Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en kestä mieheni ex-lapsia enää!

Vierailija
11.12.2006 |

Kaksi poikaa 5 ja 7 vuotiaat ja on sellaisia riehupellejä että!!!! Saimme juuri vauvan niin kun nämä ex-lapset on meillä eivät anna vauvan esim nukkua vaan menevät viereen huutamaan ja repimään hereille heti kun silmä välttää!!!!! Miten saisin miehelle perille että nämä lapset eivät kävisi meillä vaan mies tapaisi ex-lapsiaan niiden äidin luona? Tai vaikka jossain hotellissa jos aikuiset on niin itsekkäitä ettei halua tulla keskenään toimeen edes lasten takia!

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n ei olisi pitänyt vaan väittää olevansa biologian opettaja noiden riehuntageenijuttujen jälkeen... Siinä kohtaa jopa hitaampi (= minä) tajusi, että Kirkkonummi onkin Porvoo.

Vierailija
2/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka varmaankin oli aivan täyttä totta.

Elämäsi kuulostaa todella kauhealta:(

Miten oikein itse jakselet?

Miehesi pitäisi tehdä stoppi heti tuolle hommalle ja lopettaa lapsen tapaaminen tai tavata sitä yksin jossain kodin ulkopuolella. Tuohan on jo fyysisesti ja etenkin henkisesti hyvin vaarallista teidän lapsillenne. Tehkää asialle nopeasti jotakin, ennenkuin siitä seuraa lapsillenne pysyvää haittaa.

Voimia tilanteeseen!! Nyt olet vaan kovana! Kenenkään ei tule tuollaista kestää ja sinun velvollisuutesi on suojella pieniä lapsiasi, muista se!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se siihen katsoo onko huoltaja??? Ne ei ole mitään ex-lapsia vaan aina Miehesi lapsia.

koita nyt tulla toimeen

jos sä meet lastenvalvojan luokse se kyllä nauraa

Miksi isä tapaa lapsia jos ei ole minkäänlaista huoltajuutta?Onko lasten äiti yksinhuoltaja?

Vierailija
4/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä aika noviisi provoilun suhteen, mutta kun on tarpeeksi tylsää niin näköjään silloin tuo luovuus kukkii... vaikka no en mä suoraan sanoen itse kummoisena tätä juttua pitänyt, mutta kiva jos jollain on hauskaa ollut. Harmi sen äidin puolesta, jonka kertomus on aito, sen vois kopsata omaksi ketjukseen jos ko. äiti haluaa oikeasti jakaa kokemuksia ja saada neuvoja. No, sainpahan hetkeni parrasvaloissa - toivottavasti ei tullut loukattua ketään tai pahoitettua kenenkään mieltä kummoisemmin. En mä tätä provoilua kyllä ole paljon harrastanut ja tuskin tulen jatkossakaan harrastamaan, jos ollenkaan. En tiedä mikä pikku pirulainen iski.

ap

Vierailija
5/91 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs väität olevasi Kirkkonummen yläasteen biologianopettaja, ja kerrot kaikenlaista pötyä täällä - miltä luulet sen tuntuvan siitä ilmeisesti yhdestä ainoasta naispuolisesta bilsanopesta? Tai entä jos hänen tuttunsa lukevat täältä tätä ja alkavat ihmetellä? Täytyy kyllä sanoa, että tämä meni vähän liian pitkälle!

Vierailija
6/91 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa miehesi huoltaja tai ei, lapset ovat silti AINA JA IKUISESTI hänen lapsiaan. Sukulaisuutta ja geenejä ei voi muuttaa tai poistaa. Et voi muuttaa sitä biologista tosiasiaa, että niiden lasten geeneistä puolet on sinun mieheltäsi = he ovat miehesi lapsia.

Vierailija:

Mieheni ei ole lasten HUOLTAJA joten lapset ovat hänen EX-lapsiaan.

ap

Vierailija
7/91 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullulla halvat huvit, tällä ap-idiootilla ilmaiset.

Aihe on totista totta monelle. Siskoni kärsii joka toinen viikonloppu moista terroria. Eikä kukaan/mikään voi sitä estää.

Vierailija
8/91 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osui ja upposi vähän liian lujaa.

Meillä laspsen isä ei ilmeisesti uuden vaimonsa takia pidä yhteuttä poikaansa.

PS: Pyytäisin tähän provoiluunkin jotain rajaa..

Vierailija
9/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etteikö lapset olisi saaneet suurta kolhua sieluunsa, kun isä jätti heidät pilluajakelevan lutkan tähden? Sinusta voi miehen exä tulla, lapset ovat hänen aina.

Vierailija
10/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollet, vastaus on tämä:

NE EI OLE MITÄÄN EX-LAPSIA!!!

Vierailija
11/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan sulle joka et asioista mitään tiedä.

ap

Vierailija
12/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ovat kyllä ihan aina isänsä lapsia ja oikeutettuja vierailemaan isänsä kotona.

Voit ja osaat varmaan itsekin pitää heille kuria?

Eihän nuo uusperhekuviot yleensä ole helppoja, mutta aikuisilta vaadittaisiin kypsää suhtautumista.

Vierailija
13/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jollet, vastaus on tämä:

NE EI OLE MITÄÄN EX-LAPSIA!!!

Vierailija
14/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tulevat olemaan aina ja ikuisesti miehesi lapsia, vielä täysi-ikäisinäkin. Kyllä se teidän yhteinenkin vauva vielä joskus ehtii tohon riehupelleikään...

Vierailija
15/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset on lapsia erosta huolimatta eikä mitään ex:iä

Vierailija
16/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tai vaikka jossain hotellissa jos aikuiset on niin itsekkäitä ettei halua tulla keskenään toimeen edes lasten takia!

Aikuiset, jotka eivät halua tulla toimeen keskenään, vai aikuinen, joka ei halua tulla toimeen lasten kanssa?

Vierailija
17/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä ne lapset vaan nimenomaan on ex lapsia koska mies ei ole enää niiden lasten huoltaja. Ja tämä on myös minun kotini joten minullakin on sanottavaa millaisia riehupettereitä haluan vastaanottaa OMAAN KOTIINI.

ap

Vierailija
18/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tod ole ex-lapsia silti! Kyllä ne ihan miehes lapsia on vaikka asus Alaskassa.

Vierailija
19/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
20/91 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOSKA MIEHELLÄNI EI OLE NIIHIN HUOLTAJUUTTA ENÄÄ.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi