Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annukan rintoja käpälöitiin Provinssin turvatarkatuksessa

Vierailija
06.07.2023 |

https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000009699116.html

Annukka kertoo, kuinka Provinssi-festivaalien turvatarkastuksen työntekijä kosketteli hänen rintojaan. Järjestäjän tiedossa on jo ainakin 20 tapausta, joissa turvatarkastaja on toiminut epäasiallisesti.

Mieleenpainuvin kommentti oli 15-vuotiaalta, joka kertoi samanlaisesta kokemuksesta rintoihin kajoamisesta. Mielestäni pitää olla aika vahva perustelu ja epäilys jonkin luvattoman esineen tuomisesta alueelle, että käydään kiinni 15-vuotiaan rintoihin, Annukka toteaa.

Provinssin turvatarkastusta hoitanut palveluntarjoaja on Securitas Events. He eivät halunneet kommentoida tapauksia tiistaina, eikä Me Naiset tavoittanut ketään kommentoimaan asiaa keskiviikkona.

Kommentit (343)

Vierailija
61/343 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat näytettävä portilla ja vain isoilla kiinteillä rinnoilla pääsee sisään.

Helppo ratkaisu tähän ongelmaan.

Vierailija
62/343 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitta kun EHAANAY nuoret miehet on bändin soittaessa väkijoukossa ihan pöllyssä olevan Annukan perseessä ka rinnoissa kiinni ja Annukka tallentaa kaiken Tiktokiin niin se on EHANAA🤦🏻🤦🏻🤦🏻

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/343 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset on viinapusseja rintsikoihin piilottaneet.

Ja miehet haaroväleihin. Kuinka monelta mieheltä kopeloitin munat? Pitäähän kivespussit puristella onko niissä jotain pussukoita lisänä.

Vierailija
64/343 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin näyttänyt ne tissit!

- nänni on neutraali

Heh, onko tämä taas sitä naisille tyypillistä tapaa pitää yllä kahta agendaa? Tissien pitäisi saada näkyä kun miehilläkin kerran saa ja nyt siinä onkin jotain pahaa kun niitä "kopeloidaan"? :D

Toivottavasti joku lihava, ruma ja vanha homo käy sinua oikein tulisesti suutelemassa kun kerran pidät suutasi näkyvillä. Idiootti.

Olipa taas yllätys jos et ole tiettyjen naisten kanssa samaa mieltä olet mies. Feministit puuttuvat siihen, kuka kommentin sanoo, ei siihen, mitä hän sanoo. 

Naisia esineellistetään nyt enemmän kuin koskaan ennen ja sen tekevät naiset ihan itse.  Nykyfeminismin viesti on mielestäni ristiriitainen. Yritetään väittää ettei sukupuolia ole, että ne ovat vain kulttuurisia ja sosiaalisia rakennelmia ja samaan hengenvetoon huudetaan apua se koski mun tisseihin, kun toinen teki vain työtään. Kyllä, rinnat ja se perse on yleisin paikka jossa tavaraa alueille salakuljetetaan. Tämä kertoo feministeille tyypillisestä tavasta pitää näitä kahta agendaa yllä. Yrittäkää nyt jumalauta päättää mikä on teille oleellista.

Onko oikeasti olemassa niin tyhmiä ihmisiä, että heille on loogista:

Jossain joku sanoo että sukupuolia ei ole joten seurauksena on että kaikkien naisten tissejä saa puristetella vapaasti. Onko tämä joku huono vitsi?

Mitä pahaa on rintojen puristelussa jossa ne on ihan lutkamarssin mukaisesti on neutraalit siinä missä esim varpaat? Tästä ristiriidasta minä puhun en siitä että rintojen puristelu on ihan ok. 

Saako sinua kuka tahansa vapaasti suudella?

Miksi kuvittelet että tämä festarikävijän mielipide on sama kuin jonkun feministiaktivistin?

Miksi nolaat itsesi käytämällä törppöä kieltä joka saa sinut näyttämään vakavasti otettavan keskustelijan sijaan joltain ihan muulta?

Vierailija
65/343 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- nänni on neutraali

Heh, onko tämä taas sitä naisille tyypillistä tapaa pitää yllä kahta agendaa? Tissien pitäisi saada näkyä kun miehilläkin kerran saa ja nyt siinä onkin jotain pahaa kun niitä "kopeloidaan"? :D

Toivottavasti joku lihava, ruma ja vanha homo käy sinua oikein tulisesti suutelemassa kun kerran pidät suutasi näkyvillä. Idiootti.

Olipa taas yllätys jos et ole tiettyjen naisten kanssa samaa mieltä olet mies. Feministit puuttuvat siihen, kuka kommentin sanoo, ei siihen, mitä hän sanoo. 

Naisia esineellistetään nyt enemmän kuin koskaan ennen ja sen tekevät naiset ihan itse.  Nykyfeminismin viesti on mielestäni ristiriitainen. Yritetään väittää ettei sukupuolia ole, että ne ovat vain kulttuurisia ja sosiaalisia rakennelmia ja samaan hengenvetoon huudetaan apua se koski mun tisseihin, kun toinen teki vain työtään. Kyllä, rinnat ja se perse on yleisin paikka jossa tavaraa alueille salakuljetetaan. Tämä kertoo feministeille tyypillisestä tavasta pitää näitä kahta agendaa yllä. Yrittäkää nyt jumalauta päättää mikä on teille oleellista.

Annukka tuleva TIS-tähti? 

Vierailija
66/343 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin elämäni ensimmäisillä festareilla-siis aikuinen nainen.  Oli yllätys kun käsilaukkuni tarkastettiin. Vesipullo tarkastettiin että kierteet kiinni.  Ja kyllähän sitä nainen voi pitkän hameen alle laittaa vaikka viinipussin,  Ei vaan tullut mieleen.  No jos on ollut hoikka nainen jolla kevyt vaatetus niin kai siitä näkee että ei ole ylimääräistä.

Jatkossa otan käyttöön lentomatkalle lähtiessä, että puen vaatekertoja päälleni, jotka sitten puran pois koneen vessassa.  Lähden elokuussa Lappiin ja tarkoitus on selviytyä käsimatkatavaralla, eli jalkaan vaelluskengät , toppatakki, pipo, hanskat, kolme kerrosta alusvaatteita, villapaita, kalsarit ym. Hotellilla onkin kaikki hygieniatarvikkeet-

Vierailija
67/343 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annukka: sä et saa koskea mun buubseihin jos sä et maksa.

Vierailija
68/343 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt turvatarkastuksessa naisen rintaliiveistä 9mm:n ladatun pistoolin.

Vierailija
69/343 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tyttö oli nykymuodin mukaan niin lauta ja muunsukupuolisen näköinen että meni miehestä ja siksi rintakehä tunnusteltiin.

Vierailija
70/343 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset on viinapusseja rintsikoihin piilottaneet.

No sittenhän on ok että kaikkien viehättävien nuorten naisten tissit kopeloidaan?

Pitäisin sitä välttämättömänä :-9

Vierailija
71/343 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkitaanko sekin, että nainen ei ole piilottanut mitään vaginaansa? Luonnollisin tapa on tietysti peniksellä tunnistella, onko siellä jotakin ylimääräistä.

Vierailija
72/343 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- nänni on neutraali

Onko oikeasti olemassa niin tyhmiä ihmisiä, että heille on loogista:

Jossain joku sanoo että sukupuolia ei ole joten seurauksena on että kaikkien naisten tissejä saa puristetella vapaasti. Onko tämä joku huono vitsi?

Mitä pahaa on rintojen puristelussa jossa ne on ihan lutkamarssin mukaisesti on neutraalit siinä missä esim varpaat? Tästä ristiriidasta minä puhun en siitä että rintojen puristelu on ihan ok. 

Saako sinua kuka tahansa vapaasti suudella?

Miksi kuvittelet että tämä festarikävijän mielipide on sama kuin jonkun feministiaktivistin?

Miksi nolaat itsesi käytämällä törppöä kieltä joka saa sinut näyttämään vakavasti otettavan keskustelijan sijaan joltain ihan muulta?

Onko jossain järjestetty lutkamarssi, suutelu on neutraalia? 

Vierailija
73/343 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttien perusteella aika iso ero puolesta ja vastaan olevien älykkyystasossa.

Jos turvatarkastuksia ei olisi mahdollista tehdä ilman kähmintää ja seksuaalista häirintää, ei festareilla tarvitsisi olla ollenkaan. Asiat tärkeysjärjestykseen.

Te jotka haluatte sikailla, voitte muuttaa keskenänne johonkin saarelle

Vierailija
74/343 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelin miksi minua ei tarkasteta kunnolla, kun olin festareilla.

Ei se tarkastaja (nainen) edes koskenut minuun.

Mä oon niin pettynyt miksi naiset saavat kosketusta, mutta tälläiset miehet eivät.

M30

Vierailija
75/343 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen löytänyt turvatarkastuksessa naisen rintaliiveistä 9mm:n ladatun pistoolin.

Tuollaiset tutkitaan metallinpaljastin Ella, ei kähmimällä.

-Turvatarkastaja

Vierailija
76/343 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tyttö oli nykymuodin mukaan niin lauta ja muunsukupuolisen näköinen että meni miehestä ja siksi rintakehä tunnusteltiin.

Jaa, eikös nykymuoti ole päinvastoin sitä että ollaan niin läsöjä, anteeks, kehopositiivisia, että muistutetaan lähinnä barpapapaa, ja vaikka myös miessukupuoliset on samallalailla keskeltä paksuja, niin naissukupuolisilla utareet kuitenkin sen verran roikkuu, että kyllä sukupuolen erottaa.

Vierailija
77/343 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö naiset nykyään saa "suutaan auki", jos joku viranomainen tms yrittää kosketella. Lehtihaastatteluhan se on ko asiasta vähintäänkin tehtävä...oman kuvan kera tietysti!

Mitä sä siinä tilanteessa sanot? Kyllä mulle saattais tulla vähän yllätyksenä tuossa tilanteessa käpälöinti. Mulla kun on lähtöoletuksena aina (ollut) asiallisesti käyttäytyminen.

Nuorilla voi olla lisäksi pelko siitä, että kohtauksen aiheuttaminen johtaa siihen, ettei pääse edes sisään festareille.

Vierailija
78/343 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo turvallisuusalojen yritysten toiminta on monessa kohtaa hyvinkin kyseenalaista. Räikeästi tämä tulee esiin juurikin festivaalien yhteydessä, joiden tulisi olla hyvän mielen tapahtumia. Pikkurambot ja -hitlerit pääsevät noissa paikoissa liian helposti toteuttamaan mielihalujaan ja pilaamaan tunnelman isoltakin joukolta juhlijoita.

Vierailija
79/343 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoperseisillä naisilla voi olla itse asiasssa ontto tekoperse, johon on kätketty jotakin. luvatonta. Voi sisältää viinaa monta litraa.

Vierailija
80/343 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko ekat festarit joissa ihmisiä tutkitaan? Vai Annukan ekat festarit?

No, ei mua ole koskaan rinnoista käpälöity festareiden turvatarkastuksessa. Vaikka isot onkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan