Positiivinen Tinder mies- katoava harvinaisuus!
Onko kellään kokemuksia tällaisista positiivisista Tindermiehistä kuin Johannes? Itselläni ei.
Kommentit (618)
Vierailija kirjoitti:
Mut on isketty lähisukulaisen hautajaisista 🤷🏻
Olet varmaan nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on huumorintajua, hyvät sosiaaliset taidot, mies on terveellä tavalla itsevarma eikä ajattele että naiset ovat hänelle kollektiivisesti velkaa, niin aivan takuulla sellainen mies menestyy niin sanotusti naismarkkinoilla. Yksi eksäni ei ollut ollenkaan komea, joidenkin mielestä varmasti jopa epämiellyttävän näköinen ja lyhyt, alle 170, mutta hän oli verbaalisesti lahjakas ja osasi tarttua taitavasti tilannekomiikkaan. Rakastuin häneen aivan täysin. Eksä on siksi, koska käytti alkoa liikaa ja alkoholi vaikutti mielialaan, masentuneena mies oli aika veemäinen.
Se ei silti selitä sitä, miten tuon näköinen voi saada Tinderissä noin valtavasti mätsejä. Mätsit eivät muodostu sosiaalisista taidoista, vaan kuvista, joissa noilla mätsimäärillä pitäisi olla miesmallina työskentelevä 22-vuotias mies, eikä 38-vuotias varastomies Johannes.
No en minä ainakaan ruksinut pelkästään ulkonäön perusteella, vaikka itse olin hoikka, miehet kehuneet kauniiksi (ja olen aina saanut helposti seuraa), lapseton jne. eli olisin voinut ruksia pelkästään ulkonäön perusteella. Kiinnostun ensisijaisesti aidoista, mukavista miehistä joiden kanssa on helppo ja hauska keskustella eikä yleensä geneerisessi hyvännäköiset miehet ole kovin mukavia saati hauskoja tai persoonallisia. Katsoin kuvat kyllä, mutta esittelyteksti oli kaikista tärkein. Kuvistakin etsin sitä aitoa ihmistä, en mitään puku-poseeraus miesmallia vaan ihmistä itseään. Todella harvalla miehellä oli edes mitään järkevää kirjoitettuna itsestä, pelkkä emojirivi ei kerro yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
VMP!!!!!!!!!
Miksi joku nainen edes vetäisi tuollaista oikealle jos hänellä on jo satoja hoikkia ja komeita miehiä mätcheinä?? Ja jokaisella naisella on!!! IHAN jokaisella!!
Jos oot komea ja lihaksikas, mutta sulla on kalastuskuva, vessapeilikuva tai alhaaltapäin otettu nenäkuva niin yksikään tervehenkinen nainen ei tykkää sun profiilista. Eli kuvat ja teksti kuntoon niin alkaa futaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos tarina mies olisi nainen, niin häntä sanottaisiin... no kyllä tiedätte miksi, kylän jopoksi yms. Miesten maailma on eri
No ei nyt niin eri. Toki jotkut säälittävät fanipoikaluonteiset palstamiehet rullaa punaista mattoa eteen ja kirjoittaa, että KOVA KAVERI, mutta jutun Johanneshan ei halunnut esiintyä omalla nimellään juuri siksi, koska haluaa kuitenkin romanttisen parisuhteen.
Eli ei ole miehellekään plussaa levitellä tuollaista tietoa itsestään. Jos olisi, niin nämä miehet eivät piilottelisi henkilöllisyyttään..
Huvittavaa, että kertoo tuossa jutussa salaisuutensa, mutta miehet täällä eivät usko. He tietävät paremmin mitä naiset haluavat. Ilman paitaa poseeraavan psykopaatin oloisen adoniksen ilmeisesti. Lol.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No. Mulla on hyvin samanlaisia kokemuksia Tinderistä. Ihan perussälli olen - yritän olla rento ja peruskohtelias. Hyvin tulee matcheja ja paljon juttelua ja tapailua.
Toki olen valmis kunnolla seurustelemaan. En ole edes töissä juuri nyt ja kaljaa juon. Amk-käyty ja perustoimistohommaa. Ihan taviksen näköinen nelikymppinen - toki olen sosiaalinen, perussivistynyt ja kohtuullisen hauska.
Naisetkin ovat olleet 20 - 50 mukavia ja viehättäviä. Ihan hyvä palvelu, vaikka kaikki aina valittavat Tinderistä. Asun toki Hkissä ja joudun välillä käyttämään Goldia.
