Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Positiivinen Tinder mies- katoava harvinaisuus!

Vierailija
04.07.2023 |

Onko kellään kokemuksia tällaisista positiivisista Tindermiehistä kuin Johannes? Itselläni ei.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009651815.html

Kommentit (618)

Vierailija
61/618 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No. Mulla on hyvin samanlaisia kokemuksia Tinderistä. Ihan perussälli olen - yritän olla rento ja peruskohtelias. Hyvin tulee matcheja ja paljon juttelua ja tapailua.

Toki olen valmis kunnolla seurustelemaan. En ole edes töissä juuri nyt ja kaljaa juon. Amk-käyty ja perustoimistohommaa. Ihan taviksen näköinen nelikymppinen - toki olen sosiaalinen, perussivistynyt ja kohtuullisen hauska.

Naisetkin ovat olleet 20 - 50 mukavia ja viehättäviä. Ihan hyvä palvelu, vaikka kaikki aina valittavat Tinderistä. Asun toki Hkissä ja joudun välillä käyttämään Goldia.

Kuinka paljon on mätsejä ja minkä tasoisia nuo parikymppiset ovat?

Vierailija
62/618 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on huumorintajua, hyvät sosiaaliset taidot, mies on terveellä tavalla itsevarma eikä ajattele että naiset ovat hänelle kollektiivisesti velkaa, niin aivan takuulla sellainen mies menestyy niin sanotusti naismarkkinoilla. Yksi eksäni ei ollut ollenkaan komea, joidenkin mielestä varmasti jopa epämiellyttävän näköinen ja lyhyt, alle 170, mutta hän oli verbaalisesti lahjakas ja osasi tarttua taitavasti tilannekomiikkaan. Rakastuin häneen aivan täysin. Eksä on siksi, koska käytti alkoa liikaa ja alkoholi vaikutti mielialaan, masentuneena mies oli aika veemäinen.

Se ei silti selitä sitä, miten tuon näköinen voi saada Tinderissä noin valtavasti mätsejä. Mätsit eivät muodostu sosiaalisista taidoista, vaan kuvista, joissa noilla mätsimäärillä pitäisi olla miesmallina työskentelevä 22-vuotias mies, eikä 38-vuotias varastomies Johannes.

Ehkä se on hänen niksinsä. Hän vaihtaa aina välillä kuvansa 22v turkkilaiseen miesmalliin, eli sellaiseen johon kaikki suomalaiset naiset käyvät kuumina, varsinkin ne sellaiset tavis-pirjot joilla ei ole saumaa kantarodun alfoihin.

Sitten kun hän on pari kolme päivää kerännyt mätchejä, hän vaihtaa kuvansa takaisin omiinsa ja hurmaa sitten naiset puhetaidoillaan.

Profiili lähtisi poistoon tuosta saman tien. 9/10 naisesta raportoisi huijarin ylläpidolle. Keksi jotain uskottavampaa.

Miten siitä edes jäisi kiinni? Eihän nyt naiset muista keitä kaikkia ne ovat vetäneet oikealle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/618 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannes on taitava pelimies ja varmasti kova paneen. Itse etsin parisuhdetta eikä tietenkään Tinderissä tapahdu mitään.

Vierailija
64/618 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, vähän kuin minä, mutta olen pidempi ja (ihan komeakin). Mulla on erinäisiä sairauksiakin ja en ole pokaillut satoja naisia vaan etsin Tinderistä pysyvää parisuhdetta ja sen myös sitten löysinkin aikani käytyäni treffeillä löydettyäni hänet toisesta treffipalvelusta.

Artikkelin mies puhuu täysin asiaa ja en yhtään ihmettele miks löytää seuraa. Ehkä tyypillä on niin sanotusti k... noussut hattuun, kun se on huomannut, että sosiaalisista taidoista tullut itsevarma, kun on niin monta matchia. Itse huomasin treffailussa myös, että hyvä tuo hyvää ja se oli/on mussa perus luonteenpiirre.

Miksi se pitää ottaa noin negatiivisesti? Kusi noussut hattuun? Miksi tuota ei voi ottaa tsemppaavana juttuna? Onko lasisi aina puoliksi tyhjä?

Vierailija
65/618 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fjfjf kirjoitti:

Siinäpä teille naisille selitys miksi ei löydy enää kunnon miehiä..

Tinderis riittää tarjontaa vähän liikaa, perinteinen parisuhde ei paljon enää kiinnosta

Mies 42v 4v tinderis.

Mitä kunnon miehiä? Tuollaisia miehiä me juuri halutaan. Kuka nyt haluaa miehen asumaan kanssaan. Siitä ei ole kuin vaivaa.

Niitä kenen perään täällä huudellaan joka viikko.

Vierailija
66/618 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on huumorintajua, hyvät sosiaaliset taidot, mies on terveellä tavalla itsevarma eikä ajattele että naiset ovat hänelle kollektiivisesti velkaa, niin aivan takuulla sellainen mies menestyy niin sanotusti naismarkkinoilla. Yksi eksäni ei ollut ollenkaan komea, joidenkin mielestä varmasti jopa epämiellyttävän näköinen ja lyhyt, alle 170, mutta hän oli verbaalisesti lahjakas ja osasi tarttua taitavasti tilannekomiikkaan. Rakastuin häneen aivan täysin. Eksä on siksi, koska käytti alkoa liikaa ja alkoholi vaikutti mielialaan, masentuneena mies oli aika veemäinen.

Se ei silti selitä sitä, miten tuon näköinen voi saada Tinderissä noin valtavasti mätsejä. Mätsit eivät muodostu sosiaalisista taidoista, vaan kuvista, joissa noilla mätsimäärillä pitäisi olla miesmallina työskentelevä 22-vuotias mies, eikä 38-vuotias varastomies Johannes.

Ehkä se on hänen niksinsä. Hän vaihtaa aina välillä kuvansa 22v turkkilaiseen miesmalliin, eli sellaiseen johon kaikki suomalaiset naiset käyvät kuumina, varsinkin ne sellaiset tavis-pirjot joilla ei ole saumaa kantarodun alfoihin.

Sitten kun hän on pari kolme päivää kerännyt mätchejä, hän vaihtaa kuvansa takaisin omiinsa ja hurmaa sitten naiset puhetaidoillaan.

Profiili lähtisi poistoon tuosta saman tien. 9/10 naisesta raportoisi huijarin ylläpidolle. Keksi jotain uskottavampaa.

Miten siitä edes jäisi kiinni? Eihän nyt naiset muista keitä kaikkia ne ovat vetäneet oikealle.

No ne naiset jotka vetää adoniksia oikeaan varmaan huomaisivat jos keskusteluissa yhtäkkiö onkin pyllerö. Mutta ihan miten vaan, pidä luulosi.

Vierailija
67/618 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kfkfj kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fjfjf kirjoitti:

Siinäpä teille naisille selitys miksi ei löydy enää kunnon miehiä..

Tinderis riittää tarjontaa vähän liikaa, perinteinen parisuhde ei paljon enää kiinnosta

Mies 42v 4v tinderis.

Mitä kunnon miehiä? Tuollaisia miehiä me juuri halutaan. Kuka nyt haluaa miehen asumaan kanssaan. Siitä ei ole kuin vaivaa.

Niitä kenen perään täällä huudellaan joka viikko.

Naisten mikäli minä olen mitään huomannut.

Vierailija
68/618 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen iskenyt myyjän Ärrältä ja naisen koirapuistosta"

Ihan varmasti Johannes, ihan varmasti.

Vierailija
69/618 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos muuttaa samalla profiilitekstin ja nimi on joku geneerinen juha tai petri, niin mitä ne naiset edes osaa epäillä. Ehkä se turkkilainen miesmalli antoi vaan unmätchin.

Vierailija
70/618 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No. Mulla on hyvin samanlaisia kokemuksia Tinderistä. Ihan perussälli olen - yritän olla rento ja peruskohtelias. Hyvin tulee matcheja ja paljon juttelua ja tapailua.

Toki olen valmis kunnolla seurustelemaan. En ole edes töissä juuri nyt ja kaljaa juon. Amk-käyty ja perustoimistohommaa. Ihan taviksen näköinen nelikymppinen - toki olen sosiaalinen, perussivistynyt ja kohtuullisen hauska.

Naisetkin ovat olleet 20 - 50 mukavia ja viehättäviä. Ihan hyvä palvelu, vaikka kaikki aina valittavat Tinderistä. Asun toki Hkissä ja joudun välillä käyttämään Goldia.

varmaan nyt vähintään samalla tasolla pyylevän työttömän keski-ikäisen miehen kanssa.

Vierailija
71/618 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tästä onkin rivien välistä luettavissa, mikä se ongelma nyt palstan vinkujilla on. Mätsi on mätsi vain jos se on kauniin kakskymppisen kanssa. Johanneskin sen sanoi. Realiteetit kohdilleen niin alkaa osumia tulla.

Vierailija
72/618 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen iskenyt myyjän Ärrältä ja naisen koirapuistosta"

Ihan varmasti Johannes, ihan varmasti.

Mun yksi sekakäyttäjä kaveri iski ärrän myyjän. Juju oli siinä että hän oli 35v ja se myyjä 50v+ lihava ja kauhean näköinen.

Vierailija
73/618 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on isketty lähisukulaisen hautajaisista 🤷🏻

Vierailija
74/618 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni Tinderistä ei ollut kovin kaksinen. Muutama kymmenen tykkäystä, viisi matsia ja kahdet treffit. En kuitenkaan edes ajatellut lähteä siitä syyttämään Tinderiä, naisia jne.

Asun keskikokoisessa kaupungissa, jossa aika pieni joukko Tinderissä, kuvani ja testini eivät olleet erityisen huoliteltuja vaan kännykällä napattuja, tiedän olevani vähän kömpelö sosiaalisessa viestittelyssä jne.  Tinder vaan on mulle aivan väärä väline. M45

Vierailija
75/618 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Body count yli 200 ja kutsuu itseään romantikoksi.

Vierailija
76/618 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ne naiset jotka vetää adoniksia oikeaan varmaan huomaisivat jos keskusteluissa yhtäkkiö onkin pyllerö. Mutta ihan miten vaan, pidä luulosi.

Eikö teille naisille tule kokoajan jotain outoja mätchejä joita ette ole vetäneet oikealle?

Minulle nimittäin tulee.

Lisäksi hän voisi tehdä sen niin että vaihtaa kuvat ennenkun alkaa pyyhkäisemään. Sitten mätchi tulee heti aluksi omilla kuvillaan.

Vierailija
77/618 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuossa jotain ihailtavaa, että matcheja tullut ja saanu naisia lähikontaktiin? Etenkää 38-vuotiaana. Mä olin parikymppisenä naisena kova treffaamaan, mutta näin +35 vuotiaana sitä arvostaa eri asioita mitä silloin.

Vierailija
78/618 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän vitsiartikkelilta vaikuttaa...toki poikkeuksia ja anekdootteja on aina suuntaan ja toiseen, mutta asiaa on tutkittu jo tarpeeksi ja voidaan sanoa, että miehen mahdollisuudet saada Tinderistä mitään ovat vähäiset. 10 000 pyyhkäisyä voi johtaa yksiin treffeihin jne.

Lisäksi tuossa artikkelissa sanotaan, että henkilö on "perusmies" ollessaan alle 180cm ja yli 100kg painava. Hänhän on erittäin lihava, mikä tekee tarinasta vielä epäuskottavamman. 

Tuossa oli kuvia, joissa näytti tanakalta ja lihaksikkaalta. Ei ollut lihava.

Vierailija
79/618 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi oikeasti alkaa valmentamaan suomalaisia miehiä tinderin käyttöön.. oon kahden 0 tykkäys kaverin kanssa tehnyt uuden profiilin heille.. lopputulos on satoja matchejä.

Vierailija
80/618 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän vitsiartikkelilta vaikuttaa...toki poikkeuksia ja anekdootteja on aina suuntaan ja toiseen, mutta asiaa on tutkittu jo tarpeeksi ja voidaan sanoa, että miehen mahdollisuudet saada Tinderistä mitään ovat vähäiset. 10 000 pyyhkäisyä voi johtaa yksiin treffeihin jne.

Lisäksi tuossa artikkelissa sanotaan, että henkilö on "perusmies" ollessaan alle 180cm ja yli 100kg painava. Hänhän on erittäin lihava, mikä tekee tarinasta vielä epäuskottavamman. 

Ei ole lihava vaan sellanen nallekarhumainen, koska käy salilla. Mittojen perusteella ilmeisesti sellainen, että on leveät hartiat, paksu selkä, vahvat reidet ja mahaa.

No tuossa artikkelissahan on kuvakin ja ihan hyvältä näyttää, sopusuhtaiselta ja harteikkaalta vaikka onkin painoa. Enemmän varmaan positiivinen ja rento luonne vaikuttaa, hän kertoo että osaa keskustella ja on ystävällinen, vaikka kemiaa ei olisi, pystyy yksien deittien ajan keskustelemaan kohteliaasti. Tällä palstalla on ketjuja siitä, miten kahvikupin tarjoaminen on ylivoimaista joillekin ja mikäli kemiaa ei ole, ts. nainen ei vastaakaan ideaalia, poistutaan paikalta saman tien raivoa pidätellen. Ja sitten itketään ettei naista löydy.