, jonka kanssa mikään tapahtuma ei halua pelleillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän