Tinder miehet etsii nättiä nukkea - Ida kertoo
Kommentit (71)
Tätä uutistahan ruodittiin täällä jo reilut 100 sivua viime talvena. Kaikki tiedämme, miksi Ida ei saa Tinderistä sitä, mitä toivoo.
Kerran minulla oli poskessa finni. Mies, jota olin tapaillut, koski sitä sormella ja kysyi inhoten, mikä tuo on.
.
Okei
.
Naiset on kyllä julmempia!!!
En tiedä onko tuo kirjoitus parodia vai onko Ida tosissaan...
Siltä varalta että jälkimmäistä, niin tiedoksi, että miehiä ei tapailuvaiheessa kiinnosta naisen urasaavutukset - varsinkaan jos ne ovat tyyliin pääsin iltasanomiin toimittajaksi. Ulkoinen viehättävyys sen sijaan kiinnostaa seksuaalisista syistä.
Lisäksi, jos tapailemasi miehet vaikuttavat poikkeuksellisen dorkilta vika on luultavasti valintaprosessissa.
10 vuotta Tinderiä. Huhhuh. Oma miehinen itsetuntoni kestää tuota sovellusta maksimissaan viikon.
Nainen on kyllä se joka valitsee miehen treffeille ulkonäön perusteella. Tuo nainen on törkeä valehtelija ja on varmasti antanut pakkkeja miehille koska niitten naama ei ole miellyttänyt. Itse olens aanut pakkeja rumemmilta naisilta ja naiset sanoneet ettei ole kemiaa joka tarkoittaa ettei naama miellytä. Minä kyllä osaan kuunnella naista ja kyselle työstä ja harrastuksista enkä selaa omaa puhelinta koskaan jos juttelen naisen kanssa.
Kiltti mies kirjoitti:
Nainen on kyllä se joka valitsee miehen treffeille ulkonäön perusteella. Tuo nainen on törkeä valehtelija ja on varmasti antanut pakkkeja miehille koska niitten naama ei ole miellyttänyt. Itse olens aanut pakkeja rumemmilta naisilta ja naiset sanoneet ettei ole kemiaa joka tarkoittaa ettei naama miellytä. Minä kyllä osaan kuunnella naista ja kyselle työstä ja harrastuksista enkä selaa omaa puhelinta koskaan jos juttelen naisen kanssa.
Kyllä tuolla naisella on ollut hyviä treffejäkin jutun mukaan paljon kymmenen vuoden aikana. Aina on löytynyt kuitenkin joku syy, miksi Tinderiin on pitänyt palata takaisin swaippailemaan vielä parempia. Ida näyttäisi olevan myös sokea ulkonäölleen, vaikka väittääkin, ettei ole "mikään malli". Hän kuitenkin uskottelee itselleen, että miehet ovat ihastuneet hänen ulkonäköönsä. No eivät ole.
Niin siis nainen on ollut tinderissa 10 vuotta ja ties missä deittipalstoilla eikä ole löytänyt miestä. Se kertoo siitä miten todella nirso nainen tuo on itse. Suomalaiset naiset on maailman nirsoimpia. Se tiedetään kyllä ja tuo nainen kertoo että on tavallinen nainen ja tavannut tavallisia miehiä mutta silti ei ole ketään kelvannut. Eli nainen on todella nirso ja ihan varmaan antanut pakit miehen ulkonäön perusteella.
Mies- kirjoitti:
Niin siis nainen on ollut tinderissa 10 vuotta ja ties missä deittipalstoilla eikä ole löytänyt miestä. Se kertoo siitä miten todella nirso nainen tuo on itse. Suomalaiset naiset on maailman nirsoimpia. Se tiedetään kyllä ja tuo nainen kertoo että on tavallinen nainen ja tavannut tavallisia miehiä mutta silti ei ole ketään kelvannut. Eli nainen on todella nirso ja ihan varmaan antanut pakit miehen ulkonäön perusteella.
(... mutta silti ei ole KUKAAN kelvannut)
Kuten täällä miehet ovat jo sanoneet niin nainen on valinnut itseään tasokkaampia panomiehiä ja yllättyy kun ei saa heidän kanssaan mitään vakavaa.
Tämä on 99% naisten ongelma, että vain itseään tasokkaammat kipinöi.
Kun Helsinki Roboticsin valmistama "Hausfrau 2030" on sarjatuotannossa, sellainen on saatavilla kaikille haluaville ja edullisesti.
Ei tämä Ida ole mitenkään erityisen hyvännäköinen. Tavallinen pullava nainen. Hyvännäköiseksi kehuttu vain siksi, että päästy sänkyyn.
Jännä miten naiset saa hakea mitä haluaa mutta miehet ei.
Nainen löytää vain miehistä vikoja eikä itsestään yhtään. Sen takia tuokin nainen on vain reikä miehille eikä kumppania löydy.
Olisi mielenkiintoista nähdä,.minkä näköisiä miehiä tämä Ida sieltä Tinderistä mätsäilee.
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista nähdä,.minkä näköisiä miehiä tämä Ida sieltä Tinderistä mätsäilee.
Komeita pitkiä 185 cm top 10 miehiä. Ne on aina niitä joilla päässä viiraa eli ovat narsisteja ja jännä miehiä.
Kyllä on taas nainen sanansa valinnut ei voi muuta sanoa. Nirsot naiset aina lehdissä haukkuu miehet maan rakoon ja 10 vuoden aiakan tuonkin naisen päällä on varmaan ähkinyt kymmeniä miehiää mutta kukaan ei silti kelpaa.
ida she/her
Neurospicy journalist🕵🏼🦋
Women’s rights & intersectionality
Juuh jooh. LOL :D
Eihän sitä voi kieltää. Hyvännököinen ihminen saa muita enemmän vastakaisen sukupuolen huomiota osakseen. Miksi tuo on 2020-luvulla tabu, tuntuu, että aiemmin tämä tosiasia hyväksyttiin.
Kiltti mies kirjoitti:
Kemia ei ole ulkonäkö vaan vetovoima. Itse näytät arvottavan naisia rumiluksiksi, joita kuitenkin kuuntelet vaikkei naama miellytä. Vika taitaa olla muualla kuin luulet.
nii eikö sieltä saa etsiä sitä mitä kaipaa