Positiivinen Tinder mies- katoava harvinaisuus!
Onko kellään kokemuksia tällaisista positiivisista Tindermiehistä kuin Johannes? Itselläni ei.
Kommentit (618)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VMP!!!!!!!!!
Miksi joku nainen edes vetäisi tuollaista oikealle jos hänellä on jo satoja hoikkia ja komeita miehiä mätcheinä?? Ja jokaisella naisella on!!! IHAN jokaisella!!
Jos oot komea ja lihaksikas, mutta sulla on kalastuskuva, vessapeilikuva tai alhaaltapäin otettu nenäkuva niin yksikään tervehenkinen nainen ei tykkää sun profiilista. Eli kuvat ja teksti kuntoon niin alkaa futaa.
Takuulla moni nainen laittaa tykkäyksen vaikka profiilissa lukisi että on lapsiraislaaja jos on tarpeeksi komea mies.
Joojoo, ei ole tervettä, mutta nupista sairaita useimmat naiset ovat. Varsinkin sellaiset jotka joutuvat hakemaan seuraa tinderistä.
Itse skippaan komeat miehet, koska tiedän että heillä on usein parvi naisia siviilissä perässä. Useimmilla on myös oma ulkonäkö kihahtanut hattuun ja luulevat, että voivat tehdä mitä tahansa.
K*sipäinen luonne ei vie pitkälle.
Eli kaikki miehet jotka hakevat seuraa Tinderistä ovat päästään terveitä mutta naiset siellä eivät ole? Vau.No mutta eihän sen ulkonäön pitänyt vaikuttaa ollenkaan noin paljoa? Vaan naiset katsovat eri asioita. Naiset katsovat sosiaalisia taitoja, mukavuutta ja siisteyttä. Niin nyt sitten komeilla miehillä onkin siviilissä valtavasti naisia ulkonäön vuoksi ja se on kihahtanut vielä hattuunkin? Eli ulkonäkö on se, mikä kuitenkin ratkaisee myös naisten silmissä.
Eri mutta kerrataan taas. Komeat pelaa omassa sarjassaan ja tavikset omassaan. Kunkin sarjan sisällä luonne ratkaisee. Neurologisesti normaalit oppii tämän viimeistään alakouluikäsinä ja autistit ei milloinkaan.
Mutta selitä nyt sitten diagnosoimallesi autistille, että miltä hitolta näyttää tavismies ja tavisnainen? Jos nyt päätän autismistani huolimatta keskustella joskus jonkun naisen kanssa jossain, niin mistä tunnistan hänet tavikseksi? Mitä ominaisuuksia tässä naisessa on?
Miten minä voisin sen nyt tässä selittää. Pitäisi mennä baariin ja katsoa. Ja tietty jos menet johonkun maakunnan baariin siellä on huomattavasti enemmän taviksia kuin jossain pääkaupunkiseudun pintaliitopaikassa. Tuskin sinullekaan hyvä vartalo ja kauniit kasvot ovat täysin tuntematon käsite.
Eli ymmärränkö oikein, että neuvot tavallaan ottamaan myös varman päälle? Eli jos ei ihan tunnista sitä taviksen ja ihan kauniin eroa, niin mahdollisimman ruman kanssa kun juttelee, niin asiat saattaisivat edetäkin? Koska itse olen miehenä varmasti lähempänä rumaa, kuin komeaa. Olen siis ruma, enkä tavis. Ilmeisesti tavismiehen rasvaprosentti on jotain 20, jos hyvä vartalo alkaa tulla esiin 12 pinnan kieppeillä?
Unohda nyt jo hyvä mies se rasvaprosentti oikeasti. Suoraan sanottuna sinun kommentit on sellaisia että lievästi kehitysvammainen nainen voisi kohdallasi toimia. Heissä on jopa melko nättejä ja jaksaisivat kuunnella näitä ideoitasi jotka ei ole normaaliälyisten aikuisten maailmasta.
Ok, kiitti hyvästä vinkistä!
Ei se positiivinen tindermies ole mikään harvinaisuus.
Se on vaan niin että naiset katsoo pelkkää kuvaa 0,5 sek, ja se jälkeen swaipataan joko oikealle tai vasemmalle.
Alle sekunnissa tuskin saa positiivisuudesta oikein mitään tietoa?
Minusta Johanneksen lukemat on ihan realistiset. Itse kun olin tinderissä, löytyi uusi nainen seksikumppaniksi keskimäärin kolmen viikon välein. Ja iän ylärajan olin asettanut muutamaa vuotta alemmaksi kuin omani ja laitoin aika pienen osan naisista oikealle.
kuulostaa ihan sellaiselta mieheltä joka tahtoo sitoutua parisuhteeseen tinder treffien päätteeksi. hehehe.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ole laskenut enää parinsadan jälkeen. Nimittäin pakkeja. Varmaan on ihan taitava jutustelemaan, mutta eiköhän suosio ole naamassa, jota nyt ei meille esitellä. Se sotkisi jutun.
Hyvä kehuskella tuntemattomana. Ei mitään todisteita koko jutun paikkansapitävyydestä.
Ei me positiiviset miehet olla Tinderissä. :)
Fjfkfj kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarinan "Johaneksella" on kuulemma n. 400 matchia. Jos teemme oletuksen että hän svaippaa noin puolet hänestä tykänneistä oikealle (ei mielestäni kohtuuton oletus), niin tarkoittaisi se sitä että "Johannes" olisi saanut tinderissä 400*2 = 800 tykkäystä. Ja kuulemma profiili ei ole edes kauaa ollut käytössä!
Ylipainoinen, 38 vuotias varastomies saa tinderissä lyhyessä ajassa 800 tykkäystä naisilta?? Jos uskot tämän tarinan, niin vaihdetaan yhteystietoja, minulla olisi sinulle silta myytävänä.
Jos olisin tuo Johannes, niin tekisin tuosta bisneksen heti. Ja jos Johanneksella on jotain kursseja myytävänä, niin liityn ehdottomasti mukaan testiryhmään. Johanneksella on selvästi jotain, mitä hän tietää paremmin, kuin muut hänen tasoisensa ja ikäiset miehet.
Sama! Jos tämä kaveri on oikeasti olemassa, mitä epäilen vahvasti, niin mä maksaisin hänelle sievoisen summan rahaa että opettaisi mulle miten tinderöidään.
Useat naiset ovat täällä sivukaupalla antaneet ilmaisia vinkkejä ja yksi on tärkein: sosiaaliset taidot. Googleta mitä tarkoittaa.
En tiedä oletko koskaan käyttänyt tinderiä, mutta siinä vaiheessa kun svaippaillaan niitä kortteja, käyttäjänä et ole yhteydessä niihin muihin ihmisiin kirjallisesti tai videon kautta. Eli siihen vaiheeseen ei siis liity mitään sosiaalista kanssakäymistä, joten antamasi "vinkki" on täysin järjetön.
Pointti tässä on että 38v ylipainoinen varastomies (jos hän on olemassa) vetää jotenkin ihmeen kaupalla satoja ja satoja tykkäyksiä tinderissä, ja olisimme kiinnostuneita pääsemään hänen kouluunsa että miten hän tekee sen.
Eli et tiedä mitä sana tarkoittaa etkä ymmärrä miten se voisi vaikuttaa tinderin alkuvaiheessa. Kerron sinulle ilmaisen vinkin, Johannes ei voi auttaa sinua. Ehkä terapeutti tai toimintaterapia, mahdollisesti oikea diagnoosi autismipuolesta voisi auttaa itseäsi.
Jos luulet että sosiaaliset taidot näyttelevät jotain roolia siinä kun ihminen katsoo kännykkänsä ruudulta onko se ruudulla näkyvä toinen ihminen vetoavan näköinen, niin olet epäilemättä tämän ketjun pahin autisti. Tai vaikutat ainakin elävän jonkinlaisessa omassa mielikuvitusmaailmassasi.
On tutkittu että naiset käyttävät 10* enemmän aikaa Tinder profiilin tarkasteluun kuin miehet.
Suomeksi miehet katsovat kuvat, naiset lukevat tekstit ja ajattelevat jo tässä vaiheessa voisiko suhdetta tulla. Suomalaisten miesten isoin Tinder virhe onkin se että luotetaan pelkkiin kuviin.
Vaikka panostuksen pitöisi olla esittelyssä.
Kertoo miehistä aika paljon... naisen persoonalla ei paljoa väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Johannes tietää, mistä puhuu. Hän on seikkaillut Tinderissä noin kahdeksan vuoden ajan, ajoittaisia seurustelusuhteita ja kuukausien taukoja lukuun ottamatta. Miksipä ei seikkailisi, sillä matcheja syntyy ja sutinaa riittää.
– Bodycountista on ikävä puhua, mutta sanotaanko, että en ole enää parin sadan jälkeen laskenut."
Naiset rakastavat pelimiehiä ja pitävät heitä tavismiehinä. Pelimiehinä naiset pitävät miehiä jotka eivät oikeasti ole pelimiehiä.
Todistettu.
Jep, pelimies tarkoittaa naisille hyvännäköistä ja treenattua miestä, joka "on ylimielisen oloinen". Yleensä tuo negatiivinen arvio persoonasta johtuu vain naisen omassa päässä olevasta ennakkoasenteesta. Hän katsoo tuntematonta hyvännäköistä miestä kaupungilla, joka pukeutuu hieman yli suomimiehen keskitason ja suorittaa päässään heti tuon laskelman.
Jos nainen on joskus jopa jutellut hyvännäköisen miehen kanssa, niin silloin ylimielisen vaikutelman saa helposti siitä, että mies on vain ujo. Tässäkin tilanteessa myötävaikuttaa edelleen se ennakkoasenne, että kaikki hyvännäköiset miehet ovat pelimiehiä.
Kaverini mies on hyvännäköinen ja pukeutuu reilusti yli keskitason, mutta ei ole yhtään ylimielinen. Päinvastoin, itsetuntoa voisi kaverin mukaan parantaa.
Vierailija kirjoitti:
Fjfkfj kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarinan "Johaneksella" on kuulemma n. 400 matchia. Jos teemme oletuksen että hän svaippaa noin puolet hänestä tykänneistä oikealle (ei mielestäni kohtuuton oletus), niin tarkoittaisi se sitä että "Johannes" olisi saanut tinderissä 400*2 = 800 tykkäystä. Ja kuulemma profiili ei ole edes kauaa ollut käytössä!
Ylipainoinen, 38 vuotias varastomies saa tinderissä lyhyessä ajassa 800 tykkäystä naisilta?? Jos uskot tämän tarinan, niin vaihdetaan yhteystietoja, minulla olisi sinulle silta myytävänä.
Jos olisin tuo Johannes, niin tekisin tuosta bisneksen heti. Ja jos Johanneksella on jotain kursseja myytävänä, niin liityn ehdottomasti mukaan testiryhmään. Johanneksella on selvästi jotain, mitä hän tietää paremmin, kuin muut hänen tasoisensa ja ikäiset miehet.
Sama! Jos tämä kaveri on oikeasti olemassa, mitä epäilen vahvasti, niin mä maksaisin hänelle sievoisen summan rahaa että opettaisi mulle miten tinderöidään.
Useat naiset ovat täällä sivukaupalla antaneet ilmaisia vinkkejä ja yksi on tärkein: sosiaaliset taidot. Googleta mitä tarkoittaa.
En tiedä oletko koskaan käyttänyt tinderiä, mutta siinä vaiheessa kun svaippaillaan niitä kortteja, käyttäjänä et ole yhteydessä niihin muihin ihmisiin kirjallisesti tai videon kautta. Eli siihen vaiheeseen ei siis liity mitään sosiaalista kanssakäymistä, joten antamasi "vinkki" on täysin järjetön.
Pointti tässä on että 38v ylipainoinen varastomies (jos hän on olemassa) vetää jotenkin ihmeen kaupalla satoja ja satoja tykkäyksiä tinderissä, ja olisimme kiinnostuneita pääsemään hänen kouluunsa että miten hän tekee sen.
Eli et tiedä mitä sana tarkoittaa etkä ymmärrä miten se voisi vaikuttaa tinderin alkuvaiheessa. Kerron sinulle ilmaisen vinkin, Johannes ei voi auttaa sinua. Ehkä terapeutti tai toimintaterapia, mahdollisesti oikea diagnoosi autismipuolesta voisi auttaa itseäsi.
Jos luulet että sosiaaliset taidot näyttelevät jotain roolia siinä kun ihminen katsoo kännykkänsä ruudulta onko se ruudulla näkyvä toinen ihminen vetoavan näköinen, niin olet epäilemättä tämän ketjun pahin autisti. Tai vaikutat ainakin elävän jonkinlaisessa omassa mielikuvitusmaailmassasi.
On tutkittu että naiset käyttävät 10* enemmän aikaa Tinder profiilin tarkasteluun kuin miehet.
Suomeksi miehet katsovat kuvat, naiset lukevat tekstit ja ajattelevat jo tässä vaiheessa voisiko suhdetta tulla. Suomalaisten miesten isoin Tinder virhe onkin se että luotetaan pelkkiin kuviin.
Vaikka panostuksen pitöisi olla esittelyssä.Kertoo miehistä aika paljon... naisen persoonalla ei paljoa väliä.
No sehän on vaan naisen etu, kun ei tarvitse muuta vaatimuslistaa alkaa selata. Ulkonäkö riittää ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Johannes tietää, mistä puhuu. Hän on seikkaillut Tinderissä noin kahdeksan vuoden ajan, ajoittaisia seurustelusuhteita ja kuukausien taukoja lukuun ottamatta. Miksipä ei seikkailisi, sillä matcheja syntyy ja sutinaa riittää.
– Bodycountista on ikävä puhua, mutta sanotaanko, että en ole enää parin sadan jälkeen laskenut."
Naiset rakastavat pelimiehiä ja pitävät heitä tavismiehinä. Pelimiehinä naiset pitävät miehiä jotka eivät oikeasti ole pelimiehiä.
Todistettu.
Jep, pelimies tarkoittaa naisille hyvännäköistä ja treenattua miestä, joka "on ylimielisen oloinen". Yleensä tuo negatiivinen arvio persoonasta johtuu vain naisen omassa päässä olevasta ennakkoasenteesta. Hän katsoo tuntematonta hyvännäköistä miestä kaupungilla, joka pukeutuu hieman yli suomimiehen keskitason ja suorittaa päässään heti tuon laskelman.
Jos nainen on joskus jopa jutellut hyvännäköisen miehen kanssa, niin silloin ylimielisen vaikutelman saa helposti siitä, että mies on vain ujo. Tässäkin tilanteessa myötävaikuttaa edelleen se ennakkoasenne, että kaikki hyvännäköiset miehet ovat pelimiehiä.
Kaverini mies on hyvännäköinen ja pukeutuu reilusti yli keskitason, mutta ei ole yhtään ylimielinen. Päinvastoin, itsetuntoa voisi kaverin mukaan parantaa.
Taas olisi kiva tietää, miten pukeudutaan yli keskitason.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Johanneksen lukemat on ihan realistiset. Itse kun olin tinderissä, löytyi uusi nainen seksikumppaniksi keskimäärin kolmen viikon välein. Ja iän ylärajan olin asettanut muutamaa vuotta alemmaksi kuin omani ja laitoin aika pienen osan naisista oikealle.
Oletko Johanneksen tasolla ulkoisesti? Vai reilusti ylempänä? Kolmen viikon välein uusi kumppani ei ole keskitason miehen hommaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todistettu.
Taas olisi kiva tietää, miten pukeudutaan yli keskitason.
Muut miehet kuittailee pukeutumisesta, mutta naiset kaverini mukaanlukien tykkää. :D Veikkaan että siis paremmin kuin tyypillinen suomimies.
Minusta on harmillista, jos matchi poistetaan ammatin kysymisestä. Työ on kuitenkin iso osa elämää ja minusta siitä on luontevaa keskustella jo aika alkumetreillä samoin kuin vaikkapa asuinpaikasta.
Tätä keskustelua seuranneena miehenä voin valitettavasti tuntea vain myötähäpeää miessukupuolen puolesta - anteeksi naiset.
Itse olin viime keväänä Tinderissä hyvin paljon Johanneksen mitoilla (hieman pidempi tosin), ja tuloksena 2 viikossa oli yli 250 tykkäystä (toki pk-seudulla); niistä riittävä määrä matcheja, ja nyt olen sen seurauksena onnellisessa parisuhteessa hienon naisen kanssa :)
Miksi näin? Olen ehkä klassissta 1-10 asteikkoa käytettäessä ulkonäöltäni korkeintaan tasoa 7/10, (dadbod mutta suhteellisen lihaksikas), mutta profiilissani oli hymyileviä kuvia (kuvastavat oikeasti mua), ja kuulemma oivaltavia lauseita. The rest is history.... joten kanssamiehet, posia peliin negan sijaan, ilman turhia itsetuntoon liittyviä, kommunikaatioon vaikuttavia aggressioita naissukupuoleen liittyen, please :)
Tätä keskustelua seuranneena miehenä voin valitettavasti tuntea vain myötähäpeää miessukupuolen puolesta - anteeksi naiset.
Itse olin viime keväänä Tinderissä hyvin paljon Johanneksen mitoilla (hieman pidempi tosin), ja tuloksena 2 viikossa oli yli 250 tykkäystä (toki pk-seudulla); niistä riittävä määrä matcheja, ja nyt olen sen seurauksena onnellisessa parisuhteessa hienon naisen kanssa :)
Miksi näin? Olen ehkä klassissta 1-10 asteikkoa käytettäessä ulkonäöltäni korkeintaan tasoa 7/10, (dadbod mutta suhteellisen lihaksikas), mutta profiilissani oli hymyileviä kuvia (kuvastavat oikeasti mua), ja kuulemma oivaltavia lauseita. The rest is history.... joten kanssamiehet, posia peliin negan sijaan, ilman turhia itsetuntoon liittyviä, kommunikaatioon vaikuttavia aggressioita naissukupuoleen liittyen, please :)
Omani nappasin pois keväällä. Mies ehti olla Tinderissä vajaan viikon, minä muutaman tunnin kun match tuli. Tällä hetkellä suunnittelemme yhteen muuttoa talven aikana. Joskus näinkin
Isovatsainen mutta voimakas ja suht komea nelikymppinen kaverini pääsee treffeille kaksikymppistenkin naisten kanssa ja seksiäkin on irronnut jos nainen juuri sillä päällä (aikaikkuna on sellainen, että on iskettävä kiinni heti kun nainen vihjailee koska seuraavana päivänä myöhäistä).
Itse en nuorempana mutta kaljuna ja kapeaharteisena pysty samaan. Kumpikin ollaan peruspositiivisia ja kuunnellaan treffeillä mitä toisella sanottavaa ja kannustetaan treffikumppania jos hänellä huolia ja heitämme nokkelia vitsejä tilanteen mukaan, eli onhan meitä mutta olisi tietysti kiva tietää onko jotenkin niin, että komeammissa on vähemmän positiivisia?
Itse en usko tähän, vaan syy taitaa olla, että komeat JA positiiviset on viety markkinoilta ensin, joten heitä on vain vähemmän tarjolla
Unohda nyt jo hyvä mies se rasvaprosentti oikeasti. Suoraan sanottuna sinun kommentit on sellaisia että lievästi kehitysvammainen nainen voisi kohdallasi toimia. Heissä on jopa melko nättejä ja jaksaisivat kuunnella näitä ideoitasi jotka ei ole normaaliälyisten aikuisten maailmasta.