Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömän pitää itse saada valita mitä työtä tekee.

Lyhyt suomalainen
03.07.2023 |

Tekisitkö työtä josta et tykkää? Työkkärissä ne sanoo että mikä tahansa työ pitää ostttaa vastaan vaikka ei tykkäisi siitä työstä. Minä en ottaisi ainakaan. En menisi vaikka kauppaan töihin. En viihdy työssä jossa on paljon ihmisiä ympärillä enkä ole sosiaalinen edes. Viihdyn vaikka raksatöissä jossa saa yksin olla ja tehdä.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato ku kaikille ei riitä medianomin ja ihkun taiteilijan työt.

Musta piti tulla taiteilija. En päässyt kouluihin, onneksi. Nyt olen tavistyössä ihmisten parissa, ja harrastan taidetta vapaa-ajalla.

Vierailija
2/52 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kun sä et haluu ja sä et mene kun sä et tahdo. Mitäs jos mekään ei haluta elättää sua ? Ota jo se pää sieltä omasta peffasta pois ja herää tähän maailmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap sitä mieltä, että kaikki lehtienjakajat, siivoojat ja hoitoapulaiset ovat mielestään uransa huipulla, nauttivat työstään? Osa saa saattaa kokea niin, mutta veikkaan että ainakin puolet ei.

Kuitenkin heitäkin tarvitaan. Kuka tekee heidän työnsä, jos kaikki nyrpistelee?

Vierailija
4/52 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän jokainen saakin jos ei itse tietyn ajan sisällä löydä niitä haluamiaan töitä niin sitten pitää määrätä muihin töihin jos meinaa jatkossakin tuilla elää

Vierailija
5/52 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kun sä et haluu ja sä et mene kun sä et tahdo. Mitäs jos mekään ei haluta elättää sua ? Ota jo se pää sieltä omasta peffasta pois ja herää tähän maailmaan.

Juuri näin. Yhyy, mäkään en haluis työaamuisin herätä ja väsyttää itseäni töissä. Ois kiva chillailla ja etsiä itseä.

Vierailija
6/52 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän jokainen saakin jos ei itse tietyn ajan sisällä löydä niitä haluamiaan töitä niin sitten pitää määrätä muihin töihin jos meinaa jatkossakin tuilla elää

Peesi. Ja aina siitä omasta inhokkityöstä käsin voi hakea kivemman alan töitä.

Vierailija
7/52 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyys on parasta elämässä. Se on niin ettei kaikki halukkaat pääse töihin. Pitäisi myös saada palkkaa niin paljon enemmän kuin tuet on jotta työtä kannattaa tehdä. Jos työstä saa sen tuha t euroa kuten tuet kelasta niin en tekisi töitä.

Vierailija
8/52 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valitsin joten en tee mitään työtä.

Vierailija
9/52 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuet pitää olla niin paljon pienemmät, että se ihan mikä tahansa työ houkuttaa. Siksi työ valtiolle tukia vastaan on teille hyvä, ei ilmaiseksi elellä muiden kustannuksella.

Vierailija
10/52 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule. Sitä vaihtoehtoa ei ole että joutuisi valitsemaan jonkun epämiellyttävän työn kun mitään työtä ei ole tarjolla mistä valita

Vierailija
11/52 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toki työttömän pitää saada myös itse määrätä palkkansa

Vierailija
12/52 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit mä haluun tehdä presidentin työtä. Järjestätkö mulle sen paikan? En viitsi kuitenkaan itse hakea vaan odottelen täällä.

Vierailija
13/52 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ on työtä. Ei siitä tarvitse tykätä. Jos et itse elätä itseäsi, joku muu joutuu elättämään sinua. 

Vierailija
14/52 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelapummi kirjoitti:

Työttömyys on parasta elämässä. Se on niin ettei kaikki halukkaat pääse töihin. Pitäisi myös saada palkkaa niin paljon enemmän kuin tuet on jotta työtä kannattaa tehdä. Jos työstä saa sen tuha t euroa kuten tuet kelasta niin en tekisi töitä.

Luuserit on hanurista!

Vierailija
15/52 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömät menee tukia vastaan keräämään roskia ymv. Yhteiskunnalla on paljon työtä mitä voitte tehdä tukia vastaan.

Vierailija
16/52 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ne paikat olen päättänyt , päätän ja tulen

aina päätttämään mihin hakemuksia laitan .

Vierailija
17/52 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömät menee tukia vastaan keräämään roskia ymv. Yhteiskunnalla on paljon työtä mitä voitte tehdä tukia vastaan.

Kyllä tukia saa vaikkei mene. Tuet silloin vain pienenee. Itse en mene :)

Vierailija
18/52 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap sitä mieltä, että kaikki lehtienjakajat, siivoojat ja hoitoapulaiset ovat mielestään uransa huipulla, nauttivat työstään? Osa saa saattaa kokea niin, mutta veikkaan että ainakin puolet ei.

Kuitenkin heitäkin tarvitaan. Kuka tekee heidän työnsä, jos kaikki nyrpistelee?

Niinpä! Olen siivooja enkä todellakaan pidä työstäni. Teen vain rahan ja minulle sopivien työaikojen takia. Aika harvassa taitaa olla ne onnekkaat jotka todella pitävät työstään monille se on vain pakollinen paha jolla rahoitetaan elämää.

Vierailija
19/52 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saathan sinä valita mitä työtä teet. Ja sitten tulee raja vastaan, etkä enää saa valita. Sillä se valinnan mahdollisuus meni jo. Ei muissakaan asioissa tarjottu mahdollisuus ole voimassa ikuisesti.

Vierailija
20/52 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan suostuisi tekemään ihan mitä tahansa työtä, kyllä työn pitää olla edes vähän itselle sopiva ja tietenkin liksan tulee olla riittävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä