Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Burberry on juntti merkki?

Vierailija
11.12.2006 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla kateellinen! Taas katselivat köyhät yyheet, kun kävelin Mersulleni marketin parkkipaikalla Burberyn takissa ja kaulahuivissa. Käsilaukkukin taisi olla Burberyä...Maksaahan se, mutta kun varaa on niin pitäähän sitä elämästä nauttia. Hieno luxsus merkki, jota ei kouluttamattomian köyhien päällä nää.

Vierailija
2/12 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Taidat olla kateellinen! Taas katselivat köyhät yyheet, kun kävelin Mersulleni marketin parkkipaikalla Burberyn takissa ja kaulahuivissa. Käsilaukkukin taisi olla Burberyä...Maksaahan se, mutta kun varaa on niin pitäähän sitä elämästä nauttia. Hieno luxsus merkki, jota ei kouluttamattomian köyhien päällä nää.

:) eipä näe kyseistä luksusmerkkiä myöskään vanhan rahan päällä. Huomaamatonta luksusta, ilman suurta " hei, tää makso ihan sikana" huutelua mieluummin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. chavscum. co. uk/

Vierailija
4/12 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muutenkin tuo merkin kuuluttaminen kauas on niin mautonta. JOs tahtoo käyttää burberryä niin sitten ehkä mieluummin prorsum-mallistoa...

Vierailija
5/12 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vielä pahempaa, niin ainakin ensisijassa oletetaan.

Vierailija
6/12 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja muutenkin tuo merkin kuuluttaminen kauas on niin mautonta. JOs tahtoo käyttää burberryä niin sitten ehkä mieluummin prorsum-mallistoa...

siis minkä chavien?? vääntäkää rautalangasta

Vierailija
7/12 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

takki, yli 60 vuotta vanha, ja lähemmä 100 kertaa pesty, ei mitenkään uuden veroinen, mutta todella mukava päällä.

Vierailija
8/12 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kai se on muutenkin aika loppuunkulutettu merkki. Merkeilläkin tahtoo olla oma elinkaarensa.

Vierailija
9/12 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat brittiläisiä pissiksiä. Heillä on alhainen koulutustaso, mutta rahaa sen verran että voidaan ostaa merkkivaatteita ja tavoitella sitä kautta sosiaalista nousua. Ei niin vieras ilmiö Suomessakaan...

Vierailija
10/12 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain e-bayltä halvalla. olisko ollut n. 8-10 dollaria.

Mutta pitää odottaa kesää ennenkuin sitä voi käyttää.

Vierailija
11/12 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

burberry on vanha ja laadukas klassikko jolla trendikkäämpiäkin mallistoja ja monia juttuja joissa ei ruutua ole ollenkaan (esim thomas burberry, burberry prorsum jne).

itse ostin burberryä vuosia ennen sen uutta tulemista ja nyt olen pitänyt niitä aftaliinissa kun sitä on ollut liikaa.

vuittonista pidän myös mutta olen pitänyt monogram canvas kuosisia laukkujani naftaliinissa samasta syystä. kyllä ne taas palaavat kun ovat kerran klassikkoja!

junttia on se kun tunkee itsensä täyteen sitä ruutua - sääntö on se että korkeintaan 1 ruutujuttu per pukeutumiskerta!

Vierailija
12/12 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaate saa maksaa, mutta ei se saa päällepäin loistaa. En käytä mitään yleisesti kalliiksi tunnettuja juttuja, koska en halua, että kukaan voi tehdä päätelmiä varallisuusasteestani. Mulla ei ole tarvetta jakaa rahankäyttöäni muiden pällisteltäväksi, koska ei mua muidenkaan fyrkat kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän