Minne veisit ranskalaisen poikaystävän Suomessa?
Ranskalainen poikaystäväni tulee kanssani Suomeen ensimmäistä kertaa (asumme molemmat Ranskassa). Minne kaikkialle veisin häntä? Tarkoituksena olla Helsingissä, sekä mökkeillä Etelä- ja Itä-Suomessa.
Olisin kiitollinen, jos kertoisitte parhaat nähtävyydet ja ruokapaikat stadissa. Toki menovinkkejä otetaan mielellään vastaan muuallekin Suomeen.
Kommentit (71)
En tiedä mihin kannattaa viedä, eli en osaa antaa mitään positiivista neuvoa, mutta osaan antaa sellaisen negatiivisen neuvon, että älä ainakaan suomalaiselle kesämökille vie sulhastasi paarmojen, hyttysten ynnä kaikenlaisten mosquittojen syötäväksi: jos niin teet, saattaa rakkaus ja Sinun Ranskassa asumisesi loppua siihen.
Vierailija kirjoitti:
Veisin Helsinki-Vantaan lentoasemalle ja lykkäisin ensimmäiseen Ranskaan lähtevään koneeseen.
Taidat olla vähemmän sympaattinen tyyppi!
Ranskalaisia pastilleja ostamaan ja vertaa niitä amerikkalaisiin pastilleihin. Merenranta?
Hervantaan, että tuntee olonsa kotoisaksi. Toki siellä talot ei vielä ole tulessa.
Luontoon! Merelle, rantaan, metsään. Mökillä on varmasti mukavaa ja erilaista kuin kotona. Torikahvit karjalanpiirakat ja pehmistä. Lohikeitto! Mattolaituri ja mattojen pesu on kans kivaa ja eksoottista.
Minun mielestä ei Suomella ole mitään tarjottavaa verrattuna muihin Euroopan maihin. Tylsä maa.
Ahvenanmaan risteily. Saaristo ainakin on kaunista.
Tämä ketju kertoo karua kieltään siitä, miksi itse en koskaan palaa Suomeen. Että ranskalainenkin aikaansaa tällaisen r4s1sm1vyöryn, surullista.
Vääksyn ranskalaiseen kahvilaan.
Lahden Enonsaareen reittiveneellä.
Evolle yöksi telttaan (Valkea Mustajärven rannalla hyvä leirintäkohta)
Tampereelle toripäivänä
Joku julkinen sauna
Vierailija kirjoitti:
Ähtäriin katsomaan bandoja.
Anteeksi mitä? Mitä mä just luin?
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju kertoo karua kieltään siitä, miksi itse en koskaan palaa Suomeen. Että ranskalainenkin aikaansaa tällaisen r4s1sm1vyöryn, surullista.
No, lohdullista että nämä palstan kääliöt eivät ikinä lähde äitinsä peräkammarista mihinkään tässä listattuihin paikkoihin. Lähikaupasta hakevat energiajuomaa ja sipsejä.
Vierailija kirjoitti:
Taas piti suomimuijan tulla pätemään sillä että sillä on ulkkarimies.
Katsokaa kaikki minulla on RANSKALAINEN poikkis. Olen niin spesiaali.
Viddu mikä sirkus.
Sen kanssa tehdään ihan eri juttuja kuin suomijuntin.
Rosson raastepöytä on nähtävyys ranskalaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Ahvenanmaan risteily. Saaristo ainakin on kaunista.
Veneily Porkkala-Tammisaari-Hanko-akselilla on suunnitelmissa. Kiitos ihanasta vinkistä!
Tasting menu Shelterissä
Allas Seapool
Löyly
Kiasma, Amos Rex ja Ateneum
Cafe Esplanaden korvapuustit
Kappeli Espalla (joku lasilliselle tai illalliselle)
Olen itsekin ulkosuomalainen ja nämä kuuluvat mun repertuaariin aina kun tuon vieraita tullessani.