posliini vai karvanen
Kumman valitsisit
1. Nainen ei ajele pimpsankarvoja mutta on halukas ja suorastaan valuvanmärkä pimpsa. Haluaa seksiä!!
2. Posliini pimpsa mutta kiihottuu jos kiihottuu.
Kommentit (23)
eikä karvat haittaa, päin vastoin naisella kuuluu olla karvat.
minäkin vaihdan kakkoseen. posliini jo valmiiksi ja haluttomuus ei ole ongelma enää sitten kun hän tapaa meikäläisen.
2
ja nuolen hänet kiihottuneeseen tilaan. Karvainen ja valuva reva, yök!
Valuva, kiimanen nainen
kuulostaa ihanalta joten
KARVANEN
Jos mies yrittäisi komennella mua ajelemaan yhtikäs mitään, mitä en itse halua, niin osaan kyllä ulko-ovelle näyttämättä ja kaipaamaan en jää...
KARVAINEN
varsinkin jos vielä märkää mallia niin se suorastaan kiihottaa.
Mikä olisi ihanampaa kun rakastella märkää pimpsaaa
-mici-
siinäpä unelmanainen, valmis kokeilemaan kaikkea uutta. Olisihan se hirvittävä uhraus olla miehelle mieliksi. Onneksi et ole minun naiseni
Vierailija:
Jos mies yrittäisi komennella mua ajelemaan yhtikäs mitään, mitä en itse halua, niin osaan kyllä ulko-ovelle näyttämättä ja kaipaamaan en jää...
nyt miciltä lpsahti, taidat olla oikeasti melkoinen sovinisti. Itse rakastelen NAISTA, en pimpsaa.
-mici65-:
Mikä olisi ihanampaa kun rakastella märkää pimpsaaa
-mici-
Ei kun maastopuvun housut jalkaan ja muiden traktorin näköisten femakkojen kanssa banderolleineen marskin patsaalle mesoamaan naisten tasa-arvosta. Tulee taas oikein hyvä mieli kun ei ole tuollaista nainut.
mies
En arvostele toisten tuheroita. Itse olen jo tottunut olemaan ilman karvoja, joten tämä on ollut jo oma valintani ennen mieheni tapaamista. Mieskin tykkää karvattomuudestani, joten näin jatketaan.
Ja posliinissakin hauskinta on naisen ylipuhuminen siihen.
pikku-pissikset raakaa karvat...
Mies joka haluaa posliiniä raakatkoon ittensäkkin karvattomaksi, yläpäästä varpaisiin asti ja nyppiköön kulmansa siisteiksi ja sitten pitäkää se tyyli seuraavat hmmm 25 vuotta
Olen samaamieltä.
Mieheltä kanssa karvat pois jos vaatii naiselle posliinia!!
Olen sanonut miehelle että saa peppuseksiä jos ottaa dildon peppunsa
Vielä ei ole halunnut!!
T: Kati
Jos sillä tavalla peppua irtoaisi.
Vierailija:
Olen sanonut miehelle että saa peppuseksiä jos ottaa dildon peppunsa
Vielä ei ole halunnut!!T: Kati
todellako??
jos olisit mieheni niin silloinhan se tietäisi mun pepun neitsyyden menoa
Tällekin miehelle uppaisi tuo diili.
ja ajelen sen karvat veks itse. Sitten kerron että siitä lähtien hän tekee sen itse 3 kertaa viikossa tai häipyy.