Maantasolla asuva, uskallatko nukkua yöt ikkunat auki?
Ja tämä koskee taajamissa ja kaupungeissa asuvia. Kyllä minäkin mökillä uskallan. Mutta meidän asuinalueella (rauhallinen alue) joku änki yöllä avonaisesta ikkunasta sisään kun asukkaat nukkui.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan uskaltaisi enkä muuttaisi eka kerrokseen maantasalle kerrostaloon. Työkaverini asui ja muutti pois kun viikonloppuisin humalaiset kävi tarpeillaan ja kiipeämässä yläkertaan hänen patiolta.
Me asutaan kerrostalossa maantasalla, patiokin on. Mutta ei täällä mitään humalaisia liiku. Ei lähellä ole mitään juopottelupaikkoja.
En, pelkäisin että lentää lepakoita sisään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on koiria, joten voisin nukkua vaikka ovet auki.
Kukaan ei tulisi ehjänä peremmälle.Meilläkin on iso koira. Se nukkuu sikeämmin kuin kukaan meistä ihmisistä. Olen muutaman kerran kokeillut herättää sitä puhumalla sille sen vierellä ja nostelemalla sen jalkoja ja korvia ja häntää eikä se herää.
Ap
Osta uusi.
Uskallan, asun rivarissa, keittiön ikkunaa pidän helteellä auki, pitää kolmioni viileänä. Ikkuna on pohjoiseen ja piha viettää alaspäin, pitää olla joku jakkara, jos aikoisi kiivetä ikkunasta. Ja toisaalta ikkuna on niin suojaisassa paikassa, että on vaikea havaita, pitää tulla viereen, että huomaa se olevan auki. Siinä on verkko, sellainen irrotettava. Periaatteessa siitä kyllä mahtuu jos on hirveän laiha. Ikkunassa on raudat, joilla voi määrittää paljonko aukeaa, minulla aukeaa vain noin 10 senttiä.
En, kissa hyppäisi pihalle.