SDP:n Antti Lindtman poistelee paniikissa todella arkaluonteisia kuviansa jotka levisivät eilen netissä?
Viime yönä ennen kello kahta joku hänen äänestäjänsä latasi kolme todella arkaluonteista kuvaa Lindtmanin facebook päivitykseen ja kysyi pitävätkö nämä kuvat paikkaansa, kuvat poistui muutamassa minuutissa. Lindtman päivystää paniikissa someansa kello 2 yöllä?
Kommentit (1938)
Onneksi näitä kuvia voi jakaa ikuisesti,tai ainakin aina vaalien alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko uuni-Antti on ilmoittanut eroavansa?
Mistä hänen pitäisi erota?
Flirttaillut natsismin kanssa, alistanut naisia, julkaissut alastomien alaikäisten tyttöjen kuvia? HH kuvista puhumattakaan. Eikä ole pyytänyt edes anteeksi käytöstään.
Eikai yhdestäkään persusta ole tällaista törkykuvagalleriaa?
Kävin uteliaisuudesta selaamassa Ylilaudan keskusteluja aiheesta, ja olin kyllä kaikkein järkyttynein noista naista alistavista kuvista, vaikka juuri niistä ei mediassa ole ilmeisesti uutisoitu ollenkaan.
Pahimpana tuo lukion ykkösten nöyryyttäminen ja kaiken lisäksi se kuvaaminen ja kuvien jakaminen nettiin. Tämän todenmukaisuutta en voi varmistaa, mutta yhdessä kommentissa väitettiin A.L.:n suunnitelleen ja ilmeisesti myös juontaneen/vetäneen ko.strippausnumeron.
Jotenkin todella tyrmistynyt olo, kun olen saanut "nykyisestä" Antista todella erilaisen kuvan, vaikuttanut rauhalliselta ja harkitsevalta ja kiltiltä ihmiseltä. Tiedän, että jokainen on töppäillyt nuoruudessaan, mutta haluan silti uskoa, että kaikki eivät ole kohdelleet naisia ihan tuolla tavalla koskaan.
Säälittää nuo lukion ykköset, siinä iässä on niin nuori, että ei osaa välttämättä tunnistaa, milloin jossakin nahkaisissa nyt mennään yli eikä tämä ohjelmanumero ole nyt millään tavalla enää ok.
Minkä ikäinen on lukion ykkönen?
Noissa olleet 18v joten eivät mitään ykkösiä. Eikö jotkut kirjoita yo: ksi 18v?
Aikuisia omista tekemistään vastuussa olevia.
Naimalupakin on 18v : lla.
Lukiossa opiskelevat ovat tavallisesti 15-19-vuotiaita nuoria, jotka ovat siirtyneet lukioon suoraan peruskoulusta. Lukio 1. luokalla ollaan noin 15 vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
ihan kuin riikkulin juttujakin....
Marin ei osallistunut isänsä hautajaisiin. [/quote]
mitä sitten, ei moni muukaan vanhempiaan ole ollut hautaamassa, en minäkään. Kun eivät minua hoitnaneet niin en minäkään edes hautaan saattanut. En ole siitä pahoillani ollenkaan[/quote]
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihan kuin riikkulin juttujakin....
Juuri näin!Mutta mitkä niistä teksteistä hän on tunnustanut kirjoittaneensa?Noi Lindtmanin kuvat ei tunnustamista tarvitse.
Kas ihmettä ! Tätä ketjua ei ole poistettu kuten vähänkin vastaavia p e r s uja koskevat.
Sdp vqlitsee uuden puheenjohtajan syksyllä puoluekokouksessa. Ehdolla ovat enemmän sinipunaan kallellaan oleva Antti Lindtman ja vasemmalle kallellaan oleva Krista Kiuru.
Minä toivon Lindtmanin valintaa. Sen jälkeen voisi olla edes toivoa siitä, että voisi nykyhallituksen hajottaa ja muodostaa uusi kok + sdp ympärille.
Eli jos Antti on jotain epäsiveellisiä kuvia joskus levittänyt, niin ne nousevat julkisuuteen vasta puheenjohtajavalinnan jälkeen, nyt ne menisivät hukkaan. Mutta sille ei sitten mitään voi, se kohu pitää vaan kestää.
Henk koht olen aina pitänyt Lindtmanista, eikä nämä kuvat siihen vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin läpinäkyvää, kuten persujen juonet aina.
Muokkaavat yhtä kuvaa, laittavat kuvat facebookiin klo 2 yöllä, ja silmä tarkkana kyttäävät mitä tapahtuu.
Sitten heti kun tämä palsta avautuu, tulevat kertomaan tekosistaan. Kyllä, Antti on nakuna, mutta ei tee mitään rikollista, tai paheksuttavaa.
