Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne veisit ranskalaisen poikaystävän Suomessa?

02.07.2023 |

Ranskalainen poikaystäväni tulee kanssani Suomeen ensimmäistä kertaa (asumme molemmat Ranskassa). Minne kaikkialle veisin häntä? Tarkoituksena olla Helsingissä, sekä mökkeillä Etelä- ja Itä-Suomessa.

Olisin kiitollinen, jos kertoisitte parhaat nähtävyydet ja ruokapaikat stadissa. Toki menovinkkejä otetaan mielellään vastaan muuallekin Suomeen.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oon tosi pahoillani että tämä palsta on tälläinen nykyisin. Avohoitopaikat on käytännössä lopetettu ja kaikki vihanhallintaongelmaiset hullut päästetty vaan takaisin koteihinsa ilman mitään valvontaa.

22/71 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasting menu Shelterissä

Allas Seapool 

Löyly

Kiasma, Amos Rex ja Ateneum

Cafe Esplanaden korvapuustit

Kappeli Espalla (joku lasilliselle tai illalliselle) 

Olen itsekin ulkosuomalainen ja nämä kuuluvat mun repertuaariin aina kun tuon vieraita tullessani.

Kiitos ihanista vinkeistä! Superihanaa, että sulla on lista valmiina. Täytyy ottaa muistiin ja tehdä oma lista tulevaisuduen varalle, mikäli ulkomaat vievät pidemmäksi aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/71 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihapullia syövä heteromies kirjoitti:

En tiedä mihin kannattaa viedä, eli en osaa antaa mitään positiivista neuvoa, mutta osaan antaa sellaisen negatiivisen neuvon, että älä ainakaan suomalaiselle kesämökille vie sulhastasi paarmojen, hyttysten ynnä kaikenlaisten mosquittojen syötäväksi: jos niin teet, saattaa rakkaus ja Sinun Ranskassa asumisesi loppua siihen.

Kiitos mielipiteestäsi! Tyyppi itse toivoi pääsevänsä näkemään mökkielämää, sillä on itse sitä kuvista ihaillut. 

Ps. Minulla ja hänellä täysin eri kodit, eikä asumiseni hänestä riipu

Vierailija
24/71 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä on paljon ihania kahviloita merenrannalla. Esim. Torpanranta, Ursula, Caruselli. Näissä käyn yleensä vieraiden kanssa ja kaikki ovat olleet ihastuksissaan. Sitten esim. Carusellista tai Ursulasta pitkä kävely merenrantaa pitkin vaikkapa Kauppatorille ja Senaatintorille. Suomenlinnahan on aina myös mielenkiintoinen paikka, jos on aikaa. Kesällä saattavat kyllä lautoille olla pitkät jonot.

Vierailija
25/71 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvooseen

Vierailija
26/71 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuksioon telttaretkelle. Trangia ja teltta ym mukaan.

Vierailija
27/71 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä ihmisiä te olette? Kolmekymppisille ja kuuskymppisille ei käy välttämättä samat menovinkit.

Vierailija
28/71 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mikä pakkomielle sinulla on tuoda esiin että sinulla on ulkomaalainen poikaystävä?

Joku pakkomielle taitaa olla sinulla. Minusta on ainakin ihan hyvä tietä edes jotain vieraasta, jolle halutaan näyttää Helsinkiä.

en ole siis ap.

Vierailija
29/71 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zetoriin ja vaikka Kontulaan yökerhoon. Ihan oikeasti saattaa olla turisteille mielenkiintoisia kohteita. Sompasaunaan tietenkin alasti.

Vierailija
30/71 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä ihmisiä te olette? Kolmekymppisille ja kuuskymppisille ei käy välttämättä samat menovinkit.

Viina maistuu kaiken ikäisille.

Vierailija
31/71 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraatte auton ja ajatte Itärajaa Ja tulette rannikkoa myöten takaisin ja pysähdytte siellä missä on mielenkiintoista katsottavaa.Höyrylaiva Tarjanne ajelu voisi olla mukavaa,itse ajattelin kokeilla myös.

Vierailija
32/71 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, mikä pakkomielle sinulla on tuoda esiin että sinulla on ulkomaalainen poikaystävä?

Joku pakkomielle taitaa olla sinulla. Minusta on ainakin ihan hyvä tietä edes jotain vieraasta, jolle halutaan näyttää Helsinkiä.

en ole siis ap.

Eipä tuossa vieraasta ollut ap:n mielestä mitään muuta tarvetta meidän tietää kuin että se on ranskalainen ja hänen poikaystävänsä.

Jos ap:tä oikeasti kiinnostaisi tietää minne viedä se niin olisi kertonut muutakin siitä. Vaikkapa sen harrastukset ja mielenkiinnon kohteet.

Ihan läpinäkyvää puuhaa ja saa ap:n vain näyttämään luuserimuijalta joka on katkera ettei saanut suomimiestä.

Kukahan tässä kuulostaa katkeralta 😂

Vierailija
33/71 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskaan.

Vierailija
34/71 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie se Olkiluotoon ja sano että ranskikset teki myöhästymisen maailmanennätyksen.

Vierailija
35/71 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju kertoo karua kieltään siitä, miksi itse en koskaan palaa Suomeen. Että ranskalainenkin aikaansaa tällaisen r4s1sm1vyöryn, surullista.

No, lohdullista että nämä palstan kääliöt eivät ikinä lähde äitinsä peräkammarista mihinkään tässä listattuihin paikkoihin. Lähikaupasta hakevat energiajuomaa ja sipsejä.

Väärin. Haen reinbou kaliaa ja roiskeläppiä.

Vierailija
36/71 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin Vuosaaren Kallahteen. Jos on taipumusta extreme-lajeihin niin kannattaa jäädä jo Rastilan pysäkillä pois ja suunnistaa läpi varsin monimuotoisen ja kulttuurellisesti rikkaan urbaanin viidakon.

Vierailija
37/71 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmiantanut tästä ketjusta varmaan kymmeniä rassistisia viestejä - kiitos modeille että ne poistuivat pikaisesti!

Vierailija
38/71 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viitasaarelle.

Musiikin aika!

Vierailija
39/71 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, koska te olette tulossa?