Annukan rintoja käpälöitiin Provinssin turvatarkatuksessa
https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000009699116.html
Annukka kertoo, kuinka Provinssi-festivaalien turvatarkastuksen työntekijä kosketteli hänen rintojaan. Järjestäjän tiedossa on jo ainakin 20 tapausta, joissa turvatarkastaja on toiminut epäasiallisesti.
Mieleenpainuvin kommentti oli 15-vuotiaalta, joka kertoi samanlaisesta kokemuksesta rintoihin kajoamisesta. Mielestäni pitää olla aika vahva perustelu ja epäilys jonkin luvattoman esineen tuomisesta alueelle, että käydään kiinni 15-vuotiaan rintoihin, Annukka toteaa.
Provinssin turvatarkastusta hoitanut palveluntarjoaja on Securitas Events. He eivät halunneet kommentoida tapauksia tiistaina, eikä Me Naiset tavoittanut ketään kommentoimaan asiaa keskiviikkona.
Kommentit (343)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille oma sisäänkäynti jossa naiset tutkivat paikat, ei ole ok piilottaa viinipusseja rintsikoihin.
Samalla voi pitää sukupuolet erillään toisistaan aidalla myös alueella.
Miksiköhän meillä ylipäätään pitää hysteerisesti koittaa kaikki viinapussit edes löytää. Ei tuossa ylipäätään ole mitään järkeä,
Niin, ja miksi on mitään suojaikärajaa, ihan sama onko se 12 vai 22, ikä on vain numero, kuten sukupuolikin on valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin näyttänyt ne tissit!
- nänni on neutraali
Heh, onko tämä taas sitä naisille tyypillistä tapaa pitää yllä kahta agendaa? Tissien pitäisi saada näkyä kun miehilläkin kerran saa ja nyt siinä onkin jotain pahaa kun niitä "kopeloidaan"? :D
Toivottavasti joku lihava, ruma ja vanha homo käy sinua oikein tulisesti suutelemassa kun kerran pidät suutasi näkyvillä. Idiootti.
Jos et tiedä niin homot ei tykkää tytöistä vaan pojista.
Siis sanotko olevasi nainen tuon aiemman kommentin takana? Olen sanaton. Toivottavasti ymmärrät hävetä. Toivottavasti et ole äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eukko uhriutui jostain tommosesta.
Sitten kun oikea terroristi tunkeutuisi alueelle oltaisiin, että miksi ei tarkasteta!!
Jos ei saa koskea, olkoon kotona
Jos vaikka on tekorintavarustus täynnä alkoholia, miten sen muuten löytäisi?
Järki hoi. Jos on syytä epäillä että rintaliivit on täynnä viiniä niin ei mennä kopeloimaan ja kähmimään. Kuvotus.
Ensinnäkin pyydetään naispuolinen turvatarkastaja paikalle ja viedään tarkastettava mielellään sivummalle muiden katseilta suojaan.
Aivan, eli jatkossa naisille oma jono, ja kaikki yksitellen riisuutuu naisvartijan läsnäollessa.
Tasapuolinen, reilu kohtelu kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun oikea terroristi tunkeutuisi alueelle oltaisiin, että miksi ei tarkasteta!!
Järki hoi. Jos on syytä epäillä että rintaliivit on täynnä viiniä niin ei mennä kopeloimaan ja kähmimään. Kuvotus.
Ensinnäkin pyydetään naispuolinen turvatarkastaja paikalle ja viedään tarkastettava mielellään sivummalle muiden katseilta suojaan.
Sellanen kuminen tekoraskausvatsa olis hyvä. Sinne kanisteri jemmaan.
Käy nykyään miehellekin kun sukupuolella ei ole väliä eikä bioloogialla. Mieskin voi synnyttää jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, eli jatkossa naisille oma jono, ja kaikki yksitellen riisuutuu naisvartijan läsnäollessa.
Tasapuolinen, reilu kohtelu kaikille.
Jos haluat leikkiä tyhmää niin siitä vain
Turvatarkastajalla ei ole mitään oikeutta käpälöidä rintoja ilman lupaa. Se on ihan samalla tavalla rikos kuin olisi muutenkin.
Hieman erikoista olisi jos festareille pääsyn vaatimuksena olisi seksuaalinen ahdistelu.
-Järjestyksenvalvoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- nänni on neutraali
Heh, onko tämä taas sitä naisille tyypillistä tapaa pitää yllä kahta agendaa? Tissien pitäisi saada näkyä kun miehilläkin kerran saa ja nyt siinä onkin jotain pahaa kun niitä "kopeloidaan"? :D
Toivottavasti joku lihava, ruma ja vanha homo käy sinua oikein tulisesti suutelemassa kun kerran pidät suutasi näkyvillä. Idiootti.
Olipa taas yllätys jos et ole tiettyjen naisten kanssa samaa mieltä olet mies. Feministit puuttuvat siihen, kuka kommentin sanoo, ei siihen, mitä hän sanoo.
Naisia esineellistetään nyt enemmän kuin koskaan ennen ja sen tekevät naiset ihan itse. Nykyfeminismin viesti on mielestäni ristiriitainen. Yritetään väittää ettei sukupuolia ole, että ne ovat vain kulttuurisia ja sosiaalisia rakennelmia ja samaan hengenvetoon huudetaan apua se koski mun tisseihin, kun toinen teki vain työtään. Kyllä, rinnat ja se perse on yleisin paikka jossa tavaraa alueille salakuljetetaan. Tämä kertoo feministeille tyypillisestä tavasta pitää näitä kahta agendaa yllä. Yrittäkää nyt jumalauta päättää mikä on teille oleellista.
Kas vaan. Tuleva kaunis TikTok-tähti esittäytyi meille.
Löytääkö Danny hänet, aika sen näyttää.
Löytääkö Annukka jääkiekkojoukkueen lentokentältä, aika sen näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- nänni on neutraali
Olipa taas yllätys jos et ole tiettyjen naisten kanssa samaa mieltä olet mies. Feministit puuttuvat siihen, kuka kommentin sanoo, ei siihen, mitä hän sanoo.
Naisia esineellistetään nyt enemmän kuin koskaan ennen ja sen tekevät naiset ihan itse. Nykyfeminismin viesti on mielestäni ristiriitainen. Yritetään väittää ettei sukupuolia ole, että ne ovat vain kulttuurisia ja sosiaalisia rakennelmia ja samaan hengenvetoon huudetaan apua se koski mun tisseihin, kun toinen teki vain työtään. Kyllä, rinnat ja se perse on yleisin paikka jossa tavaraa alueille salakuljetetaan. Tämä kertoo feministeille tyypillisestä tavasta pitää näitä kahta agendaa yllä. Yrittäkää nyt jumalauta päättää mikä on teille oleellista.
Onko oikeasti olemassa niin tyhmiä ihmisiä, että heille on loogista:
Jossain joku sanoo että sukupuolia ei ole joten seurauksena on että kaikkien naisten tissejä saa puristetella vapaasti. Onko tämä joku huono vitsi?
Tää nainen on varmasti perussuomalainen. Yrittää viedä festivaalin mainetta lokaan Mäenpää-tapauksen jälkeen.
Ihan samalla tavalla kuin perussuomalaisilla on niitä houkutuslapsia, jotka houkuttelee kunnolliset oikeamman uskoiset miehet pois kaidalta polulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- nänni on neutraali
Jossain joku sanoo että sukupuolia ei ole joten seurauksena on että kaikkien naisten tissejä saa puristetella vapaasti. Onko tämä joku huono vitsi?
Edelleenkään et kiinnitä siihen huomiota mitä joku sanoo.
Uskomatonta naisvihaa. Naisen rintojen kouriminen on näin monelle ok.. toivottavasti elämässänne on paljon kärsimystä, kun sitä noin innokkaasti muille toivotte
Tuommosii ne kaikista hienoimmat ja hyveellisimmät woket sitten on.
Sori, mutta vähän huvittaa.
Persun poistivat haitallisena mutta omat koirat kähmii. 😂
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa naiset että aina on oikeus vaatia naispuolinen turvatarkastaja. Toivottavasti kähmijöiltä kortit pois ja kengän kuva persaukseen.
Kaameaa miten täällä jotkut vähättelevät, toivon totisesti ettei teillä ole lapsia tai myöskään lähipiirissä yhtään lasta tai nuorta. Ilmeisesti teidän munianne saa joku vanha likainen homo käydä vapaasti vähän puristelemassa.
Likainen homo? Semmoinen tantta siellä.
No oliko ne rinnat edes hyvät? En avaa mitään linkkejä tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Turvatarkastajalla ei ole mitään oikeutta käpälöidä rintoja ilman lupaa. Se on ihan samalla tavalla rikos kuin olisi muutenkin.
Hieman erikoista olisi jos festareille pääsyn vaatimuksena olisi seksuaalinen ahdistelu.
-Järjestyksenvalvoja
Näin on. Todella epäammattimaista toimintaa. Nämä käydään koulutuksessa tarkkaan. Asiakkaalta kysytään esimerkiksi haluaako hän naispuolisen turvatarkastajan. Ei koskaan kosketa intiimialueelle ilman lupaa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- nänni on neutraali
Mitä pahaa on rintojen puristelussa jossa ne on ihan lutkamarssin mukaisesti on neutraalit siinä missä esim varpaat? Tästä ristiriidasta minä puhun en siitä että rintojen puristelu on ihan ok.
Kutsuvieras poistetaan kirjoituksen vuoksi tilaisuuden järjestäjien toimesta ja omat turvatarkastajat toimivatkin sitten näin, ei ollutkaan turvallinen tila näköjään.
Ei se käpälöinti tarkoita tykkäämistä. Voi se olla naisvihaa ja alistamistakin.