Tinder miehet etsii nättiä nukkea - Ida kertoo
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nii eikö sieltä saa etsiä sitä mitä kaipaa
Vain ilmeisesti naiset saa. Miesten pitää etsiä sitä, mitä feministi haluaa heidän etsivän.
Te miehet ette anna naisten etsiä mitä naiset haluaa. Joka päivä tällä palstalla kerkuka missä miehet ulvovat,miten eivät kelpaa naisille Tinderissä.
Te miehet? Vastaat pitkässä ja onnellisessa, tasa-arvoisessa heteroavioliitossa elävälle naiselle nyt.
Olen varma, ettei Ida hyväksyisi miesasiamiestä, vaikka itse on intersektionaalisen feminismin edustaja.
Kaksoisstandardit. Ne on naisille sallittuja jostain kumman syystä.
Mun kaveri meni yhteen sovinistin kanssa. Mies jaksoi jonkun aikaa leikkiä 50-luvun elättäjää kunnes kyllästyi. Kaverini oikeasti ihmettelee miksen halua samaa. Elän mielummin yksin kuin lotraan liukkaria vastenmielistä otusta varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi ja iso kyynel.
Miehiä kiinnostaa naisen ulkonäkö. Niin se on aina ollut ja tulee aina olemaan. Vaikka feministiä kuinka kiukuttaisi ja vaikka kuinka kovasti halua ja yritystä muuttaa biologiaa... Kaikki ei sentään ole feministin kontrolloitavissa.
Se on jännä miten naiset kuvittelee että niillä on oikeus sanoa millainen miehen kuuluu olla, mutta miehillä ei ole samaa oikeutta naisiin.
https://www.rosebrides.com/search/
=> anna mennä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ettii tinderistä mulkkuja
Ja sitten valittavat, kun joku on mulkku :D
Ja jos edes vahingossa löytävät miehen joka ei ole mulkku niin sitten annetaan pakit sanoilla että ei ole kipinää mutta vaikutat kyllä kivalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ettii tinderistä mulkkuja
Ja sitten valittavat, kun joku on mulkku :D
Ja jos edes vahingossa löytävät miehen joka ei ole mulkku niin sitten annetaan pakit sanoilla että ei ole kipinää mutta vaikutat kyllä kivalta.
Miehet siis etsii kulissiliitosta kiinnostunutta naista? Minkä takia tästä joutuu joka kerta sanomaan ettei kulissien ylläpito onnistu ilman vakaita ja kunnollisia tuloja..
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä voi kieltää. Hyvännököinen ihminen saa muita enemmän vastakaisen sukupuolen huomiota osakseen. Miksi tuo on 2020-luvulla tabu, tuntuu, että aiemmin tämä tosiasia hyväksyttiin.
Ei ole kyse siitä että saisi enemmän. Saan seuraa ja huomiota ihan niin paljon kuin haluan. 95% omista oikealle pyyhkäisyistä on matchi.
Itse kävin juuri muutamilla Tinder treffeillä, mies kertoi haluavansa parisuhteen. Ensimmäiset treffit treffit menivät ihanasti. Mies oli äärimmäisen kunnioittava, muutenkin meillä oli todella mukavaa, ei mitään fyysistä. Mies jopa pahoitteli että oli yrittänyt suudella minua suulle.
Mies on älykäs, hyvässä työssä, ihana luonne. Mutta kun pääsiemme seksiin asti, olen aistivinani että hänen kiinnostus muuhun on lopahtanut. Hän ilmeisesti haluaa minusta kauniin seksinuken. Tai muuten vaan tämä oli se tavoite.
Olihan se toki hyvää, teimme sitä heti 4 kertaa. Mutta ärsyttää jos kaikki muu unohtuu sen jälkeen.
Okei, etsiköön siis muualta. Miksi jokaisen henkilökohtaiset kokemukset on nykyään jotain koko kansalle kerrottavia tarinoita, ja vielä yleensä sillä painolla, että muiden pitäisi nyt toimia toisin.