Kuinka paljon on mätsejä ja minkä tasoisia nuo parikymppiset ovat?
Ja tästä onkin rivien välistä luettavissa, mikä se ongelma nyt palstan vinkujilla on. Mätsi on mätsi vain jos se on kauniin kakskymppisen kanssa. Johanneskin sen sanoi. Realiteetit kohdilleen niin alkaa osumia tulla.
Tuossa 40-vuotias kirjoittaja väitti, että hänen mätsinsä ovat 20-50-vuotiaiden kanssa. Todellakin kiinnostaa, mitä tasoa nämä parikymppiset ovat. Ne ovat kuitenkin se ehdottomasti vaikein kohderyhmä Tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on huumorintajua, hyvät sosiaaliset taidot, mies on terveellä tavalla itsevarma eikä ajattele että naiset ovat hänelle kollektiivisesti velkaa, niin aivan takuulla sellainen mies menestyy niin sanotusti naismarkkinoilla. Yksi eksäni ei ollut ollenkaan komea, joidenkin mielestä varmasti jopa epämiellyttävän näköinen ja lyhyt, alle 170, mutta hän oli verbaalisesti lahjakas ja osasi tarttua taitavasti tilannekomiikkaan. Rakastuin häneen aivan täysin. Eksä on siksi, koska käytti alkoa liikaa ja alkoholi vaikutti mielialaan, masentuneena mies oli aika veemäinen.
Se ei silti selitä sitä, miten tuon näköinen voi saada Tinderissä noin valtavasti mätsejä. Mätsit eivät muodostu sosiaalisista taidoista, vaan kuvista, joissa noilla mätsimäärillä pitäisi olla miesmallina työskentelevä 22-vuotias mies, eikä 38-vuotias varastomies Johannes.
No en minä ainakaan ruksinut pelkästään ulkonäön perusteella, vaikka itse olin hoikka, miehet kehuneet kauniiksi (ja olen aina saanut helposti seuraa), lapseton jne. eli olisin voinut ruksia pelkästään ulkonäön perusteella. Kiinnostun ensisijaisesti aidoista, mukavista miehistä joiden kanssa on helppo ja hauska keskustella eikä yleensä geneerisessi hyvännäköiset miehet ole kovin mukavia saati hauskoja tai persoonallisia. Katsoin kuvat kyllä, mutta esittelyteksti oli kaikista tärkein. Kuvistakin etsin sitä aitoa ihmistä, en mitään puku-poseeraus miesmallia vaan ihmistä itseään. Todella harvalla miehellä oli edes mitään järkevää kirjoitettuna itsestä, pelkkä emojirivi ei kerro yhtään mitään.
Totta. Ne komeimmat on usein tylsiä rahkansyöjiä, joilta ei oikein irtoa juttua ja joista välittyy tunne että odottavat että nainen iskee heidät. Ovat melko passiivisia. Itse kun etsin tinderistä ensi sijaisesti hauskaa viestittely seuraa ja vain silloin tällöin tapaan jonkun, niin ei noista peiliä rakastavista miehistä ole oikein hupia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän vitsiartikkelilta vaikuttaa...toki poikkeuksia ja anekdootteja on aina suuntaan ja toiseen, mutta asiaa on tutkittu jo tarpeeksi ja voidaan sanoa, että miehen mahdollisuudet saada Tinderistä mitään ovat vähäiset. 10 000 pyyhkäisyä voi johtaa yksiin treffeihin jne.
Lisäksi tuossa artikkelissa sanotaan, että henkilö on "perusmies" ollessaan alle 180cm ja yli 100kg painava. Hänhän on erittäin lihava, mikä tekee tarinasta vielä epäuskottavamman.
Ei ole lihava vaan sellanen nallekarhumainen, koska käy salilla. Mittojen perusteella ilmeisesti sellainen, että on leveät hartiat, paksu selkä, vahvat reidet ja mahaa.
No tuossa artikkelissahan on kuvakin ja ihan hyvältä näyttää, sopusuhtaiselta ja harteikkaalta vaikka onkin painoa. Enemmän varmaan positiivinen ja rento luonne vaikuttaa, hän kertoo että osaa keskustella ja on ystävällinen, vaikka kemiaa ei olisi, pystyy yksien deittien ajan keskustelemaan kohteliaasti. Tällä palstalla on ketjuja siitä, miten kahvikupin tarjoaminen on ylivoimaista joillekin ja mikäli kemiaa ei ole, ts. nainen ei vastaakaan ideaalia, poistutaan paikalta saman tien raivoa pidätellen. Ja sitten itketään ettei naista löydy.
