Hyvä kaupan hiusväri harmaille hiuksille!
Kommentit (28)
Äitini hiukset värjäsin viimeksi Nutrissen kestovärillä. Hyvin onnistui kuten on onnistunut muillakin tuotteilla, joissa on kerrottu että peittää harmaat hiukset.
Harmaa on hyvä väri. Ei sitä kuulespas kannata millään kaupan väritököteillä pilata.
Vierailija kirjoitti:
Harmaa on hyvä väri. Ei sitä kuulespas kannata millään kaupan väritököteillä pilata.
Tämä.
Osta väri joka on lähinnä omaa entistä hiusväriä
Mikä vaan käy. Garnier Olia esimerkiksi joku sävy 8-9 niin ei juurikasvu näy selvästi.
Miksi haluat olla ruman ja epätoivoisen näköinen?
Vierailija kirjoitti:
Harmaa ei ole väri ja kasvojen vierellä se saa aikaa kuolleen ruumiin vaikutelman.
Ota huomioon, että lopputulos voi olla mikä vaan. Harmaat hiukset käyttäytyy oudosti värjätessä.
LOreal ecxellence on aika laatua.
Harmaa on ankein mahdollinen mustan sävy.
Täytin juuri 60-v. Lopetin hiusten värjäämisen alkuvuonna. Oma värini on maantienbärinen,joten ero harmaaseen ei ole kummoinen. Kieltämättä näytän värittömällä. Silmät ovat vaaleansiniset ja iho kalpea mutta en vaan enää jaksanut jatkuvaa värjäysrumbaa. Olen mikä olen ja vanhenen luonnollisesti.
Muistetaanpa todella että harmaa ei ole väri vaan haalennettua mustaa tai toisinpäin ajateltuna mustan likaamaan valkoista.
Vierailija kirjoitti:
Täytin juuri 60-v. Lopetin hiusten värjäämisen alkuvuonna. Oma värini on maantienbärinen,joten ero harmaaseen ei ole kummoinen. Kieltämättä näytän värittömällä. Silmät ovat vaaleansiniset ja iho kalpea mutta en vaan enää jaksanut jatkuvaa värjäysrumbaa. Olen mikä olen ja vanhenen luonnollisesti.
Olet rupsahtanut suomiakka joka ei paskaakaan välitä miltä näyttää.
Onko olemassa jotain hyvää harmaita peittävä sävyttävä shampoota? Siis ihan vaan shampoo.
Vierailija kirjoitti:
Onko olemassa jotain hyvää harmaita peittävä sävyttävä shampoota? Siis ihan vaan shampoo.
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vaan käy. Garnier Olia esimerkiksi joku sävy 8-9 niin ei juurikasvu näy selvästi.
Ap. Tämä merkki ei sopinut itselle.
Vierailija kirjoitti:
LOreal ecxellence on aika laatua.
Taidan kokeilla tätä. On ollut niin pitkään markkinoilla ettei voi olla huono
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet rupsahtanut suomiakka joka ei paskaakaan välitä miltä näyttää.[/quote
Juu, olen tupsahtanut. Pää toimii onneksi vielä hyvin.
Apteekin Phytokofein Plantur 39 -sampoo. Nyt en muista, ovatko sanat juuri tuossa järjestyksessä. Mutta mä haluun antaa harmaiden näkyä. Kenties eniten aiheuttaa säälinsekaista huvitusta, kun punaiseksi värjättyjen juurikasvu näkyy parin cm:n mittaisena, kun ei ole vara käydä kampaajalla eikä itse osata/uskalleta värjätä kotona.
Olet naurettava. Laittaisit kaupan hiusväriä harmaisiin hiuksiisi? Uskomatonta.