Tuo pedistä petiin hyppiminen on toki ikävä ilmiö, mutta selvästi sille löytyy myös kannattajansa koska siitä niin monesti mutistaan. Jos näin ei olisi, niin valtaosa olisi jo muuttanut käytöstään, jos sillä tavalla ei haluamaansa saisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain ilmeisesti naiset saa. Miesten pitää etsiä sitä, mitä feministi haluaa heidän etsivän.
Te miehet ette anna naisten etsiä mitä naiset haluaa. Joka päivä tällä palstalla kerkuka missä miehet ulvovat,miten eivät kelpaa naisille Tinderissä.
Te miehet? Vastaat pitkässä ja onnellisessa, tasa-arvoisessa heteroavioliitossa elävälle naiselle nyt.
Olen varma, ettei Ida hyväksyisi miesasiamiestä, vaikka itse on intersektionaalisen feminismin edustaja.
Mun kaveri meni yhteen sovinistin kanssa. Mies jaksoi jonkun aikaa leikkiä 50-luvun elättäjää kunnes kyllästyi. Kaverini oikeasti ihmettelee miksen halua samaa. Elän mielummin yksin kuin lotraan liukkaria vastenmielistä otusta varten.
Aika nopeasti miehen jutuista ja olemuksesta käy ilmi, mitä etsii. Ei ole mikään uutinen. On minuakin puristeltu vyötäröltä (jossa oli kuulemma liikaa) ja kaikenlaisia pukeutumis- ja meikkausvinkkejä olen saanut. Miksen voi pukeutua tai näyttää tuolta ja tuolta? Mitä ihmettä, sitten se ei olisi minä.
Samalla kuitenkin miehet pitävät luonnonläheisestä ja järkevästä puolesta minussa.
Ei tulisi mieleenkään alkaa arvostelemaan kenenkään miehen ulkonäköä tai antaa muokkauskommentteja. Vastenmielinen idea. Jokaisella on oma tyyli ja hygieniasta pitää pitää huolta. Jos ei, niin ei kiinnosta ja en ala kommentoimaan. En halua muokata ketään ihmistä minunlaiseksi. Se on joko kiinnostaa tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika nopeasti miehen jutuista ja olemuksesta käy ilmi, mitä etsii. Ei ole mikään uutinen. On minuakin puristeltu vyötäröltä (jossa oli kuulemma liikaa) ja kaikenlaisia pukeutumis- ja meikkausvinkkejä olen saanut. Miksen voi pukeutua tai näyttää tuolta ja tuolta? Mitä ihmettä, sitten se ei olisi minä.
Samalla kuitenkin miehet pitävät luonnonläheisestä ja järkevästä puolesta minussa.
Ei tulisi mieleenkään alkaa arvostelemaan kenenkään miehen ulkonäköä tai antaa muokkauskommentteja. Vastenmielinen idea. Jokaisella on oma tyyli ja hygieniasta pitää pitää huolta. Jos ei, niin ei kiinnosta ja en ala kommentoimaan. En halua muokata ketään ihmistä minunlaiseksi. Se on joko kiinnostaa tai sitten ei.
Pehmennykseksi täytyy sanoa, että en vanhemmiten ole enää niin jyrkkä. Jos toinen kauniisti ja hyvällä sanoo muuttamisideoita, niin en suutu. Johonkin voin jopa tarttua. Mutta jos joku alkaa luettelemaan listaa, millainen minun pitäisi olla -voi painua kankkulan kaivoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen stoori, mut miten liittyy tuohon, mistä aiemmin puhuttiin? Kyse oli siitä, että tuollaisella miehiä kurmuttavalla feministillä ei ole suhteessa yhtään kummoisempaa annettavaa kuin sillä sovinistillakaan.
Itselleen sallii kyllä seksistisen käytöksen. Toiselle (mitä ilmeisemmin) ei. Reilua? Tasa-arvoa?
Tämäkin nukkenainen latelee 99% miehistä roskiin . Kelpaa vaan mallipoju tai NHL - miljonääri . Ihan höpöjä tämä lady puhuu . Hänelle ei vaan kelpaa kukaan muu kuin brad pitt näköiset miehet . Helppo se on naisena valita ja elää .
Ei minusta mikään kummoinen ulkonäkö. Aika täti jo nuoresta iästään huolimatta. Samannäköisiä kulkee joka kaupungin kaduilla. Sori siitä.