Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en kestä mieheni ex-lapsia enää!

Vierailija
11.12.2006 |

Kaksi poikaa 5 ja 7 vuotiaat ja on sellaisia riehupellejä että!!!! Saimme juuri vauvan niin kun nämä ex-lapset on meillä eivät anna vauvan esim nukkua vaan menevät viereen huutamaan ja repimään hereille heti kun silmä välttää!!!!! Miten saisin miehelle perille että nämä lapset eivät kävisi meillä vaan mies tapaisi ex-lapsiaan niiden äidin luona? Tai vaikka jossain hotellissa jos aikuiset on niin itsekkäitä ettei halua tulla keskenään toimeen edes lasten takia!

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli siis ovat miehesi lapsia et kyllä " pääse" heistä mitenkään. Sellasita se vaan on lasten kanssa. Lapsesi sisaruksia ja sellaista se elämä monen lapsen kanssa on. Toki vanhemilla lapsilla jotain sääntöjä vauvan kanssa tulee olla, siinä olen kanssasi samaa mieltä.

Vierailija
22/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten, ap, olet kertakaikkisen säälittävän tyhmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja kyllä ne lapset vaan nimenomaan on ex lapsia koska mies ei ole enää niiden lasten huoltaja. Ja tämä on myös minun kotini joten minullakin on sanottavaa millaisia riehupettereitä haluan vastaanottaa OMAAN KOTIINI.

ap

Vai aiotko sinä (omien sanojesi mukaan aikuinen), laittaa miehesi valitsemaan sinun ja lastensa välillä?

Vierailija
24/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin tämä on myös MINUN ja VAUVANI koti ja meillä on oikeus KOTIRAUHAAN jota nämä räkänokat häiritsee.

ap

Vierailija
25/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap - enkä ole provo

Vierailija
26/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa lasten huoltajuuden prostituoidulle?

Vierailija
27/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt viimeistään paljastuit provoksi. ONNEKSI, sillä ei kukaan lapsi oikeasti ansaitse noin tyhmää äitiä tai äitipuolta.

Vierailija
28/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse menin kunniallisesti neitsyenä avioliittoon.

ap

Vierailija
29/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis olen tavannut ennen vauvan syntymää ja samanlaisia apinoita ne on aina olleet. Ja miksi minusta ei olisi äidiksi OMALLE BIOLOGISELLE lapselleni, minä taatusti kasvatan hänestä kiltin mikä on helppoa, onhan lapsi TYTTÖ!

ap

Vierailija
30/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
31/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä tästäkin provosta saadaan aikaiseksi tyttö-poikatappelu!

Vierailija
32/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän itsekin " uutena" naisena, miltä tuntuu kun kamala riiviö tulee säännöllisesti sotkemaan kaiken.

Ja oikeasti tarkoitan tätä. Lisänä kun siihen laittaa haukkuvan, huutqvan, rahaa vaativan ja huorittelevan exän niin... voin sanoa että " hyvin menee joo.."

Miksi aina teilataan uudet puolisot niiksi pahoiksi?

Ensinnäkään minä en liity mitenkään mieheni ja hänen exänsä eroon, silti olen viimeisen 5 vuoden ajan kuullut olevani huora, pillua jakava lumppu, hullu ämmä (kun komennan lasta esim repimästä verhoja). Minun ja mieheni lapset ovat vammaisia äpäröitä.

Ja kyllä, tämä kaikki tulee myös miehen entisen liiton lapsen suusta (nyt 7 v.) Lapsi jo kolme vuotiaana osoitti minua ja sanoi sujuvasti SÄ OOT HUORA.

Lisäksi tää lapsi potkii meidän vauvaa (kun äiti käski), repii kolmevuotiasta hiuksista (kun äiti on käskenyt rääkätä), tönii ja lyö, puree ja repii (kun noi on vammasia, äiti on sanonut).

Käsi sydämelle, kuinka moni jaksaisi katsella tälläistä vaan rakastavin silmin?

En minä ainakaan. Mutta olenkin se PAHA äitipuoli.

Vierailija
33/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanoa että on myös vilkkaita tyttöjä. Ja jos on luonteeltaan vilkas, ei sille voi " kasvattamalla" mitään. Siinä mielessä, että voi tietty opettaa käytöstavat jne. mutta sille perusluonteelle ei voi mitään. Vilkkaille sattuu ja tapahtuu.

Ja mitä tulee noiden lasten riehuntaan, niin todennäköisesti ainakin osa siitä on huomion hakemista, jos kerran näkevät isäänsä suht harvoin. Ja mustasukkaisuutta, kun heille on tullut sisko huomiota jakamaan.

Kahden tytön äiti, toinen vilkas, toinen ei

Vierailija
34/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kasvatat tytöstäkin poikia vihaavan. Eroa jo nyt niin pääset turhista riidoista.

Vierailija
35/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse oli ap:sta, joka leimaa " ex-lapset" räkänokiksi jne. jne.

Ihan eri juttu aikuisten tapella keskenään, kuin että aikuinen nainen jakelee porttikieltoa kotiinsa miehen lapsille.

Vierailija
36/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä nyt vaan satun tietämään että tytöstä tulee kiltti, meidän suvussa tytöt on aina olleet kilttejä! Tosin niin kyllä pojatkin, paitsi nuo riehupetteri-apinat, mutta ne ei olekaan mitään sukua meille nuo mieheni ex-lapset.

Vierailija
37/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan pelisäännöt selväksi kaikille ja pidätte kiinni niistä. Muista myös tehdä hauskoja juttuja poikien kanssa. Lapset eivät ikinä ole miehesi ex lapsia. Hehän käyvätkin teillä aivan säännöllisesti.

Vierailija
38/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sellainen huora ettei pystynyt miestä pitämään. Mulla ei ole siis mitään tekemistä miehen eron kanssa, tapasimme vasta kun mies oli tämän lutkan jo jättänyt. Onneksi sen ei tarvinnut sentään ottaa niitä apinoita meidän luokse, äiti ja lapset on toisensa ansainneet.

ap

enkä ole provo

Vierailija
39/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lapset eivät ikinä ole miehesi ex lapsia. Hehän käyvätkin teillä aivan säännöllisesti.

Miehellä ei ole enää huoltajuutta näihin lapsiin joten kyllä ne on ihan ex-lapsia.

ap

Vierailija
40/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi-ikäistyminen on ihan kokonaan toinen asia, tajuatteko.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän