Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Virheiden tekeminen töissä ja kuormittuneisuus

Vierailija
03.07.2023 |

Kaipaisin vähän vertaistukea. Olen ollut työelämässä vasta reilun vuoden ja otan edelleen aika paljon paineita monesta asiasta töissä. Luonteeltani oon äärimmäisen tunnollinen ja perfektionismiin taipuvainen. Jotenkin pelkään että teen virheen tai en osaakaan tarpeeksi hyvin ja muut huomaavat sen.. Jos oon tehny jonku pienenki virheen niin helposti jään miettimään sitä pitkäksi aikaa. Oon sote alalla mutta en sairaanhoitaja tms joten mahdolliset virheet eivät siis ole kohtalokkaita. Millon tää helpottaa vai helpottaako ikinä. 😅

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemus tuo itsevarmuutta. Itse olen vielä viisikymppinesäkin sellainen, että menetän yöunet, kun en ole varma miten joku tehdään. Joskus yöllä saattaa tulla jotain mieleen ja sitten on pakko kirjoittaa se ylös johonkin, etten valvo sen takia, että pelkään unohtavani sen aamuun mennessä. Vastuuna ihmisten palkat, toki korjattavissa, mutta ei kiva, jos väärin.

Tee vaan paljon itsellesi muisttinpanoja, joihin voit tukeutua ja menetelmiä, joilla varmistat, että asiat menee oikein. Jokainen kompuroi ja onneksi asiat on kohdallasi korjattavissa, mutta eihän se kiva ole, jos on epävarmuus, miten asiat kuuluisi tehdä. Toivottavasti on työkavereita, joilta voi kysyä apua ja varmistusta tarvittaessa.

Työttömänä olen ollut jo 4 eri työpaikassa opettelemassa 5 vuoden sisällä.

Onneksi irtisanomissuoja poistuu kaikilta.

Potkut aina virheestä. Sehän se auttaa. Saa aina uuden tumpelon tilalle, joka tekee samat aloittelijan virheet, kuin ennenkin.

On pian firma konkurssissa, kun noin toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi