Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde ongelma, valkoiset valheet.

Totoik
03.07.2023 |

Kaipaisi mielipiteitä.

Ollaan oltu pari vuotta erittäin hyvässä parisuhteessa kumppanin kanssa.

Ongelmaksi on muodostumassa puolisoni valkoiset valheet. Kumpikaan meistä ei ole varsinaisesti mustasukkainen. Esim puoliso voi lähteä ulkomaan reissuun ihan vapaasti...

Ongelmaan. Suurin osa on tullut sosiaalisesta mediasta.

Tapahtumia jotka minä nään valehteluna ja puoliso ei ymmärrä ollenkaan miksi?

1. Tapaus 9kk sitten eräs henkilö kävi katsomassa minun tarinani instassa. Kysyin kuka tämä on vastaus oli joo se on mun tuttu pitkän ajan takaa..
Asiasta ei keskusteltu enempää, en kysellyt mitään..

No 3kk myöhemmin puoliso alkoi kertoa tästä henkilöstä itse ja paljastui ettei tämä olekkaan mikään vanha tuttu..

Tapaus 2. Suhteen alussa tehtiin rajoja ja keskusteltiin existä, hoidoista ym.. Kysyin onko sulla ig seuraajina/ seuraat ihmisiä kenen kanssa olet pannut tai ne on yrittäneet sua?

Vastaus oli suora EI ole ainakaan sellaisia ketä muistaisin.. Taas sama juttu tavattiin ihmisiä ja paljastui että kyseinen henkilö oli yrittänyt päästä puolison housuihin ja oli yllättäen edelleen ig
Tämäkin paljastui puolison möläytyksestä.

Tapaus 3. Liittyy 2. Puoliso on useasti kertonut tyypistä joka oli yrittänyt hänen kaveriaan, on puolison ig kaveri ja ilmeisesti aika aktiivinen siellä..

No sitten tuli taas möläytys.. Tää kaveri olikin yrittänyt mun puolisoa myös..

Mitä arvon vauva raadin mielessä liikkuisi?

Kommentit (166)

Vierailija
1/166 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo henkilö ei tule muuttumaan. Vaihtoehtosi kestät nuo valkoiset valheet tai sitten tienne lähteävät erilleen.

Vierailija
2/166 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä, suhteemme on kaikin puolin muuten kunnossa. Mutta nämä asiat luovat minussa epävarmuutta ja mustasukkaisuutta..

Varsinkin kun puolisoni ei ymmärrä yhtään miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/166 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoisia valheita? Kyllä tuo on ihan suoraa valehtelua. Sä voit miettiä miksi.

Vierailija
4/166 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jösses näitä someriippuvaisten teinien sekoiluita.

Vierailija
5/166 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamma89 kirjoitti:

Valkoisia valheita? Kyllä tuo on ihan suoraa valehtelua. Sä voit miettiä miksi.

No sitä mä tässä mietinkin väkisinkin vaikka en haluaisi.. Ainoa positiivinen lopputulos olisi se että hän yrittää keventää asioita minulle... Ymmärtämättä miltä se sit lopulta näyttää kun hän möläyttää totuuden.

Vierailija
6/166 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltaisiinkin teinejä mutta kun ollaan jo lähempänä 40 molemmat.

Vierailija
7/166 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totoi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kyttäätte jotain sometykkäyksiä? Aina vaan paranee.

Vierailija
8/166 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä jos joku on yrittänyt? Sehän ei ole kelvannut.

Vierailija
9/166 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totoi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kyttäätte jotain sometykkäyksiä? Aina vaan paranee.

Ei tässä ole kukaan kytännyt some tykkäyksiä.. Vaan kysynyt tunneksä ton ihmisen kuka käy katselemassa minun tarinoita.

Vierailija
10/166 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä jos joku on yrittänyt? Sehän ei ole kelvannut.

No nimenomaan!! Miksi siis tälläistä ei voi sanoa suoraan?

Vierailija
11/166 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisilla asioilla ei ole mitään merkitystä. Ei se kenenkään vika ole, jos joku yrittää vikitellä tai stalkkaa netissä.

Kuulostat hyvin epävarmalta ja omistushaluiselta. En seukkaisi sun kaltaisen kanssa. Toista et voi hallita, vaan on luotettava siihen että se on siinä vierellä, jos niin haluaa.

Vierailija
12/166 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi. Rehellisyys on jokaisen hyvän suhteen perusta. Jos mun äijä jäisi kiinni tuollaisista pitäisin huolen että seuraamiset loppuisi heti.

Vierailija
13/166 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisilla asioilla ei ole mitään merkitystä. Ei se kenenkään vika ole, jos joku yrittää vikitellä tai stalkkaa netissä.

Kuulostat hyvin epävarmalta ja omistushaluiselta. En seukkaisi sun kaltaisen kanssa. Toista et voi hallita, vaan on luotettava siihen että se on siinä vierellä, jos niin haluaa.

No ei oikein mukavan mielestä ole. Siksi mä en ymmärräkään minkä takia pitää keksiä joku valhe? Tai muunnella totuutta.

Mä en ole ikinä kytännyt tän henkilön somea sen kummemmin, en vaadi keskusteluja nähtäväksi tai mitään. Syystä että mustasukkaisuus ruokkii mustasukkaisuutta.

Vierailija
14/166 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisellä ihmisellä jolla ei ole salattavaa ei ole tarvetta muunnella totuutta.

N28

Vierailija
15/166 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen kyttää jotai some-seuraajia ja tenttaa kumppaniltaan ovatko nämä sellaisia, jotka saattaisivat olla hänestä kiinnostuneita. Ei hyvää päivää.

Mulle tulee mieleen, että aloittaja on sairaalloisen mustasukkainen tapaus ja kumppani valehtelee päästäkseen pienemmällä draamalla.

Vierailija
16/166 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikaa on molemmissa. Sinä olet omistushaluinen, epävarma ja mustasukkainen, puolisosi ongelma on rehellisyydessä ja avoimuudessa. Kuulostatte molemmat pikemminkin teineiltä kuin aikuisilta ihmisiltä. Suhde EI ole "erinomainen", vaikka sen sellaisena haluat nähdäkin. Läheisriippuvuuttakin?

Vierailija
17/166 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen ihminen kyttää jotai some-seuraajia ja tenttaa kumppaniltaan ovatko nämä sellaisia, jotka saattaisivat olla hänestä kiinnostuneita. Ei hyvää päivää.

Mulle tulee mieleen, että aloittaja on sairaalloisen mustasukkainen tapaus ja kumppani valehtelee päästäkseen pienemmällä draamalla.

Näin ajattelen minäkin.

Ei ole tullut - eikä tule, pieneen mieleenkään alkaa kytistelemään puolison somea. Saati utelemaan, onko siellä entisiä. Mitä silläkin tiedolla muka tekee? Ex on ex ja yleensä syystä. Ja aikuisella ihmisellä on useimmiten sitä elettyä elämää jo takanakin päin.

Vierailija
18/166 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ajattelet pahemman kautta?

Mä katsoin omasta tarinasta ketkä ovat sen katsoneet. Huomasin et tälläinen henkilö, katsoin profiilin ja huomasin että puoliso seuraa häntä..

Small talkkina kysyin kuka tää tyyppi on..

Miten yhtälö sairaalloisen mustasukkainen puoliso ja yksi tehdyt ulkomaan ja kotimaan matkailut sopivat yhteen 😂

Vierailija
19/166 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla melko varma, että kumppanisi on paneskellut näiden "yrittäjien" kanssa. Aika sinisilmäistä kuvitella, ettei olisi. Hänellä on todennäköisesti ollut hyvin vilkas seksielämä ja lukuisia kumppaneita elämänsä aikana. Luultavasti hän valehtelee myös muissa asioissa kuin näissä. Itse päätät, hyväksytkö piirteen vai et.

Vierailija
20/166 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä miksi kyselet tuollaisia kysymyksiä?