Annukan rintoja käpälöitiin Provinssin turvatarkatuksessa
https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000009699116.html
Annukka kertoo, kuinka Provinssi-festivaalien turvatarkastuksen työntekijä kosketteli hänen rintojaan. Järjestäjän tiedossa on jo ainakin 20 tapausta, joissa turvatarkastaja on toiminut epäasiallisesti.
Mieleenpainuvin kommentti oli 15-vuotiaalta, joka kertoi samanlaisesta kokemuksesta rintoihin kajoamisesta. Mielestäni pitää olla aika vahva perustelu ja epäilys jonkin luvattoman esineen tuomisesta alueelle, että käydään kiinni 15-vuotiaan rintoihin, Annukka toteaa.
Provinssin turvatarkastusta hoitanut palveluntarjoaja on Securitas Events. He eivät halunneet kommentoida tapauksia tiistaina, eikä Me Naiset tavoittanut ketään kommentoimaan asiaa keskiviikkona.
Kommentit (343)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naiset on viinapusseja rintsikoihin piilottaneet.
No sittenhän on ok että kaikkien viehättävien nuorten naisten tissit kopeloidaan?
Mutta entäs pakarat? Kyllä sinne poskien väliin voi olla jemmattuna taittoveitsi!
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin näyttänyt ne tissit!
- nänni on neutraali
Heh, onko tämä taas sitä naisille tyypillistä tapaa pitää yllä kahta agendaa? Tissien pitäisi saada näkyä kun miehilläkin kerran saa ja nyt siinä onkin jotain pahaa kun niitä "kopeloidaan"? :D
Vierailija kirjoitti:
Provinsissa nyt muutenkin on hiukan omituiset toimintatavat...
Onko se joku saatananpalvojien kokoontuminen vai mikä?
Ei saa valittaa. Kaikille ihmisille pitää antaa tilaa, jopa kähmijöille.
Eikös se espoolaisen kauppakeskuksen juttu, jossa Securitas t a p p o i naisen, ole vielä selvittämättä?
On ollut niin räjähtävän näköisiä povipommeja, että on pitänyt varmistaa yleinen turvallisuus. Provinssi veti nyt kyllä hienosti nämä arvo festarinsa. Kustiin kaikkien muroihin omien lisäksi hienosti ja näkyvästi medioissa. Ensi vuonna kannattaa nostaa Provinssin arvot isosti esille markkinoinnissa.
Naisille oma sisäänkäynti jossa naiset tutkivat paikat, ei ole ok piilottaa viinipusseja rintsikoihin.
Samalla voi pitää sukupuolet erillään toisistaan aidalla myös alueella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- nänni on neutraali
Heh, onko tämä taas sitä naisille tyypillistä tapaa pitää yllä kahta agendaa? Tissien pitäisi saada näkyä kun miehilläkin kerran saa ja nyt siinä onkin jotain pahaa kun niitä "kopeloidaan"? :D
Toivottavasti joku lihava, ruma ja vanha homo käy sinua oikein tulisesti suutelemassa kun kerran pidät suutasi näkyvillä. Idiootti.
Vierailija kirjoitti:
tarkistus löytyykö rintoja ylipäätään.
Annukalla oli kertomansa mukaan ohut, läpinäkyvä toppi päällään, joten rintaliivitkin näkyivät hyvin.
Oliko ekat festarit joissa ihmisiä tutkitaan? Vai Annukan ekat festarit?
Olen salakuljettanut festareille monet kerran viinaa virtsapusseissa, jotka on piilotettu rintaliiveihin ja alushousuihin.
Olen mies ja näin juuri unta, jossa olin lennolla ja jostain syystä takanani istuva nuori ehkä aasialainen tyttö ylsi työntämään jaloillaan jalkateränsä kantapäideni alle, minulla oli löysät kengät. Ensin hätkähdyin mutta sitten leikki oli tosi kiihottava ja annoin hänen tehdä sitä. Hän siis hyväili jalkapohjiani omalla jalkaterällään penkin alla välillä kiusotellen irrottavansa kenkäni jalasta. Todella sensuelli uni.
Kosketus ei siis aina ahdista, vaikkei siihen anna lupaa.
Vierailija kirjoitti:
Eukko uhriutui jostain tommosesta.
Sitten kun oikea terroristi tunkeutuisi alueelle oltaisiin, että miksi ei tarkasteta!!
Jos ei saa koskea, olkoon kotona
Jos vaikka on tekorintavarustus täynnä alkoholia, miten sen muuten löytäisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- nänni on neutraali
Toivottavasti joku lihava, ruma ja vanha homo käy sinua oikein tulisesti suutelemassa kun kerran pidät suutasi näkyvillä. Idiootti.
Jos et tiedä niin homot ei tykkää tytöistä vaan pojista.
Provinssista halutaan naisista vapaa. Persuista vapaahan siitä jo tehtiin. Arvot kohdallaan. Seuraava vaihe on yleisöstä vapaa tapahtuma.
Vierailija kirjoitti:
Naisille oma sisäänkäynti jossa naiset tutkivat paikat, ei ole ok piilottaa viinipusseja rintsikoihin.
Samalla voi pitää sukupuolet erillään toisistaan aidalla myös alueella.
Miksiköhän meillä ylipäätään pitää hysteerisesti koittaa kaikki viinapussit edes löytää. Ei tuossa ylipäätään ole mitään järkeä,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eukko uhriutui jostain tommosesta.
Sitten kun oikea terroristi tunkeutuisi alueelle oltaisiin, että miksi ei tarkasteta!!
Jos ei saa koskea, olkoon kotona
Jos vaikka on tekorintavarustus täynnä alkoholia, miten sen muuten löytäisi?
Järki hoi. Jos on syytä epäillä että rintaliivit on täynnä viiniä niin ei mennä kopeloimaan ja kähmimään. Kuvotus.
Ensinnäkin pyydetään naispuolinen turvatarkastaja paikalle ja viedään tarkastettava mielellään sivummalle muiden katseilta suojaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen salakuljettanut festareille monet kerran viinaa virtsapusseissa, jotka on piilotettu rintaliiveihin ja alushousuihin.
Kaikki on, varsinkin jossain hiton Provinssissa.
Eräs tuttu oli käynyt kaivamassa alueelle pullon ennen tapahtumaa. Oli intopinkeenä kun se oli tallella.
No missä tasa-arvo ja yhteisiin arvoihin sitoutuminen oli turvatarkastuksessa?
Mä kysyn vaan?
Kun just noiden arvojen takia, kansanedustaja Mäenpää ja vaimonsa, potkaistiin ulos konsertista.
Securitakaen kallut torjumassa t e r r o r i s t e j a. Heheh