Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä vihaan mun miehen vartaloa!

Vierailija
24.06.2008 |

Nyt mua varmaankin luullaan tosi pinnalliseksi ja itsekkääksi. Mutta tosi asia on se, että mies on lihonut meidän tapaamisestamme varmaan 15kg eikä tee asialle mitään. Itse olen synnyttänyt kaksi lasta ja pidän itseni hoikkana ja kunnossa. Liikun ja syön terveellisesti. Mies sen kun lihoo ja paisuu ja kasvattaa mahaansa ja mua ällöttää;( Minusta ei ole reilua, että antaa itsensä repsahtaa tolla tavalla. Ikääkin vasta 30v.

Mies käy salilla ehkä kerran viikossa, muuten ei tee mitään kun vaan töitä. Sy selvästikin 'salaa' eli vasta, kun minä menen nukkumaan. Seksi ei kiinnosta, sillä miehen maha etoo mua. Mun halukkuuteen todellakin vaikuttaa myös ulkomuoto, ei vain henkinen puoli.

Kyse ei voi olla siitä, etteikö sillä olis aikaa tai ettenkö mä päästäisi sitä kuntoilemaan. Meillä lapset menee nukkumaan jo 19.30, Sen jälkeen mahdollisuudet lähteä olis vaikka joka ilta. Ja miksei aikaisemminkin.

Mä en valita miehelle sen syömisistä, en ole mikään hellapoliisi. Nyt vaan alkaa jo inhottaa, kun nuori ukko näyttää papparaiselta.

Missä vika? Onko mies masentunut vai mitä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on liian laiha,painoindeksi varmaan pienempi kun mulla.Syökin melko vähän,mut kun ei viittis liikkua kovin paljoa.Joskus olen salaa nähnyt peilaamassa itseään ja pullistelemassa käsivarsiaan.

Mies on minusta komea ja seksikäs- en tosiaankaan vihaa hänen vartaloaan- mut kun häntä itseään näyttää väliin vaivaavan oma laihuus,vois sitten tehdä asialle jotakin.... Kaljavatsaa ei tarvitse hommata mut punttiharjoittelu vois tehdä ihmeitä.Itse käyn työpaikan salilla 2-3 x/viikko,mut häntä en ole saanut mukaan.Sulkapalloa ja joskus lentistä käy pelaamassa,mutta haba kun ei niillä konsteilla pelkästään kasva.

Olen yrittänyt ns.nostaa kissan pöydälle,eli kysynyt suoraan vaivaako laihuus.Kiertelee ja kaartelee,hoh-hoijaa.Itse olen kertonut hänen olevan aivan syötävä jo sellaisenaankin.Kalukin kun on esillä aivan mahtavasti....HUH!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan