Tinder miehet etsii nättiä nukkea - Ida kertoo
Kommentit (71)
Tasokas mies (ja nainen) saa arisuhteen ihan ilman tindereitä, ei sinne mene kuin jäännöserät.
Jos joku valittaa tinderistä missään niin se kertoo ko. henkilöstä kaiken tarvittavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nii eikö sieltä saa etsiä sitä mitä kaipaa
Vain ilmeisesti naiset saa. Miesten pitää etsiä sitä, mitä feministi haluaa heidän etsivän.
Te miehet ette anna naisten etsiä mitä naiset haluaa. Joka päivä tällä palstalla kerkuka missä miehet ulvovat,miten eivät kelpaa naisille Tinderissä.
Te miehet? Vastaat pitkässä ja onnellisessa, tasa-arvoisessa heteroavioliitossa elävälle naiselle nyt.
Olen varma, ettei Ida hyväksyisi miesasiamiestä, vaikka itse on intersektionaalisen feminismin edustaja.
Kaksoisstandardit. Ne on naisille sallittuja jostain kumman syystä.
Vierailija kirjoitti:
Tasokas mies (ja nainen) saa arisuhteen ihan ilman tindereitä, ei sinne mene kuin jäännöserät.
Jos joku valittaa tinderistä missään niin se kertoo ko. henkilöstä kaiken tarvittavan.
Sinä ilmeisesti olet saanut ja siksi koet olevasi jotenkin parempi ihminen?
Mua tullaan jatkuvasti iskemään tinderin ulkopuolella, joten "saisin parisuhteen" helposti ilman sitä. Meille kaikille ei kuitenkaan kelpaa jokainen vastaantulija, vaan tavoitteena on löytää omanlainen ihminen. Timderissä tarjontaa on sen verran enemmän että todennäköisyys löytämiseen on suurempi kuin ilman sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi ja iso kyynel.
Miehiä kiinnostaa naisen ulkonäkö. Niin se on aina ollut ja tulee aina olemaan. Vaikka feministiä kuinka kiukuttaisi ja vaikka kuinka kovasti halua ja yritystä muuttaa biologiaa... Kaikki ei sentään ole feministin kontrolloitavissa.
Voi kulta, kyllä sinä ihan varmasti vielä saat...lopetat vain tuon joutavan narinan, niin sitten!
Saan mitä? Olen parisuhteessa ollut 20+ vuotta.
Saan jo kaiken tarvittavan, kiitos tuestasi ja huolenpidostasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi ja iso kyynel.
Miehiä kiinnostaa naisen ulkonäkö. Niin se on aina ollut ja tulee aina olemaan. Vaikka feministiä kuinka kiukuttaisi ja vaikka kuinka kovasti halua ja yritystä muuttaa biologiaa... Kaikki ei sentään ole feministin kontrolloitavissa.
Voi kulta, kyllä sinä ihan varmasti vielä saat...lopetat vain tuon joutavan narinan, niin sitten!
Sittenhän sulla pitäisi olla asiat hyvin. Kenen puolesta loukkaannut ja valitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain ilmeisesti naiset saa. Miesten pitää etsiä sitä, mitä feministi haluaa heidän etsivän.
Te miehet ette anna naisten etsiä mitä naiset haluaa. Joka päivä tällä palstalla kerkuka missä miehet ulvovat,miten eivät kelpaa naisille Tinderissä.
En minä ole tinderissä ja Iida saa jatkaa pään hakkaamistaan seinään, ei ole multa pois. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi ja iso kyynel.
Sittenhän sulla pitäisi olla asiat hyvin. Kenen puolesta loukkaannut ja valitat?
Kannatan tasa-arvoa. Siksi haluan herätellä ihmisiä siihen, miten vahingollisia nämä kaksoisstandardit ovat. Totta kai ne koskee meitä kaikkia. En halua omien lasten kasvavan seksistisessä yhteiskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä nää tinderistä valittaajat eivät ole tajunneet, mitä palvelua ovat käyttämässä. Eli ovat tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Suurin ongelma tinderissä on se, että siellä miehet ja naiset hakevat isossa kuvassa eri asioita. Naiset haluavat parisuhteen, miehet etsivät jotain ilmaista seksiammattilaista, jonka voi kutsua paikalle aina kun kokee tarvetta. Miehet ovat valmiita näkemään todella vähän vaivaa suhteen eteen. Jos ei heti toimi täydellisesti, muija joutaa menemään.
Iida ei kykene tasa-arvoiseen parisuhteeseen. Siinä on pieni paradoksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ole tinderissä ja Iida saa jatkaa pään hakkaamistaan seinään, ei ole multa pois. :D
Niin typerää tollanen ulina, että pää menee kipeeksi.
Kehuja tuo tyttö kalastelee, ei näe omia virheitään (enkä tarkoita ulkonäköä).
No ei mikään yllättävä tilitys joltai bloindilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies kirjoitti:
Nainen on kyllä se joka valitsee miehen treffeille ulkonäön perusteella. Tuo nainen on törkeä valehtelija ja on varmasti antanut pakkkeja miehille koska niitten naama ei ole miellyttänyt. Itse olens aanut pakkeja rumemmilta naisilta ja naiset sanoneet ettei ole kemiaa joka tarkoittaa ettei naama miellytä. Minä kyllä osaan kuunnella naista ja kyselle työstä ja harrastuksista enkä selaa omaa puhelinta koskaan jos juttelen naisen kanssa.
Kemia ei ole ulkonäkö vaan vetovoima. Itse näytät arvottavan naisia rumiluksiksi, joita kuitenkin kuuntelet vaikkei naama miellytä. Vika taitaa olla muualla kuin luulet.
Kemia on ulkonäöstä syntyvä vetovoima. Muutoin meillä parit ja seksikumppanit olisivat aivan millaisia tahansa. No näin ei asia ole. Kauniit ovat kauniiden kanssa ja rumat rumien.
Silmät auki nyt. Ei se mene noin. Rumilla miehillä ja epätavanomaisen näköisillä naisilla riittää usein kysyntää. Eikä siihen rahaa tarvita.
Sä elät kyllä jossain ihan omassa mielikuvitusmaailmassasi, jossa musta on valkoista, ja lumi sataa ylöspäin. Olet täysin irti todellisuudesta.
Mies- kirjoitti:
Niin siis nainen on ollut tinderissa 10 vuotta ja ties missä deittipalstoilla eikä ole löytänyt miestä. Se kertoo siitä miten todella nirso nainen tuo on itse. Suomalaiset naiset on maailman nirsoimpia. Se tiedetään kyllä ja tuo nainen kertoo että on tavallinen nainen ja tavannut tavallisia miehiä mutta silti ei ole ketään kelvannut. Eli nainen on todella nirso ja ihan varmaan antanut pakit miehen ulkonäön perusteella.
Sinä taas et osaa lukea tai ymmärrä lukeamaasi. Viestisi paljastaa sen 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies kirjoitti:
Nainen on kyllä se joka valitsee miehen treffeille ulkonäön perusteella. Tuo nainen on törkeä valehtelija ja on varmasti antanut pakkkeja miehille koska niitten naama ei ole miellyttänyt. Itse olens aanut pakkeja rumemmilta naisilta ja naiset sanoneet ettei ole kemiaa joka tarkoittaa ettei naama miellytä. Minä kyllä osaan kuunnella naista ja kyselle työstä ja harrastuksista enkä selaa omaa puhelinta koskaan jos juttelen naisen kanssa.
Kemia ei ole ulkonäkö vaan vetovoima. Itse näytät arvottavan naisia rumiluksiksi, joita kuitenkin kuuntelet vaikkei naama miellytä. Vika taitaa olla muualla kuin luulet.
Kemia on ulkonäöstä syntyvä vetovoima. Muutoin meillä parit ja seksikumppanit olisivat aivan millaisia tahansa. No näin ei asia ole. Kauniit ovat kauniiden kanssa ja rumat rumien.
Et ole tainnut hirveästi elämässäsi esim. halia?
Ruma, pullea ja myrkyllinen miele. Syy ja seuraus. Ei mitään uutta.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ettii tinderistä mulkkuja
Ja sitten valittavat, kun joku on mulkku :D
Huvittavaa, että ise vetää kilon pakkelia naamajaan ja mikään muukaan ei ole luonnollista ja sitten vinkuu, kun miehet ovat vain ulkonäön perään. Kaikkea sitä saakin lukea.
Enpä tollaselta panosovelluksen käyttäjältä muuta odottanutkaan.