Ei ainakaan uhkaile ketään väkivallalla netissä, eikä tee itse natsitervehdystä. Se postaajahan tuossa on se rikollinen. Levittää luvatta toisen nakukuvan.
Esiintyy kuvissa joissa toiset tekee natsítervehdyksen.
Osoittaa kiistatta hänen yhteydet uusnatsíjärjestöihin. Noinhan se menee persuillakin, riittää että olet samassa kuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Flirttaillut natsismin kanssa, alistanut naisia, julkaissut alastomien alaikäisten tyttöjen kuvia? HH kuvista puhumattakaan. Eikä ole pyytänyt edes anteeksi käytöstään.
Kävin uteliaisuudesta selaamassa Ylilaudan keskusteluja aiheesta, ja olin kyllä kaikkein järkyttynein noista naista alistavista kuvista, vaikka juuri niistä ei mediassa ole ilmeisesti uutisoitu ollenkaan.
Pahimpana tuo lukion ykkösten nöyryyttäminen ja kaiken lisäksi se kuvaaminen ja kuvien jakaminen nettiin. Tämän todenmukaisuutta en voi varmistaa, mutta yhdessä kommentissa väitettiin A.L.:n suunnitelleen ja ilmeisesti myös juontaneen/vetäneen ko.strippausnumeron.
Jotenkin todella tyrmistynyt olo, kun olen saanut "nykyisestä" Antista todella erilaisen kuvan, vaikuttanut rauhalliselta ja harkitsevalta ja kiltiltä ihmiseltä. Tiedän, että jokainen on töppäillyt nuoruudessaan, mutta haluan silti uskoa, että kaikki eivät ole kohdelleet naisia ihan tuolla tavalla koskaan.
Säälittää nuo lukion ykköset, siinä iässä on niin nuori, että ei osaa välttämättä tunnistaa, milloin jossakin nahkaisissa nyt mennään yli eikä tämä ohjelmanumero ole nyt millään tavalla enää ok.
Minustakin oli ällöttäviä nuo s****otto kuvat. Ei kyllä kunniota naisia tuollaiset.
Antti Lindtman ei missään nimessä voi toimia ministerinä, mutta Krista Kiuru olisi oiva valinta meidän seuraavaksi puheenjohtatajaksi.
Onko eiliseltä mitään twiittejä Antilta? Oli meinaan 8.8 ja kaikki tietää mitä se tarkoittaa näiden retoriikassa.
Vierailija kirjoitti:
Onkos jo vähän epätoivoista? Löytyiskö jostain Antin penkkarikuvia seuraavaks? Jos sillä vaikka olisi joku pöyristyttävä puku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliitikoksi ei nykyään päädy juurikaan ns. normaaleja ihmisiä ja jos päätyykin niin kaikenmaailman luonnehäiriöiset savustaa ne aika äkkiä pois pelejään sotkemasta.
Poliitikon tärkein ominaisuus (oikean puoluekannan ja ideologian lisäksi suomessa) on uskottava ulkonainen vaikutelma. Tuo siis on vain se ulospäin näkyvä kuva ja siellä taustalla voi olla ja usein onkin piilossa ties mitä.
Esim. tarja halonen: ulospäin kuva muumimammasta joka parantaa maailmaa. Taustalla alaisilleen kiukutteleva ja tiuskiva jyrä jonka alle ei kannata jäädä, sekä vanha neuvostoaikojen ideologia jonka maailmanparannus on kovin valikoivaa.
Demari jo 3. polvessa kirjoitti:
Antti Lindtman ei missään nimessä voi toimia ministerinä, mutta Krista Kiuru olisi oiva valinta meidän seuraavaksi puheenjohtatajaksi.
Sama vika Rahikaisella, täällä yksi toinen temari Forssasta komppaa ed. toveria.
Lindtmanin Antilta meni mahdollisuudet meidän puheenjohtajaksi ja tulevaisuuden ministeripesteihin.
Mutta esim. Krista Kiuru tai Jutta Urpilainen sopisivat mainiosti johtotehtäviin.
Täällä Tampereen piirissä kannatamme ehdottomasti Krista Kiurua uudeksi puheenjohtajaksi, ja Urpilaisesta seuraava pressa.
Antti Lindtman on kyllä näyttänyt todellisen karvansa niiden kuvien myötä.
Krista Kiuru meille puheenjohtajaksi.
"Ennen olin demari, mutta tämän kohun jälkeen kyllä en ole!"
Kuulostaako tutulta?
Tuota samaa persut hoki siinä virallisessa Marinin haukkumisketjussa. Veikkaan, että Yhdysvalloissa republikaanitrollit hokevat netissä "ennen olin demokraatti, mutta Bidenin jälkeen en kyllä ole!"
Trumpismia, eli netissä mielipiteiden manipulointia, tai sen yrittämistä. Missäs persut onnistuisi.