Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kellonaikaa "heti 11 jälkeen" tarkoittaa?

Vierailija
03.07.2023 |

Puolison lasten äiti ilmoitti puolisolleni pari pv sitten, että tulee hakemaan lasten tavarat "heti klo 11 jälkeen" tänään maanantaina kun lapset vaihtavat asuinpaikka. Puolisoni ei voi työskennellä kotona, minä voin, joten lupauduin tekemään töitä kotos, jotta hän voi hakea kamat silloin 11 aikoihin. Lapset pyöräilivät äitinsä luokse yhdentoista aikaan, koska hän asuu lähellä ja he tarvitsevat pyöriään viikolla. Näin oli myös sovittu, lapset ovat 10&12 v.

Klo 12:30 häntä ei edelleenkään kuulu, ei näy. Kysyin puolisoltani, josko exä on hänelle ilmoittanut muutoksista aikatauluissa. Ei, kuului vastaus. Hetken perästä puolisoni ilmoitti, että lapset olivat puhuneet äitinsä kanssa puoli kahdentoista aikaan, jolloin äiti oli heille kertonut lähtevänsä juuri silloin ajamaan toisesta kaupungista asuknkaupunkiamme kohden (hänen poikaystävänsä asuu siellä).

Minä, joka päivystän kotona en saa tietoa kysymättä. Vielä nytkään tämä äiti ei ole käynyt hakemassa tavaroita. Sain ohjeiksi laittaa kamat ulos odottamaan noutajaa, mutta tuolla sataa.

Mitäpä tekisit minun tilanteessani? Voin tehdä töitä kotoa, mutta minun on päivystettävä tietokoneen äärellä käytännössä koko ajan (ja myös työskenneltävä tietenkin), ja onhan tämä nyt ärsyttävää, kun sovituista asioista ei pidetä kiinni, mitään ei ilmoiteta, mistään ei kommunikoida, eikä kukaan edes pahoittele. Puolisoni ymmärrettävästi ei jaksa jatkuvasti viestitellä exänsä kanssa, eikö edes voi, koska tekee ns. suorittavaa työtä. Tämä exä/lasten äiti on lomalla, joten mistään hänen työaikstauluistsan ei ole kiinni.

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla