Kertokaahan miten tilata seksileluja netistä ja mahdollisia eri paikkoja mistä niitä löytyy
Esimerkiksi se kuuluisa kaalimato. Mikä tai millaisella tavalla se tapahtuu. Kaalimato.com ja jotain mutta mitä? Tuntuu kiinteistöjen vuokra hinnat olevan niin isot ettei pelkkiä kauppoja enää löydy. Ainakin tämä kymenlaakso.
Kommentit (28)
Uusia kauppoja tullut joitain. Täällä esim hyvät tarjoukset tällä hetkellä https://www.salapalatsi.fi
Tilasin Temusta äskettäin. Tuotteet vaikuttavat mutuna aivan vastaavilta, mitä olen tilannut suomalaisista verkkokaupoista, hinta paljon halvempi. Pitää mainita yksi tuote, joka maksoi Temussa ~40e, aivan samannäköinen ja samoilla spekseillä suomalaisessa verkkokaupassa ~140e.
Vierailija kirjoitti:
M45 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaalimato on alan surkein kauppa. Välttäkää
Olisi hyvä jos kertoisit myös että miksi noin. Aivan yhtä hyvin ja nopeasti sieltä on tilaukset tulleet kuin Keltaisesta Ruususta, Huippukivasta ja Hotlipsistakin. Hintatasokin on koko lailla sama kaikissa.
Kyllä kaalimato on kalliimpi kuin muut.
Olen tilannut täkäläisistä verkkokaupoista vain Kaalimadosta. Hieman epäilyttää levitellä yhteystietojani jokaiseen lelukauppaan, toisaalta olen käyttänyt hyväkseni tarjouksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M45 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi hyvä jos kertoisit myös että miksi noin. Aivan yhtä hyvin ja nopeasti sieltä on tilaukset tulleet kuin Keltaisesta Ruususta, Huippukivasta ja Hotlipsistakin. Hintatasokin on koko lailla sama kaikissa.
Olen tilannut täkäläisistä verkkokaupoista vain Kaalimadosta. Hieman epäilyttää levitellä yhteystietojani jokaiseen lelukauppaan, toisaalta olen käyttänyt hyväkseni tarjouksia.
Kaalimadon tarjouksista esimerkkinä Fleshlight Girls -värkit 39.30 €.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M45 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaalimadon tarjouksista esimerkkinä Fleshlight Girls -värkit 39.30 €.
Miksi tuossa on 30, hinta oli 39,90 €? Ja muita vastaavia alennuksia olen hyödyntänyt. Toimitukset nopeita, ei valittamista.
amorin.fi mukavan oloinen putiikki.
Uusia kauppoja tullut joitain. Täällä esim hyvät tarjoukset tällä hetkellä <a href="https://www.salapalatsi.fi/">www.salapalatsi.fi</a>.