Elina Valtosen oudot kirjoitukset (kok.): väittää avustajien kirjoittaneen nimissään
Jos Elina kerran käytti avustajia kirjoittamaan nimissään, on hänen varmasti maksanut työntekijöilleen palkkaa ja verotustiedot löytyy? Voisiko joku toimittaja alkaa penkomaan Elinan kirjoituksia ja kenelle maksoi ja oliko niitä avustajia edes olemassa?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Miettikääpäs, kuin teidän omat vauvakirjoittelunne kaivettaisiin esille, kun menette vaikka työpaikkaa hakemaan,
Mulla ainakin avustajat ja tiimi hoitaa keskustelut täällä. Eikö teillä?
Saksassa tarvittiin 40 000 poliisia laittamaan tämä vasemmistolainen terrorijärjestö kuriin. Näin Hampurissa. Tätä sitten ihaillaan täälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi Elina pyytäisi jonkun kirjoittelemaan nimissään Hommafoorumille?
– Arvoisa pääministeri Marin, sitä kutsutaan johtamiseksi. Johtaja ei ikinä, koskaan syytä alaisiaan omista haasteistaan, varsinkaan julkisesti. Johtaja on kiinnostuneempi siitä, miten asiat saadaan aikaan kuin siitä, minkälaista imagoa teot heijastavat, Lepomäki opastaa.
https://www.verkkouutiset.fi/a/elina-lepomaki-paaministeri-marin-sita-k…
Ai jai 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Saksassa tarvittiin 40 000 poliisia laittamaan tämä vasemmistolainen terrorijärjestö kuriin. Näin Hampurissa. Tätä sitten ihaillaan täälläkin.
Mikä ihmeen vasemmistolainen terrorijärjestö? Kokoomuspuolue, hommaforumin porukka vai Valtosen "tiimi"? :D
Vierailija kirjoitti:
Eihän sillä ollut mitään avustajia vielä vuonna 2010, kun esim. teki sen kirja-arvion.
Tuli kansanedustajaksi vasta 2014.Siis puhuu paskaa, kun väittää muiden kirjoittaneen.
Mä ihmettelin tätä samaa et mitä ihmeen avustajia sillä on ollut vuonna 2010. Ainakin mulle tuli niistä avustajista mieleen ne mitä kansanedustajilla on ja tuosta meni useampi vuosi ennenkuin tuo pääsi kansanedustajaksi.
Eikö ne kirjoitukset ole ilmestyneet jo 2011? Hän on netin mukaan ollut kansanedustaja vasta 2014 lähtien, eli ei ole ainakaan kansanedustajan avustajana kukaan kirjoittanut.
Antaako joku muuten vain, joka vasta pyrkii politiikkaan, joillekin puoluetovereilleen oikeuden kirjoittaa nettiin kommentteja omalla nimellä?
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne kirjoitukset ole ilmestyneet jo 2011? Hän on netin mukaan ollut kansanedustaja vasta 2014 lähtien, eli ei ole ainakaan kansanedustajan avustajana kukaan kirjoittanut.
Antaako joku muuten vain, joka vasta pyrkii politiikkaan, joillekin puoluetovereilleen oikeuden kirjoittaa nettiin kommentteja omalla nimellä?
Ei tietenkään anna.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin myös kuulla Elinan sijoituksista ja kansainvälisestä urasta. Onko kaikki sitä miltä näyttää?
Minua kiinnostaa enemmän Sannan n a t s isympatiat. Ei kukaan lähde ukrainalaisen n a s s e n hautajaisiin ellei ko. aate ole lähellä sydäntä.
Minua ei kiinnosta Valtosen kirjoitukset sinänsä välttämättä niin paljon, mutta jos hän keksii päästään juttuja, että jotkut "avustajat" kirjoitelleet hänen nimissään jotain juttuja keskustelupalstoille, niin tuo on ulkoministerin asemassa sitten vakavampi juttu. Vaikea luottaa enää henkilöön. Voisiko Valtonen vähän valaista mitkä henkilöt niitä juttuja ovat hänen nimisssään kirjoitelleet? Onko hänellä ollut joku oma "trollitoimisto", jossa ihmiset ovat palkattuina hänen nimissään kirjoitelleet juttuja? Ehkä joku toimittaja voisi tutkia asiaa? Kuulostaa erittäin oudolta kuviolta.
Kaikkein oudointahan tässä on, että se oli kirja-arvostelu. Oliko "avustaja" sattumalta myös lukenut tämän saksankielisen kirjan? Vaatii ainakin saksan kielen osaamista.
Eihän tuota kukaan usko. Valtonen täysin vastuussa siitä mitä hänen nimissään on julkisuudessa. Vastuunpakoilua ja muiden syyttämistä omista teoistaan eli persuilua.
Mitä järkeä vatvoa 15v vanhoja tekstejä? Kyllä vihervassareistakin löytyy kun penkoo.
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä vatvoa 15v vanhoja tekstejä? Kyllä vihervassareistakin löytyy kun penkoo.
Siitä vaan penkomaan sitten. Tosin vihervassarit ei ole nyt hallitusvastuussa.
Meillä on kyllä varsinainen ministetikaarti nyt. Kaikki sanoutuvat irti siitä, millä ovat valtaa päässeet. Joku voisi sanoa, että munatonta äänestäjien pettämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se tämä Elinakin paljastui pelkäksi persunaatsipaskaksi.
Sitä on niin kehuttu ja tässä on tulos.Kyllä, ja sitä kaikista raukkamaisinta lajia, valehteleva ja muita syyttävä paska. Jos olisin ollut Elinan tiimissä, nostaisin metakan, että kyllä saatanan akka ihan itse persusaastaa kirjoitteli. Hullu akka. Just sopiva sille juopon apinan näköiselle heikelälle.
Pese suusi. Sä käytät aivan alatyylistä kieltä, joten en alkaisi sinuna arvostelemaan siellä yhtään ketään.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein oudointahan tässä on, että se oli kirja-arvostelu. Oliko "avustaja" sattumalta myös lukenut tämän saksankielisen kirjan? Vaatii ainakin saksan kielen osaamista.
Ehkä heillä oli saksankielisen kirjallisuuden lukupiiri? Listalla myös Taisteluni.
VAADIN, että kaikkien kansanedustajien aivan kaikki sanomiset, kirjoittamiset ja tekemiset tulee tutkia syntymään asti, ja jos mitään vähänkin poliittisesti epäkorrektia löytyy, he eivät voi edustaa Suomen kansaa.
Tästä seuraakin se mielenkiintoinen tilanne, että Suomen kansalla ei voi koskaan olla eduskuntaa eikä hallitusta.
No, EU voi ottaa kopin.
Minä en ymmärrä, mikä Elinalle on tullut. Tuo järkevä suhtautuminen maa h4n muut 70on on nykyään tipotiessään. Samaten kymmenen vuotta sitten kuvittelin hänet markkinatalouteen uskovaksi tarkan markan ihmiseksi, mutta on viime vuosina ollut kiihkeä EU-s0 5ialis min ja - -tul0 nsi1r tojen ja -tu k1pak ettien puolustaja. Ennen hän oli mielestäni aika oikealla kaikilla osa-alueilla, mutta nyt hän on mielestäni kummallinen ristiriitainen yhdistelmä vihe rv45sarim aista sinisilmäisyyttä ja kö yh1 en kyykyttämistä.
Ylimielinen suurpääoman makkaranlutkuttaja. Ottaa käskyt mitä jüdeneilta tulee. Siinäpä se.
Ei ole minun puolueeni. Kankaanpään teroilla ei ole mitään tekemistä persujen kanssa, enkä edes tiedä mistä vasarapartioista puhut kun en vello vassarikaikukammioissa.