Mies jolla _paljon_ seksisuhteita
Olen alkanut seurustella miehen kanssa joka on ollut lähes koko ikänsä sinkkuna (ikää 45v). Lukuunottamatta sitä että jossain vaiheessa oli seurustellut vuoden ja pettänyt tätä kumppaniaan. Minulle tietenkin sanonut että on ottanut opikseen eikä minulle tekisi koskaan vastaavaa.
Hän on elänyt todella railakkaita vuosia, deittaillut satoja ihmisiä ja seksikumppaneita ollut yli 1000. Käynyt kaikenlaisissa gangbang bileissä ja muutenkin tehnyt kaikenlaista, jota ite en todellakaan ole (sillä minä taas olen seurustellut koko ikäni).
Miehen menneisyys välillä kaivertaa mieltä.
Minulle sanoo että se on vain menneisyyttä.
Mietityttää kuitenkin, että miksi hän yhtäkkiä tyytyisi vain yhteen kun tottunut olemaan lukuisten eri naisten kanssa joka viikko?
Pystyykö ihminen oikeasti muuttumaan tuollaisesta elämäntyylistä?
Vai olenko vain sinisilmäinen tyhmä, kun edes yritän ja haluaisin luottaa ja uskoa.
Mies on ulkoisesti erittäin komea ja juuri sellainen että vie jalat naisten alta.
Aiempi kumppanini oli päinvastainen ja siksi en osaa oikein asennoitua asiaan.
Kommentit (50)
Fffjfjf kirjoitti:
Mä olen melkein kuin sun mies. Vuoden nuorempi vaan. Olen 100% uskollinen naiselleni. Mä oon nähnyt ja kokenut jo kaiken. Tiedän ettei ruoho ole vihreämpää aidan toisella puolen
Et sä kaikkea ole kokenut. Älä edes viitsi yrittää tota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän nyt yhtäkkiä haluaisi monogamiseen parisuhteeseen? Kokeeko hän jotain yhteiskunnan painostusta?
Minä olen osittain samankaltainen kuin kuvailemasi mies, mutta sillä erotuksella, että minulla on pitkiä ei-monogamisia suhteita, enkä sellaiseen haluaisikaan.
No tätä samaa olen miettinytkin. 😑 Sanoo vain että "rakastuin vaan suhun ja sinä riität mulle". Se vain kuulostaa oudolta kun kuitenkin hällä ikää tuon verran ja elänyt aina täysin eri tavalla.
Mutta kun ei ole itsellä aiempaa kokemusta asiasta niin en oikein osaa sanoa tuohon mitään. Itsellä kumppanit rajoittuu alle kymmeneen ja juuri tosiaan olin suhteessa joka kesti 15 vuotta.
Ollaan kyllä keskusteltu siitä hänen kanssa että jos yhdessä käytäisiin joskus toisia tapaamassa.
Itselleni tulee myös ehkä hieman riittämätön olo kun mies on niin kokenut seksi asioissa ja itse taas en ole , enkä muutenkaan pidä itseäni mitenkään "kummoisena" niissä asioissa.Noin 7kk nyt ollaan tässä oltu yhdessä
En nyt mitenkään halua dumata ja varmasti on mies ihastunut suhun palavasti, mutta.
Ihan realistisesti, mieshän on pelaaja ja niinhän sä itsekin oot sitä vaihtoehtoa jo aatellutkin.
Mies varmaan ajattelee kyllä, että pystyy kyllä pidempään suhteeseen ja pystyyhän se, mutta "saattaa" hakee seksiä myös jostain muualtakin.
Varmasti on kokenut seksiasioissa, mutta on varmasti kokenut myös sosiaalisilta ja puhetaidoiltaan.
Kyllästymisen kynnys on todella matala ja sinuna en nyt ihan järkyttävän suuria tulevaisuudensuunnitelmia lähtisi maalailemaan.
Sori 😅
N47
Vierailija kirjoitti:
Fffjfjf kirjoitti:
Mä olen melkein kuin sun mies. Vuoden nuorempi vaan. Olen 100% uskollinen naiselleni. Mä oon nähnyt ja kokenut jo kaiken. Tiedän ettei ruoho ole vihreämpää aidan toisella puolen
No perus setit sit.
Eri maalaisia 8.
Shemale, mies, 2miestä ja nainen. 2/3/4 naista ja minä. +10hengen groupin. On ollu 18v -69vuotiaaseen. oon maksanut/ mulle on maksettu. On piiskattu/ oon piiskannut jnejne..
Silti viimeiseen 4v en ole kaivannut mitään muuta kun omaa puolisoa.
Nfnf kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fffjfjf kirjoitti:
No perus setit sit.
Eri maalaisia 8.
Shemale, mies, 2miestä ja nainen. 2/3/4 naista ja minä. +10hengen groupin. On ollu 18v -69vuotiaaseen. oon maksanut/ mulle on maksettu. On piiskattu/ oon piiskannut jnejne..Silti viimeiseen 4v en ole kaivannut mitään muuta kun omaa puolisoa.
Oletko jokin skitsofreenikko, kun vastailet eri minimerkeillä. Vai oletteko nussineet keskenään?
Tätä voi katsoa myös siltä kannalta, että mies on kokenut jo kaikkea mitä on halunnut erilaisten seksikumppaneiden suhteen ja nyt haluaa asettua aloilleen. Ap, mies myös tietää mitä muuta on tarjolla ja on silti valinnut sinut. Mutta ikinä ei voi tietää kuka pettää. Ja jos haluaa pettää niin mahdollisuuksiahan kyllä tulee, myös sille tavalliselle perheenisä Kalle- Petterille.
Joka kerta tämä seksikumppaneiden määrään liittyvä keskustelu jaksaa hämmästyttää minua.
Parisuhteessa voi panna vaikka kellonympäri mutta sama määrä seksiä sinkkuna on jotenkin väärin?
Se, että seksikumppaneiden määrän tekisi ihmisestä paremman tai huonomman on aivan naurettavaa. Seksikumppaneiden määrä kertoo ihmisestä seksikumppaniden määrän, turha lähteä tekemään siitä mitään tulkintoja jos ei tunne ihmistä yhtään. Seksi on täysin normaali asia elämässä ja vielä hyvin nautinnollinen sellainen. Se on myös kiva tapa purkaa stressiä ja ainakin itselleni merkittävä osa hyvinvointia.
Jokainen toki saa asettaa kumppanilleen mitä kriteerejä haluaa. Ap:n taas on tehtävä päätös että onko aiempien seksikumppanien määrä ongelma vai ei. Vain ap itse tiedät, miten suhtaudut asiaan. Ei tähän ole mitään yleispätevää oikeaa tai väärää suhtautumista/ vastausta.
N34, seksikumppaneita minulla on ollut 11.
Vierailija kirjoitti:
Tätä voi katsoa myös siltä kannalta, että mies on kokenut jo kaikkea mitä on halunnut erilaisten seksikumppaneiden suhteen ja nyt haluaa asettua aloilleen. Ap, mies myös tietää mitä muuta on tarjolla ja on silti valinnut sinut. Mutta ikinä ei voi tietää kuka pettää. Ja jos haluaa pettää niin mahdollisuuksiahan kyllä tulee, myös sille tavalliselle perheenisä Kalle- Petterille.
Joka kerta tämä seksikumppaneiden määrään liittyvä keskustelu jaksaa hämmästyttää minua.
Parisuhteessa voi panna vaikka kellonympäri mutta sama määrä seksiä sinkkuna on jotenkin väärin?
Se, että seksikumppaneiden määrän tekisi ihmisestä paremman tai huonomman on aivan naurettavaa. Seksikumppaneiden määrä kertoo ihmisestä seksikumppaniden määrän, turha lähteä tekemään siitä mitään tulkintoja jos ei tunne ihmistä yhtään. Seksi on täysin normaali asia elämässä ja vielä hyvin nautinnollinen sellainen. Se on myös kiva tapa purkaa stressiä ja ainakin itselleni merkittävä osa hyvinvointia.Jokainen toki saa asettaa kumppanilleen mitä kriteerejä haluaa. Ap:n taas on tehtävä päätös että onko aiempien seksikumppanien määrä ongelma vai ei. Vain ap itse tiedät, miten suhtaudut asiaan. Ei tähän ole mitään yleispätevää oikeaa tai väärää suhtautumista/ vastausta.
N34, seksikumppaneita minulla on ollut 11.
Sellainen ihminen jolla on ollut 1000 partneria, kertoo kyllä jotain ihmisen persoonasta. Kuka sellaisen sitten haluaa on jokaisen oma asia. Tai paremmin sanottuna ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Olet tyhmä. "Ei se mela soutamalla kulu!"
No kyllä kuluu. Itseklä meni soutaessa poikki pari kesää sitten. Toki varmaan melan ikäkin oli osasyy.
Miksi näitä edes kysellään tai otetaan esille, kuka edes haluaa tietää?!! Eka treffeilläkö mies otti esiin listan panoistaan ja touhuistaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tyhmä. "Ei se mela soutamalla kulu!"
No kyllä kuluu. Itseklä meni soutaessa poikki pari kesää sitten. Toki varmaan melan ikäkin oli osasyy.
En tiedä mitä olet pari kesää sitten touhunnut. Mutta melalla ei soudeta. Sillä melotaan. Airolla soudetaan.