Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä kaupan hiusväri harmaille hiuksille!

Vierailija
03.07.2023 |

Kokemuksia!

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä värjää harmaata tukkaa ainakaan mustaksi. Se tekee sinut vanhemman näköiseksi kuin harmaatukkaisena.

Vierailija
42/55 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apteekin Phytokofein Plantur 39 -sampoo. Nyt en muista, ovatko sanat juuri tuossa järjestyksessä. Mutta mä haluun antaa harmaiden näkyä. Kenties eniten aiheuttaa säälinsekaista huvitusta, kun punaiseksi värjättyjen juurikasvu näkyy parin cm:n mittaisena, kun ei ole vara käydä kampaajalla eikä itse osata/uskalleta värjätä kotona.

Plantuurit on sulfaattia sisältäviä voimakkaasti hajustettuja shampoita, en ymmärrä miksi apteekit myy tota tuotesarjaa.

Jos sitä haluaa käyttää on paljon halvempi tilata netistä.

Hiustenlähtöön ei toimi, kuten ei saman sarjan miehille kaupattuava tuotekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun hiuksistani ei tule harmaat, vaan valkoiset.  Odottelen mielelläni sitä, kun kaikki hiukset on valkoiset, mutta sitä ennen laitan kyllä aika ajoin jotain piristävää väriä.

Lorealin excellence on kokemukseni mukaan se paras hiusväri.  

Vierailija
44/55 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cultivators. 

Kasvivärit hoitavat hiusta aidosti - saat elinvoimaisen kauniit hiukset käyttämällä Cultivator's kasvivärejä

Cultivator’s kasviväreillä saadaan aikaan kaunis ja vivahteikas lopputulos, sekä upea kiilto. Valikoimasta löydät monipuolisen skaalan värejä, joilla on hiuspohjaa ja hiusta vahvistavia ja hoitavia ominaisuuksia. Sävyt koostuvat hoitavista, luonnonmukaisesti viljellyistä ja Fair for Life -sertifioiduista kasveista kuten henna, indigo ja cassia.

Jokainen väri sisältää lisäksi aloe veraa, joka hoitaa hiusta ja tekee hiuksista entistä pehmeämmän tuntuiset. Kasvien huippuluokan teknologiaa hyödyntävät käsittelytavat suojaavat ainesosien aktiivisia ominaisuuksia, jolloin lopputuloksena on erittäin hienojakoinen ja korkealaatuinen kasvivärijauhe. 

Laadukkaalla kasvivärillä tuot hiuksistasi esiin niiden luontaisen ainutlaatuisuuden

Kasviväri ei läpivärjää hiusta vaan lopputulos syntyy hiuksen pinnalla, hiusta hoitaen. Tästä syystä omien hiusten kaunis vivahteikkuus toistuu myös värjätyssä hiuksessa. Kasvivärit eivät sisällä hapetteita, joten ne eivät vaalenna hiusta. Sen sijaan kasviväreillä on mahdollista tuoda vaaleaan hiukseen uutta sävyä. Lopulliseen värin lopputulokseen vaikuttaa hiusten oma väri, aiemmat kemialliset käsittelyt, värjäyksen vaikutusaika, sekä värjäyksessä käytetty lämpötila. Värjäyksen jälkeen väri syvenee vielä seuraavat n. 48h. •

Tuotteet eivät sisällä synteettisiä kemikaaleja, peroksideja, ammoniakkia, PPD:tä, parabeeneja, tai GMO –ainesosia. 

Vierailija
45/55 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorealin recital t.kampaaja

Vierailija
46/55 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnon henna. Omat hiukseni ei enää kestäneet värjäämistä, vaihdoin hennaan. Hennalla saa luonnollisen punaisen sävyn tummanpunaisista punaruskeaan tai oranssimpaan sävyyn. Riippuu mitä käyttää värin sekoittamiseen, sitruunaa vaiko tummaa teetä.

Vierailija
47/55 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaihdellut värjäysvärejä ja -merkkejä, käytin vuosia erilaisia light golden brown -värejä, mutta parilla viime kerralla olen ostanut Garnier Nutrisse Medium Brown 5.0 -värin. Se tuntuu nyt olevan minun omalle hiusvärilleni - mitä siitä on vielä jäljellä - sopiva väri. Viimeksi kun värjäsin, menin patiolle istumaan ja kuivattelemaan hiuksia. Siinä auringonpaisteessa huomasin, että hiukseni hohtivat kuparisina ja että se oli tosi kaunis väri. Minulla on niin paljon valkoisia hiuksia, että ne tekevät luonnon omaa raidoitusta niiden tummien hiusten sekaan ja valkoiset muuttuivat kuparinvärisiksi tuon Nutrisse numero 5.0:n ansiosta. Tosi eläväinen ja kaunis väri! 

Vierailija
48/55 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksy luonnollinen värisi. Se on kaikkein tyylikkäin valinta ja nykyään myös trendikäs. Katso kuvia ja videoita joissa harmaahiuksiset nähdä antaa kauneusvinkkejä niin näet, että se ei ole nykyään mikään häpeän asia.

Tätä mieltä olen nuorena naisena. 

Vierailija
49/55 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksy luonnollinen värisi. Se on kaikkein tyylikkäin valinta ja nykyään myös trendikäs. Katso kuvia ja videoita joissa harmaahiuksiset nähdä antaa kauneusvinkkejä niin näet, että se ei ole nykyään mikään häpeän asia.

Tuu sit sanomaan, kun olet viittä vaille kuusyks, niin kuin minä olen. 

Sitä ennen: sorry, en kuuntele keskenkasvuisen neuvoja. Kasva ensin mieleltäsi aikuiseksi ettet sorru enää alentuvaisuuteen. 

Vierailija
50/55 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnon henna. Omat hiukseni ei enää kestäneet värjäämistä, vaihdoin hennaan. Hennalla saa luonnollisen punaisen sävyn tummanpunaisista punaruskeaan tai oranssimpaan sävyyn. Riippuu mitä käyttää värin sekoittamiseen, sitruunaa vaiko tummaa teetä.

Cultivators siis.

Vierailija
51/55 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien hiukset eivät harmaannu kauniisti. Toisilla ei harmaannu ollenkaan.

Vierailija
52/55 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä ennen: sorry, en kuuntele keskenkasvuisen neuvoja. Kasva ensin mieleltäsi aikuiseksi ettet sorru enää alentuvaisuuteen. 

Missä iässä sinä lopetat alentuvaisuuteen sortumisen? Et ainakaan vielä ole siinä onnistunut. Minä vain sanoin, että olet luonnollisena kaunis, kiva kun osaat loukkaantua siitäkin. Äitini on harmaa ja niin aion minäkin olla tuossa iässä. Ja kyllä, äitini on aina ollut hyvin kaunis nainen, ei mikään tantta.

Vierailija
53/55 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen viime aikoina nähnyt paljon hyvännäköisiä harmaantuvia hiuksia. Mielestäni on hienoa, että siitä on tullut lähes muodikasta. Joillekin se nimittäin sopii todella hyvin, jo verrattain nuorella iällä. Riippuu niin monesta, kuten harmaan sävystä, hiusten laadusta, aiemmasta omasta väristä, olemuksesta jne.

Kun on terve tavallinen itsetunto, voi pitää hiuksensa luontevasti juuri kuten itse tahtoo! Ei ole tarpeen kysellä keneltä tahansa validaatiota näin yksinkertaiseen ja lopulta aika mitättömään asiaan. Kun itse on riittävän tyytyväinen, se tuppaa myös näkymään ihmisen habituksessa. Kun habitus on luonnollisella tavalla sitä mitä se on ja ihminen on kotona nahoissaan, ei haittaa vaikkei olisi hiuksia päässä ollenkaan. 

Mutta, voittehan te niinkin elää, että varhaisesta nuoruudesta loppuvanhuuteen saakka kyselette epävarmoina pahimmassa tapauksessa jopa noilta pahantahtoisilta nettisekopäiltä, että voi saanko minä nyt tehdä näin, saanko elää näin, voinko, sallitteko... Silloin voi kyllä syystäkin kyseenalaistaa omia älynlahjojaan, mutta toisaalta eihän sillekään mitään mahda, jos niitä osui omalle kohdalle vähän.

Vierailija
54/55 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä iässä sinä lopetat alentuvaisuuteen sortumisen? Et ainakaan vielä ole siinä onnistunut. Minä vain sanoin, että olet luonnollisena kaunis, kiva kun osaat loukkaantua siitäkin. Äitini on harmaa ja niin aion minäkin olla tuossa iässä. Ja kyllä, äitini on aina ollut hyvin kaunis nainen, ei mikään tantta.

Miten se liittyy minuun ja muihin, jotka haluavat värjätä hiuksensa? Olkoon äitisi vaikka kalju, se ei minun elämääni kuulu millään tavalla. Etkä sinäkään. 

Capisce?

Vierailija
55/55 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös harmaita hiusvärejä saa nykyään ostettua kaupasta? Mitäs jos värjäisit sellaisella ja voisitte olla äitisi kanssa vaikka heti samikset? Eikö kuulostakin herttaiselta? Äiti ja tytär, ihanat harmaapäät, mmmmm. Chef's kiss! 😘

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme