Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä haaveilet? Mitä sinulta puuttuu?

Vierailija
12.10.2010 |

Luuletko että voit saavuttaa sen?

Mä haaveilen kesähuvilasta meren rannalla ja isosta lämminhenkisestä suvusta ja mukavista ystävistä. Haaveilen myös haastavasta mielenkiintoisesta työpaikasta, jossa voisi työskennellä pitkään.

Merenrantahuvilan voin saada, mutta isoa sukua en (ellen itse hanki paljon lapsia ja odota mahdollista suurta jälkikasvua). Mukavia ystäviäkin voisi ehkä saada jos vaihtaisi miestä ;) Haastavan ja hyvän työpaikan voin löytää. Eli ehkä puolet haaveistani on toteutettavissa.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä toivon et lopettaisin haaveilun.

Yksinkertaisesti siksi että mulla on vakituinen kiva työpaikka, olen terve, mulla on omilleen muuttanut menestyvä lapsi ja rahaa reilusti tilillä. Ystäviä joiden kanssa nauttia elämästä ja kiva koti lähellä työpaikkaa. 

On ihan hemmetin ylimielistä toivoa vielä jotain lisää. 

No jos nyt jotain niin yks tietty mies vois katsoa pitkään silmiin, ottaa mua kädestä kiinni eikä lähtis ikinä pois.

Sen kun lopetat. Ei ole sen kummempaa.

Vierailija
62/63 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kaiken haaveilemani. Pääsin opiskelemaan yliopistoon haluamaani alaa, löysin ihanan puolison, saimme monta tervettä lasta. Sain viran hyvästä työpaikasta läheltä kotia. Ostimme unelmieni talon rauhalliselta paikalta. Olemme pysyneet terveinä, taloudellinen tilanne on hyvä. On hyviä ystäviä ja hyvät välit sukulaisiin. Mökki meren rannalla on, ei luksushuvila, mutta tunnelmallinen. Pystymme matkustelemaan ja meillä on mahdollisuus toteuttaa haaveitamme. Olen hyvin kiitollinen ja osaan arvostaa hyviä asioita elämässäni. Haaveilen siitä, että lapset löytävät paikkansa elämässä ja että saan pitää läheiset ihmiset elämässäni vielä pitkään. Toivoisin joskus olevani isoäiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä. Ehkä voin saavuttaa, jos sopiva tulee kohdalle.