Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en kestä mieheni ex-lapsia enää!

Vierailija
11.12.2006 |

Kaksi poikaa 5 ja 7 vuotiaat ja on sellaisia riehupellejä että!!!! Saimme juuri vauvan niin kun nämä ex-lapset on meillä eivät anna vauvan esim nukkua vaan menevät viereen huutamaan ja repimään hereille heti kun silmä välttää!!!!! Miten saisin miehelle perille että nämä lapset eivät kävisi meillä vaan mies tapaisi ex-lapsiaan niiden äidin luona? Tai vaikka jossain hotellissa jos aikuiset on niin itsekkäitä ettei halua tulla keskenään toimeen edes lasten takia!

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tämä sinun vauvasi ei ole vain sinun sukuasi. Puolet geeneistä tulee näiden riehupetterien isältä. Mikähän todennäköisyys hänellä on saada kiltti ja rauhallinen lapsi, kun tähänastiset on sataprosenttisesti villejä?

Vierailija
42/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se enää niin pahalta kuulosta.

Vierailija
44/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi vaan sillä mieheni olisi saanut noistakin riehuvista apinoista kasvatettua ihmisiä, mutta menetti lapset sille horolle ja lopputulos on nähtävissä. Ja mä en sen lutkan lapsia enää KOTIINI halua.

ap

Vierailija
45/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
46/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä että on hankalaa kun riehupetterit tulee kylään mutta kyllä sinunkin on hieman katsottava asennettasi ja kielen käyttöäsi.

Vierailija
47/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon termin käyttö jo osoittaa millainen ihminen olet, ap...

Vierailija
48/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
49/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi perii puolet geeneistä isältä, puolet äidiltä. Jos ei isällä ole riehuntageenejä mitä panna eteenpäin ja äidillä on, lapsessa ei silti voi niitä olla enempää kuin 50 %.

Vierailija
50/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti huorittelee ja horottelee muita naisia... huhhuh!!!

Vierailija
51/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nämä riehujapetterit on ihan taatusti perineet 100% ellei enemmänkin riehuntageenejä nimenomaan hullulta äidiltään!!

ap

Vierailija
52/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo ihan tosissani ajatellut, että minulla on oikeus asua kotonani rauhassa, minun ei tarvitse kuunnella huorittelua ensin lapselta, katsella alati heiluvaa keskisormea, tai jopa kuulla kun poistun ovesta ulos, että " menetkö taas pillua jakelee" Siis tältä 7 vuotiaalta!

Minun lasteni ei tarvitse nähdä tuollaista käytöstä (saatika oppia tuollaista kieltä).

Jos yritän laittaa poikaa kuriin niin alkaa huuto kuinka minä en häntä määrää. Hänen ei tarvitse huoria totella. Näin on äiti sanonut.

Ja joka kerta kuulen kuinka lapsi sanoo, että lyö multa leipäveitsellä keuhkot puhki tai kaivaa kynsillä mun silmät päästä. (luultavasti taas äidiltä opittuja kielikukkasia)

Ja odottakaas vaan, millainen huuto ja räyhäys, tappouhkausten määrä ja rahavaatimusten sateleminen alkaa kun poika kertoo nää äidilleen.

Silloin tämä hullu-äitipuoli-huora saa kuulla taas kunniansa...

Tottakai mieheni mua puolustaa ja aina seisoo minun tukena, mutta eipä se paljon auta..

Entäs sitten meidän lapset?

Eikö meidän lapsilla ole kotonaan oikeus olla rauhassa? Eikö heillä ole oikeus koskemattomuuteen?

Täytyykö heidän kuunnella haukkumista, nimittelyä ja kestää väkivaltaa säännöllisesti?

Täytyykö heidän jaksaa ja kestää vain siksi, että miehellä on edellisestäkin liitosta lapsi?

Onko tällä lapsella oikeus tulla meille aina riehumaan ja pahoinpitelemään?

Ja ette todella usko, millaisesta perhehelvetistä tässä on kyse.. ette, ellette itse tule joskus katsomaan. Meidän säännöt ja kiellot ei auta, kun lapsen äiti yllyttää ja kehoittaa lasta toimimaan näin.

PORTTIKIELTO.. aah, miten autuaalta se kuulostaakaan!

t. 32

Vierailija
53/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuu miehensä lapsia entisiksi sellaisiksi ja muutenkin kielenkäyttö on sitä luokkaa, että ei ole ainakaan sydämen sivistyksellä pilattu. Sääliksi käy miestä ja tämän lapsia.

Vierailija
54/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
55/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
56/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä kun sinä et voi miksikään muuttaa, vaikka kuinka haluaisit. Ei kai rakkaus ole kiinni siitä onko virallinen huoltaja vai ei? Taidat olla vähän yksinkertainen...?

Vierailija
57/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
58/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, kyllä tuon käytöstavattomuuden ja asenneongelman saa sille omalle lapselleen vieritettyä hyvin tehokkaasti. Jos yhtään lapsestasi välität yksilönä, nyt olisi hyvä aika katoa peiliin. Miten vaikeaa hänen elämästään tulee, jos oppii kotoa tuollaiset käytöstavat?

Vierailija
59/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isyys ei lakkaa eroon ja huoltajuuden menettämiseen.

Vierailija
60/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja sitä kun sinä et voi miksikään muuttaa, vaikka kuinka haluaisit. Ei kai rakkaus ole kiinni siitä onko virallinen huoltaja vai ei? Taidat olla vähän yksinkertainen...?

Itse olet yksinkertainen kun sekoitat nämä kaksi. Mieheni on muuten samaa mieltä noista riehuapinoista! Miksei kukaan huomioi että ne RÄÄKKÄÄ ja KIUSAA MINUN VAUVAANI!

Siis nipistelee, läpsii, repii hiuksista että vauva herää

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi