SDP:n Antti Lindtman poistelee paniikissa todella arkaluonteisia kuviansa jotka levisivät eilen netissä?
Viime yönä ennen kello kahta joku hänen äänestäjänsä latasi kolme todella arkaluonteista kuvaa Lindtmanin facebook päivitykseen ja kysyi pitävätkö nämä kuvat paikkaansa, kuvat poistui muutamassa minuutissa. Lindtman päivystää paniikissa someansa kello 2 yöllä?
Kommentit (1938)
Media ei tartu aiheeseen vaikka Junnalan kohdalla tutkittiin pesukarhut ja lumiukot. Eri säännöt näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niistä kuvista ketään tunnista.
Tunnistaa toki, ellei sitten katso kuvia punaviher-lasien läpi.
Silloin kaikki näyttää aivan toiselta, mustakin valkoiselta ja ruma kauniilta.
Eihän Marin muistanut huumeita tansdikohussaan
Jos totta, Lindtman erotkoon.
T. Vassari
Vierailija kirjoitti:
Soitin Seiskalle juttuvinkin Lindmanista.
Olivat saaneet jo lukuisia vinkkejä, olivat täysin tietoisia näistä kuvista, teksteistä.Käsittelevät asiaa. Tarkistelevat lakipykäliä.
Mä niin nautin, kun demarin pilkka oppositiota kohtaan, osuukin omaan nilkkaan.
Seiska on tarkka lakipykälistä ja jos ne antaa myöden niin sitten räiskyy. Seiskaa ei ole kukaan haastanut oikeuteen ja voittanut koska tekevät taustatyöt kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Media ei tartu aiheeseen vaikka Junnalan kohdalla tutkittiin pesukarhut ja lumiukot. Eri säännöt näköjään.
Ei sentään löytynyt "savuavaa asetta" kuten jotain kymmeniä vuosia vanhaa kusista punkzine-monistetta jonkun ullakolta, jossa on väitetysti (mutta ei varmistetusti) jonkun nykyään politiikassa toimivan henkilön haastattelu. Sellainen olisi ollut valtakunnan ykkösmedioiden uutinen, ainakin jos puolue on oikea eli väärä.
Sana kulkee. Media vaikenee. 600000 PS äänestäjää ei voi olla huomaamatta räikeää kaksoisstandardia. Tämä on oikeasti paljon vakavampi asia kuin Lindtmanin kohtalo.
Tää ketju on säälittävä persujen trollausketju. Olen nähnyt nuo kuvat ja niissä ei ole mitään nasseiluun viittaavaa, mutta jatkakaa. 😬😁
Vierailija kirjoitti:
Olivat saaneet jo lukuisia vinkkejä, olivat täysin tietoisia näistä kuvista, teksteistä.Käsittelevät asiaa. Tarkistelevat lakipykäliä.
Jännä, etteivät kuitenkaan ole julkaisseet mitään persuista, vaikka aihetta olisi. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä, etteivät kuitenkaan ole julkaisseet mitään persuista, vaikka aihetta olisi. 😄
Ne on mukana juonessa. Kollaboraattoreita!
Persujen Trollitehtaan luomia höpöhöpö uutisia. Kuka hullu näitä uskoo?
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju on säälittävä persujen trollausketju. Olen nähnyt nuo kuvat ja niissä ei ole mitään nasseiluun viittaavaa, mutta jatkakaa. 😬😁
Kuvia on useita. Eikä hei hittler ole nasseilua?
Vierailija kirjoitti:
Et näe mitään kaksinaismoralismia? Etpä tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Persujen Trollitehtaan luomia höpöhöpö uutisia. Kuka hullu näitä uskoo?
Lopeta jo. Teillä on julkisesti n@tsi puheenjohtaja joten sinuna olisin aivan hiljaa.
Nykyisenä tekoälyn aikana kannattaa tarkistaa etteivät ole feikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Sana kulkee. Media vaikenee. 600000 PS äänestäjää ei voi olla huomaamatta räikeää kaksoisstandardia. Tämä on oikeasti paljon vakavampi asia kuin Lindtmanin kohtalo.
No, ainakaan Lindtman ei tule olemaan enää yhdessäkään A-Studiossa päsmäröimässä jonkun toisen menneisyyden haamuista.
Ihan sama, kirjoittaako tästä yksikään media vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on hyvää viihdettä. Väkisin yritetään tehdä kohua jostain vanhasta kännikuvasta.
Vierailija kirjoitti:
Kuvissa on myös räikeää misogyniaa. Lukiotytöt strippaamassa ja simuloimassa suuseksiä Lindtmannille.
Olet vaan kateellinen. Kun nuorella kollilla riittää vientiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvissa on myös räikeää misogyniaa. Lukiotytöt strippaamassa ja simuloimassa suuseksiä Lindtmannille.
Ei ole simulaatiota. Siinä käytetään juopunutta lasta hyväksi.
No sanotaan, että toivon sen olevan simulaatiota.
Niin minäkin 😭😭