Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvä kaupan hiusväri harmaille hiuksille!

Vierailija
03.07.2023 |

Kokemuksia!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaat hiukset vaan lisääntyy, en ole aikoihin värjännyt ja olen aiemmin värjännyt kevytväreillä. Nyt on pakko kokeilla jotain tähän harmaantuvaan päähän, mutta ei mitään hajua mikä on hyvä harmaantuville hiuksille.

Vierailija
22/28 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole rahaa mennä kampaajalle??

Kyllä on köyhää porukkaa 🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuosia käyttänyt Olia-väriä. Peittää todella hyvin kaikki harmaat ja sävy 5.3 on minulla täsmälleen se, minkä väriset hiukset ennen olivat ja ovat osin vieläkin. Mielestäni sävy on hyvin luonnollinen ja tulos kestää. Riittää, kun värjää aina juurikasvun.

Vierailija
24/28 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma väri oli nuorena vaalea ja laittanut iän myötä ku muuttui dark Blonde eli maantien harmaaksi vaaleita raitoja. Nyt en viitsi enää, ostin Schwarzkopf Blonde Spray tuotetta. Vaalentaa 2-3 astetta omaa maantien harmaata ja ihan harmaat näyttää nyt niiltä vaaleilta raidoilta. Itse/tytär suihkuttaa ja sit kuivaan kuivaajalla, joka tehostaa. Aluksi 2-3 krt lyhyellä väliajalla ja ku tulos haluttu, teen freesauksen tarpeen mukaan.

Hyvä, helppo ja halpa, vaikka haisee aika vahvasti. Sopinut mulle vaikka hyvin allergisena mietin miten sopii...

Vierailija
25/28 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko olemassa jotain hyvää harmaita peittävä sävyttävä shampoota? Siis ihan vaan shampoo.

Biozellin sävyttävä hoitoaine. Harmaa poistaa kaiken kellertävyyden hiuksista ja saa hiukset kiiltämään. Harmaa hius on usein karhea ja tarvii paljon kosteutusta ja kiiltoa lisäävää hoitoa.

Vierailija
26/28 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmaa on hyvä väri. Ei sitä kuulespas kannata millään kaupan väritököteillä pilata.

En ole ap, mutta ei tällainen ohut tumman- ja vaaleamman ruskean, sekä laikukkaan harmaan yhdistelmä tukassa todellakaan mikään ihana ole. Päälaelta vielä harventunut, ja päänahka kuultaa läpi. Näytän satavuotiaalta luonnontilassa. Jotkut ovatkin upeita harmaine paksuine hiuksineen, kuten vaikka Queen Camilla.

Tummalla hiusvärillä ( ei sinisen musta, vaan tummanruskea ) minustakin tulee vielä ihmisen näköinen, kunhan hieman meikkiäkin vetäisee naamaansa. -Mummo 60+

Vierailija
27/28 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apteekin Phytokofein Plantur 39 -sampoo. Nyt en muista, ovatko sanat juuri tuossa järjestyksessä. Mutta mä haluun antaa harmaiden näkyä. Kenties eniten aiheuttaa säälinsekaista huvitusta, kun punaiseksi värjättyjen juurikasvu näkyy parin cm:n mittaisena, kun ei ole vara käydä kampaajalla eikä itse osata/uskalleta värjätä kotona.

Peittääkö tuo shampoo harmaat?

Vierailija
28/28 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apteekin Phytokofein Plantur 39 -sampoo. Nyt en muista, ovatko sanat juuri tuossa järjestyksessä. Mutta mä haluun antaa harmaiden näkyä. Kenties eniten aiheuttaa säälinsekaista huvitusta, kun punaiseksi värjättyjen juurikasvu näkyy parin cm:n mittaisena, kun ei ole vara käydä kampaajalla eikä itse osata/uskalleta värjätä kotona.

Peittääkö tuo shampoo harmaat?

Ei, sävyttää hiukan.