Johannes voi olla vaikka kuinka kohtelias. Se ei selitä silti yhtään sitä, miten Johannes saa 400 mätsiä noilla kuvilla, miten hän saa nuo naiset kerta toisensa jälkeen deiteille ilman, että kukaan nainen ghostaa tai penkittää. Sen lisäksi hänen bodycount on yli 200. Joku tässä tarinassa valehtelee ja pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No. Mulla on hyvin samanlaisia kokemuksia Tinderistä. Ihan perussälli olen - yritän olla rento ja peruskohtelias. Hyvin tulee matcheja ja paljon juttelua ja tapailua.
Toki olen valmis kunnolla seurustelemaan. En ole edes töissä juuri nyt ja kaljaa juon. Amk-käyty ja perustoimistohommaa. Ihan taviksen näköinen nelikymppinen - toki olen sosiaalinen, perussivistynyt ja kohtuullisen hauska.
Naisetkin ovat olleet 20 - 50 mukavia ja viehättäviä. Ihan hyvä palvelu, vaikka kaikki aina valittavat Tinderistä. Asun toki Hkissä ja joudun välillä käyttämään Goldia.
En ole laskenut.
Varmaan 200 matchia, 20-30 tapaamistat tässä puolen vuoden aikana.
Myönnetään, että olen käynyt vain kerran 22v. kanssa treffeillä, eikä nuorilta toki matcheja paljon tulekaan, koska en juurikaan alle 26-v. itsekään tykkää.
Vierailija kirjoitti:
No Johannes on kenties positiivinen elämän suhteen, mutta eipä taida olla mitenkään luotettava. Selkeä seksiaddikti.
No tottahan toki. Sen sijaan nainen, joka on myynyt itseään 200:lle on voimaantunut itsensä tunteva nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän vitsiartikkelilta vaikuttaa...toki poikkeuksia ja anekdootteja on aina suuntaan ja toiseen, mutta asiaa on tutkittu jo tarpeeksi ja voidaan sanoa, että miehen mahdollisuudet saada Tinderistä mitään ovat vähäiset. 10 000 pyyhkäisyä voi johtaa yksiin treffeihin jne.
Lisäksi tuossa artikkelissa sanotaan, että henkilö on "perusmies" ollessaan alle 180cm ja yli 100kg painava. Hänhän on erittäin lihava, mikä tekee tarinasta vielä epäuskottavamman.
Ei ole lihava vaan sellanen nallekarhumainen, koska käy salilla. Mittojen perusteella ilmeisesti sellainen, että on leveät hartiat, paksu selkä, vahvat reidet ja mahaa.
Vetoaa todella moniin naisiin. Harvan naisen itsetunto kestää sitä, että mies on komeampi kuin mitä nainen on kaunis, saati sitten että mies olisi vielä kauniimpi kuin nainen.
No ei varmasti. Jos mies saa Tinderissä 400 mätsiä, niin vatsalihakset ja pieni rasvaprosentti erottuvat kuvista 100 kilometrin päähän. Lisäksi 38-vuotias ei saa edes Channing Tatumin kuvilla 400:ää Suomen Tinderissä.
Suomessa Tinderissä on n. 100 000 käyttäjää eli siis siellä on noin 30 000 naista ja 70 000 miestä. Miksei Helsingissä siis voi saada 400 mätsiä, jos fiksulla profiililla tavoittelee 30-50v naisten ikäryhmää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole laskenut.
Varmaan 200 matchia, 20-30 tapaamistat tässä puolen vuoden aikana.
Myönnetään, että olen käynyt vain kerran 22v. kanssa treffeillä, eikä nuorilta toki matcheja paljon tulekaan, koska en juurikaan alle 26-v. itsekään tykkää.
No sitähän minäkin. Tosin yksikin sinun iässäsi on huima suoritus, jos olet mennyt vielä treffeille asti.
Tällä palstalla haukutaan usein vastakkaista sukupuolta. Eihän se ole järkevää. Asiallinen puhe on paljon järkevämpää ja sen sekaan sopivasti hyvää huumoria. Näillä pääsee jo aika pitkälle deittimarkkinoilla ja ihan ihmisten livetapaamisissakin. Jos mies tai nainen on kutakuinkin asiallisen näköinen ja tavat hyvät, sopivasti sosiaalisia taitoja, huumorintajua yms, niin niillä eväillä pötkitään jo aika pitkälle näillä markkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VMP!!!!!!!!!
Miksi joku nainen edes vetäisi tuollaista oikealle jos hänellä on jo satoja hoikkia ja komeita miehiä mätcheinä?? Ja jokaisella naisella on!!! IHAN jokaisella!!
Jos oot komea ja lihaksikas, mutta sulla on kalastuskuva, vessapeilikuva tai alhaaltapäin otettu nenäkuva niin yksikään tervehenkinen nainen ei tykkää sun profiilista. Eli kuvat ja teksti kuntoon niin alkaa futaa.
Takuulla moni nainen laittaa tykkäyksen vaikka profiilissa lukisi että on lapsiraislaaja jos on tarpeeksi komea mies.
Joojoo, ei ole tervettä, mutta nupista sairaita useimmat naiset ovat. Varsinkin sellaiset jotka joutuvat hakemaan seuraa tinderistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuossa artikkelissahan on kuvakin ja ihan hyvältä näyttää, sopusuhtaiselta ja harteikkaalta vaikka onkin painoa. Enemmän varmaan positiivinen ja rento luonne vaikuttaa, hän kertoo että osaa keskustella ja on ystävällinen, vaikka kemiaa ei olisi, pystyy yksien deittien ajan keskustelemaan kohteliaasti. Tällä palstalla on ketjuja siitä, miten kahvikupin tarjoaminen on ylivoimaista joillekin ja mikäli kemiaa ei ole, ts. nainen ei vastaakaan ideaalia, poistutaan paikalta saman tien raivoa pidätellen. Ja sitten itketään ettei naista löydy.
Johannes voi olla vaikka kuinka kohtelias. Se ei selitä silti yhtään sitä, miten Johannes saa 400 mätsiä noilla kuvilla, miten hän saa nuo naiset kerta toisensa jälkeen deiteille ilman, että kukaan nainen ghostaa tai penkittää. Sen lisäksi hänen bodycount on yli 200. Joku tässä tarinassa valehtelee ja pahasti.
Johanneksen profiili on sellainen että se jo yksistään herättää mielenkiintoa..
99.9% suomalaisista miehistä profiilit on surkeita.
400 ei ole yhtään mitään. T. Tinder mies Helsingistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vetoaa todella moniin naisiin. Harvan naisen itsetunto kestää sitä, että mies on komeampi kuin mitä nainen on kaunis, saati sitten että mies olisi vielä kauniimpi kuin nainen.
No ei varmasti. Jos mies saa Tinderissä 400 mätsiä, niin vatsalihakset ja pieni rasvaprosentti erottuvat kuvista 100 kilometrin päähän. Lisäksi 38-vuotias ei saa edes Channing Tatumin kuvilla 400:ää Suomen Tinderissä.
Suomessa Tinderissä on n. 100 000 käyttäjää eli siis siellä on noin 30 000 naista ja 70 000 miestä. Miksei Helsingissä siis voi saada 400 mätsiä, jos fiksulla profiililla tavoittelee 30-50v naisten ikäryhmää?
Oletko mies ja ollut koskaan miehenä Tinderissä? 400 on täysin utopistinen lukema missä tahansa Suomen kaupungissa. Johannes on 38-vuotias, eikä ikinä tule näkymään 400 naisen Tinderissä. Algoritmi ei yksinkertaisesti toimi niin, eikä tuon Johanneksen kuvat vastaa mitenkään sellaista miestä, joka saa Tinderissä 400 mätsiä. Olen nähnyt kavereillani loistavia profiileja Tinderissä ja erittäin hyviä tyyppejä. Parhaimmallakin on ollut kymmenesosa tuosta mätsimäärästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko se olla niin että palstaulit eivät sittenkään tiedä mistä naiset tykkää? En oikein ymmärrä miten se voi olla niin vaikea uskoa että naiset tykkää hauskoista läpänderin heittäjistä ns. naisten naurattajista. Se voi välittyä jo profiilitekstistä että kyseessä on ehta naisten naurattaja. Olettehan te nyt hyvänen aika nähneet yläasteelta asti miten se luokan pelle sai naisia.
"Positiivinen Tinder mies- katoava harvinaisuus!" Joo ei sitä viitsi kovin usein tuolla tinderissä olla kun sieltä alkaa tulla nopeasti niin valtava määrä matcheja, eikä aika yksinkertaisesti riitä kaikille vastaamaan.
No Johannes on kenties positiivinen elämän suhteen, mutta eipä taida olla mitenkään luotettava. Selkeä seksiaddikti.