Minne veisit ranskalaisen poikaystävän Suomessa?
Ranskalainen poikaystäväni tulee kanssani Suomeen ensimmäistä kertaa (asumme molemmat Ranskassa). Minne kaikkialle veisin häntä? Tarkoituksena olla Helsingissä, sekä mökkeillä Etelä- ja Itä-Suomessa.
Olisin kiitollinen, jos kertoisitte parhaat nähtävyydet ja ruokapaikat stadissa. Toki menovinkkejä otetaan mielellään vastaan muuallekin Suomeen.
Kommentit (71)
Vuosaaressa tuntenee olonsa kotoisaksi.
Käytiin Turussa ja saaristossa. Olin silloin persaukinen opiskelija, niin eipä paljon viety mihinkään ökyyn.
Selvitä etukäteen kaikki myöhään illalla auki olevat ruokapaikat koska sellaisia on kai nykyäänkin vähän mutta voi tulla tarvetta.
Turkuun. Siellä on ranskalaista tunnelmaa, varsinkin Aurajoen varrella.
Vierailija kirjoitti:
Miksi suominaisille ei kelpaa suomalainen mies enää?
Jos kysyt minulta, niin tältä ranskalaisherralta olen saanut muutamassa kuukaudessa parempaa kohtelua kuin keneltäkään suomalaiselta ikinä.
Korostan, että itselle kysymys ei ole kansalaisuudesta, vaan kemiasta, molemminpuolisesta kohtelusta ja arvoista. Uskon täysin, että Suomessa on yhtä ihania kullannuppuja.
Lautalla Suomenlinnaan ja piknikille jos on hyvä ilma.
Suomenlinna ja Helsingin rannat muutenkin ovat käsittämättömän hienoja jos niihin ei ole tottunut. Kaivopuistosta Ursalta on myös superhienot näkymät.
Vierailija kirjoitti:
Ap, oon tosi pahoillani että tämä palsta on tälläinen nykyisin. Avohoitopaikat on käytännössä lopetettu ja kaikki vihanhallintaongelmaiset hullut päästetty vaan takaisin koteihinsa ilman mitään valvontaa.
Siinäpä meillä päivän symppis-palkinnon voittaja.
Jos et ole samaa mieltä kuin sinä, tyrmätään.
Vierailija kirjoitti:
Ap kertoo asuvansa Ranskassa. Taitaa vähissä olla suomalaiset miehet siellä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä ihmisiä te olette? Kolmekymppisille ja kuuskymppisille ei käy välttämättä samat menovinkit.
Ollaan 25-30-vuotiaita!
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä suomalaisen naisen täytyy väkipakolla ottaa suomalainen mies? Tuskinpa AP:kaan on tietoisesti lähtenyt etsimään ranskalaista mies, on nyt vaan sattunut tapaamaan sellaisen, jonka seurassa viihtyy ja jonka kanssa kemiat ja arvomaailma pelaa yhteen. Miksi suomalainen mies olisi hänelle parempi vaihtoehto kuin esim. tuo ranskalainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kertoo asuvansa Ranskassa. Taitaa vähissä olla suomalaiset miehet siellä.
Mä olen asunut kymmenen vuotta Englannissa ja tuona aikana on tullut vastaan tasan YKSI suomalainen mies. Se olisi kai sitten pitänyt naida...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska on trendikästä haukkua suomalaisia miehiä junteiksi ja ostaa mies ulkomailta.
Naiset seuraavat trendejä.
Kohta seuraava trendi on seurustella suomalaisten miesten kanssa.
Tämmöiset kommentit eivät ainakaan anna kauhea fiksua kuvaa suomailaisista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Ahvenanmaan risteily. Saaristo ainakin on kaunista.
Anneli toden totta laulaa kuin enkeli!
Riippuu, millainen tyyppi on kyseessä. Onko maanläheinen vai kaupunki-ihminen?
Jos on mahdollisuus viedä mökille, se olisi kiva. Saunomista ja uimista, muutama kalja. Löyly voisi olla hyvä korvike.
Picknick Suokissa. Päiväretki Porvooseen voisi olla hauska.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu, millainen tyyppi on kyseessä. Onko maanläheinen vai kaupunki-ihminen?
Jos on mahdollisuus viedä mökille, se olisi kiva. Saunomista ja uimista, muutama kalja. Löyly voisi olla hyvä korvike.
Picknick Suokissa. Päiväretki Porvooseen voisi olla hauska.
Kiitos, tässä oli paljon hyviä ideoita!
Tarkoituksena olla 5 päivää itä-Suomessa ja käydä mm. Savonlinnassa, 3 päivää porkkalassa, 1 yö Tammisaaressa ja loppuaika pk-seudulla.
Porvoo pääsee ehdottomasti listalle!
Helsingissä otan ehdottomasti vinkit Suomenlinnasta, rantakävelyistä, ihanista kahviloista ja museoista.
Mun ranskalaiset kaverit tykkäs eniten telttaretkestä Nuuksioon.
No jos haluaisin antaa hyvän kuvan suomesta en veisi Helsinkiin mutta kukin tyylillään
Karjalanpiirakat voi jättää väliin. Ne ovat suurta herkkua vain suomalaisten mielestä.