Petteri Orpo: Hallituskriisi yllätti minut!
Hallituksen kriisi tuli ”nopeammin ja pahempana kuin olin varautunut”, myöntää Orpo
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009694826.html
Entäs Rantanen, Meri, Valtonen, Purra, Tavio...?
Kommentit (358)
"Pitää muistaa, että perussuomalaisia äänesti 620000 suomalaista, ei sitä joukkoa voi leimata joidenkin väärintoimivien perustella joksikin.”
Ovelasti Orpo liittyy toimittajien arvostelijoihin syyllistymättä suoraan maalittamiseen.
Hallituksen kriisi tuli ”nopeammin ja pahempana kuin olin varautunut”, myöntää Orpo
Suurimmalle osalle suomalaisista tämä ei tullut yllätyksenä. Herätys Petteri!
Tää Petteri ja A-studiossa Matias Marttinen ovat ihan pelkkiä puhuvia päitä. Koitetaan lakaista viimeviikkoinen maton alle vaikka koko aika lehdissä pyörii jotain uutta.
Tosi nöyryyttävää hallitustyöskentelyn kannalta, mutta miksikäs sitä hyvää 2kk kesälomaa lopettaisi?
Petteri, the surpriser, sanoo, kun joutuu eroamaan, " en osannut odottaa tätä, yllätyin".
Uskomatonta miten paljon tässä on kriiseilty jo vaikka hallitus on ollut pystyssä mitä, kaksi viikkoa?
Eiköhän se ennusta jo ihan tarpeeksi mitä tuleman pitää: hajoaminen.
Orpo on joko kokematon, oppimaton tai näköalakyvytön. Eihän Persujen kanssa kannata "lähteä marjaan". Nehän eivät osaa muuta kuin räkyttää ja takkuilla.
" Yllätyin, kun sain tietää, että Suomessa on köyhiä", jotka eivät pärjää, jos poistan toimeentulotuen ja työttömyystuen". Olen erittäin yllättynyt, sanoo Petteri Orpo. Luulin, että kaikille on töitä.
”Hallitusohjelma lähtee liikkeelle tasa-arvoisesta yhteiskunnasta, ihmisoikeuksista, kansainvälisten ihmisoikeuksien kunnioittamisesta, oikeusvaltiosta, vapaan lehdistön kunnioittamisesta ja esimerkiksi länsimaisen liberaalin yhteiskunnan perusarvoista. Näihin hallituksen työ perustuu, ja näistä minun tehtäväni on huolehtia.”
Ja tänään on luettu miten kolme hallituksen kansanedustajaa maalittaa vapaan lehdistön toimittajaa.
Vierailija kirjoitti:
Tää Petteri ja A-studiossa Matias Marttinen ovat ihan pelkkiä puhuvia päitä. Koitetaan lakaista viimeviikkoinen maton alle vaikka koko aika lehdissä pyörii jotain uutta.
Tosi nöyryyttävää hallitustyöskentelyn kannalta, mutta miksikäs sitä hyvää 2kk kesälomaa lopettaisi?
Tuo Marttinen osaa kyllä puhua nopeasti ja paljon ilman että siitä jäisi mitään kuulijan mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Orpo on joko kokematon, oppimaton tai näköalakyvytön. Eihän Persujen kanssa kannata "lähteä marjaan". Nehän eivät osaa muuta kuin räkyttää ja takkuilla.
Ovat yhtä ja samaa puoluetta, siksi.
Ja varmaan vieläpä housut kintuissa!
Koskas se eduskunta kokoontuu seuraavan kerran? Ensimäiseksi taitaa olla välikysymys hallituksen ideologiasta ja sen jälkeen mittautetaan ministereiden luottamusta ainakin ap.viestissä lueteltujen osalta. Saa nähdä vaivautuuko oppositio täysimääräisen'ä paikalle ja miten pitkälle kristillisten kristillisyys riittää.
🍿
Eikö kaikki mennytkään ek:n pelikirjan mukaan, nyt sylipoika on hädissään.
Vierailija kirjoitti:
Koskas se eduskunta kokoontuu seuraavan kerran? Ensimäiseksi taitaa olla välikysymys hallituksen ideologiasta ja sen jälkeen mittautetaan ministereiden luottamusta ainakin ap.viestissä lueteltujen osalta. Saa nähdä vaivautuuko oppositio täysimääräisen'ä paikalle ja miten pitkälle kristillisten kristillisyys riittää.
🍿
Syyskuussa alkavat uudet täysistunnot, mutta luulen että huomisen "pelisääntökeskustelun" jälkeen kuullaan vielä aikamoista jälkipuintia ainakin twitterissä :D luulivatko että tämä näin helposti sujuisi?
Vierailija kirjoitti:
" Yllätyin, kun sain tietää, että Suomessa on köyhiä", jotka eivät pärjää, jos poistan toimeentulotuen ja työttömyystuen". Olen erittäin yllättynyt, sanoo Petteri Orpo. Luulin, että kaikille on töitä.
Yllättyy varmaan siitäkin, että ihminen haluaa työstä palkkaa.
0 kpl alapeukkuja koko tässä huutokuorossa. Kaikuuko?
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä puhuvaa päätä aikoinaan mtv3:lta toljottanut tapaus täällä kommentoimassa.
No Orpon yllättää varmaan veden märkyyskin.